جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۳۷ ب.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۱

ترکیب حرفه ای کارت ها برای آرنا ۴ کلش رویال

 آموزش کلش

ترکیب حرفه ای کارت ها برای آرنا ۴ کلش رویال

ترکیب حرفه ای کارت ها برای آرنا ۴ کلش رویال

Arena 4 deck PriHo

استراتژی Priho در بازی کلش رویال

Priho یک استراتژی عالی در بازی کلش رویال میباشد که با این استراتژی در آرنا ۴ کلش رویال به راحتی میتوانید جنگ خود را به پیروزی تبدیل کنید.این ترکیب مناسب بیشتر در آرنا ۴ جواب میدهد این ترکیب کارت هارو درست کنید و به راحتی به آرنا ۵ کلش رویال صعود کنید.این ترکیب بهترین استراتژی برای کلش رویال بازان میباشد.

ترکیب حرفه ای کارت ها برای آرنا 4 کلش رویال


در این ترکیب سرباز اصلی بازی Prince و hog میباشد و برای انجام این ترکیب شما به کارت های که در عکس زیر مشاهده میکنید نیاز دارید.

ترکیب کارت ها برای آرنا 4 کلش رویال

آموزش ترکیب Priho برای آرنا ۴ کلش رویال :

در این ترکیب Prince کارت پیروزی شما میباشد او میتواند بهترین آسیب رو به قلعه دشمن شما برساند و در صورت نادیده گرفتن این سرباز حتی میتواند بازی رو تمام بکند.

Baby dragon بهترین سرباز برای حمله های سخت و دفاع میشه از این کارت استفاده کرد و با اتک های دور خود بهترین کارت در ترکیب Priho میباشد.

کارت تقنگ دار معمولا برای دفاع از حمله های شما میباشد که از این کارت برای دفاع از سرباز اصلی Prince میتوانید استفاده کنید این یک کارت بسیار مفید است.

Spear Goblins از این کارت میتوانید در هر قسمت این ترکیب استفاده کنید هم برای حمله های ناگهانی هم برای دفاع و هم برای جمع کردن اکسیر بیشتر بهترین کارت مناسب برای شما میباشد.

از کارت سنگ آتشی هم در صورت کم شدن Hp برج های دشمن میتونید استفاده کنید و بازی رو تمام کنید.

برای انجام این ترکیب بهتر است ابتدا سنگ قبر رو در وسط نقشه خود رها کنید و اگر این کارت هنوز در دسترس نمیباشد پس اونوقت از Spear Goblins استفاده کنید و منتظر بمانید تا اکسیر شما یکم پر شود.هیچ وقت ابتدا prince و یا hog رو رها نکنید چون در این صورت رقیب شما سرباز اصلی شما رو شناسایی میکند و در هر حمله شما به راحتی این سرباز های شمارو نابود میکند.اصلا نگران حمله های دشمن نباشید از سرباز های کم اکسیر خود برای دفاع استفاده کنید و در موقع حمله ضعیف دشمن از سمت دیگر به برج های دشمن با hog و prince حمله کرده و سرباز تفنگ دار رو از پشت این دوتا کارت رها کنید.

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی