چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۱:۱۸ ق.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۱

راهنمای ورود به لیگ مستر در TH8

 آموزش کلش

راهنمای ورود به لیگ مستر در TH8

در این مطلب قصد دارم که به شما آموزشی که خودم تجربه کردم را برای رفتن به لیگ مستر را به اشتراک بگذارم! شما می توانید در کمترین زمان و بدون خرج کردن پول و یا خرید جم رفتن به این لیگ را تجربه کنید. البته به خاطر مشغولی هایی که دارم این رفتن به لیگ مستر کمی برای من طولانی شد و شما اگه وقت بیشتر دارید به راحتی و سریعتر می تونید وارد لیگ مستر شوید ، این ورود به لیگ یک روز در اثر تصمیمی که گرفتم انجام شد و موفق هم شدم ، پس فقط هوش و حواستونو به من بدهید و با یک کلیک به ادامه مطلبمراجعه کنید . به دنیای لیگ مستر خوش آمدید !

ورود به لیگ مستر در TH8 در زمان کم و بدون Gem

یکی از دلایلی که افراد برای رفتن به لیگ مستر دارند ، گرفتن جم های این لیگ که 1000 جم است و متعاقب آن خرید کارگر پنجم و استفاده از آن برای پیشرفت دهکده است و گویا از نونه شب هم برای کلشر ها گرفتن این کارگر واجب شده است ! و چه بسا بیداری هایی می کشند و آخر هم موفق نمی شوند ! انگیزه داشتن یکی از ارکان ورود به این لیگ است و تصور نداشته باشید که خود به خود با گذشت زمان به این لیگ وارد خواهید شد که یک دیدگاه اشتباه است . مصمم بودن و داشتن یک برنامه منظم از واجبات است.
صبوری برای ورود به لیگ مستر
در اکثر اوقات کار دشوار و سخت بود ! اما شوق گرفتن جم من را کمی صبور می کرد که به کارم ادامه دهم ، در بعضی مواقع هنگام پیروز شدن کاپ کمی می گرفتم و هنگامی هم که شکست می خوردم کاپ فراوانی را از دست می دادم که برایم زجر آور بود . از طرفی هم که وقتی ازبازی بیرون می آمدم تا استراحتی بکنم ، با حمله به دهکده ام و شکست خوردن در دفاع کاپ های زیادی از دست می دادم و این دیگر منو نا امید می کرد و حتما هم برای شما اتفاق افتاده است و مزه تلخ آن را چشیده اید !

در بعضی مواقع هم نزدیک به شکست می شدم ولی به خیر می گذشت و پیروز می شدم !

داشتن انگیزه مهم  است :

حفظ انگیزه خیلی مهم است و دلسرد نشوید ، انگیزه خود را حفظ کنید و اهداف روزانه ای را برای خود در نظر بگیرید. برای مثال :

"من امروز 30 کاپ را باید ببرم"

این تشخیص اهداف روزانه برای خودمان نباید سخت باشند ، چرا که به ماندن ما برای رسیدن به مسیری که مصمم به طی شدن آن شدیم کمک خواهد کرد و پیروزی ها به ما انگیزه می دهد.

چگونه به لیگ مستر برویم ؟

من این کار را از زمانی که در TH7 بودم آغاز کردم ( الان تاون هال هشت هستم ) تصمیم گرفتم که به دهکده های مرده و یا دهکده های ضعیف تر از خودم حمله کنم  و بیشتر این دهکده ها را هم از لیگ های سیلور و گلد . کریستال ، انتخاب می کردم و یک عامل مهم در اینجا این بود که نباید ریسک کرد و دهکده هایی که مطمئن بودید که سه ستاره می کنید و صد در صد کاپ را دریافت می کنید را باید حمله کنید و اکثر مواقع دهکده های خوبی را پیدا می کنید و نباید یکدفعه خوشحال شوید و گول بخورید ! مراقب تسلا های پنهان و بمب ها باشید ، چرا که ممکنه قربانی آنها شوید و ناگهان شکست بخورید ! پس دقت کنید که چکار می کنید و هیچگاه عجله نکنید و جستجوی خود را تا پیدا کردن یک دهکده مناسب و آسان ادامه دهید ، نگران کم شدن هزینه جستجو هم نشوید و تا می توانید از سرچ برای انتخاب بهترین دهکده برای حمله استفاده کنید ، اگر به دهکده ایی مشکوک هستید ، آنرا رد کنید ، چرا که دهکده های آسانتر همیشه وجود خواهند داشت فقط کمی صبر می خواهد.

نیروهایی که من اکثر مواقع برای حمله انجام می دهم :

    50 بربرین
    150 آرچر
    3 تا طلسم رعد و برق
    گاهی  هوگ رایدر و جاینت

------------------------------------------------

و این هم نیرو هایی هست که اگر در تاون هال هشت مکس بودید استفاده کنید تاون هال 9 را هم میتونید با این نیرو ها 2 ستاره کنید این یک تجربه است که میگم

6 عدد پکاه لول دو یا سه 

ویزارد لول پنج 

سه عدد دیوار شکن 4 یا پنج 

دو اسپل خشم و یک اسپل جون و یک اسپل سم 

و در کلن کستل یک پکاه یا کامل ویزارد بگیرید اسپل هم سم بگیرید 

--------------------

با این ترکیب ارزان و سریع می تونید به کار هایتان هم سرعت ببخشید و انگیزه را از دست ندهید و شما قادر خواهید بود .... لحظه ای که شما به لیگ مستر وارد می شوید حس خوبی به شما دست خواهد داد و خوشحال خواهید شد ، هنگامی که من کارگر پنجم را گرفتم حس خوبی به من دست داد و خوشحال شدم و هنوز اون لحظه شیرین فراموشم نمی شه !

لحظه ورود به لیگ مستر :



((( کپی از این پست تنها با ذکر منبع مجاز میباشد در غیر اینصورت غیر مجاز میباشد و پیگرد قانونی دارد طبق ماده  12 )))

نظرات (۱)

    • پاسخ:

      همون قبلی هست ولی آپدیت شده هست  چیز‌هایی که اضافه شدن مثل مورتال لول ده و بچه اژدها لول پنج و چیزهای دیگه پاک شد و چیزهای دیگه اضافه شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی