جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۳۹ ب.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

نکات مهم در آمادسازی وار کلن وار

 آموزش کلش

اکثر بازیکنان معتقد اند که کلن وار بهترین قسمت از بازی کلش اف کلنز میباشد ؛ ولی باخت های پی در پی در وارها شاید زیاد جالب نباشد. در این قسمت ، قصد داریم تا نکاتی را به شما آموزش دهیم تا وارها را یکی پس از دیگری با پیروزی پشت سر بگذارید که البته این نکات کاملا قانونی بوده و اکثرا مربوط به روز آمادسازی وار میباشد.

 

*** آماده شدن برای وار ***

اولین قدم ، حتی قبل از استارت وار ، بستن کلن است چون ما جاسوس در کلن خود نمیخواهیم. همچنین شما باید وارلوگ خودتون رو هم مخفی و دور از چشم دیگران نگه دارید!! در غیر این صورت ، حریف میتواند به راحتی با فرستادن یک جاسوس در کلن شما ، از چینش مپ های شما مطلع شود.

*** در طول روز آمادسازی وار ***

از زمانی که چالش های دوستانه به بازی آمد ؛ ما غیر از پرکردن دونیت های وار ، کاری دیگری نمیتوانیم در روز آمادسازی وار انجام دهیم و مشاهده مپ های حریف عملا ناممکن است.

تمام کاری که شما میتوانید انجام دهید ، این است که خودتان را برای رویارویی با حریف ، آماده نمایید. که به این عمل ، دیدبانی در کلن گفته میشود. شما تنها در زمانی موفق به شکست دشمن خواهید شد که آن را به طور کامل بشناسید؛

من در اینجا شما را برای انجام اینکار راهنمایی مینمایم :

 

حریف خود را انتخاب کنید ( زمانی که روز نبرد آغاز شد)

حالا شما میتوانید حریف خود را انتخاب و تاکتیک های حمله را برای آن تدارک ببینید. به طور کلی ، مشاهده و دقت بر روی مپ های حریف ، به شما کمک خواهد کرد به تا نقاط ضعف و قوت آن پی برده و بتوانید از آن بر علیه خودش استفاده کنید. به عنوان مثال ، همیشه به برد محدوده کلن کستل دشمن دقت نمایید ؛ اگر محدوده آن در داخل دیوار های بیس او بود ، از 3 یا 4 هوگ برای بیرون کشیدن نیروهای کلن کستل استفاده نمایید. ولی اگر محدوده کلن کستل در بیرون از دیواره های بیس او بود ، شما میتوانید از هر چی مثل جاینت و یا بالون استفاده کنید.

نکته آخر که میخواهم به آن اشاره کنم این است که همیشه سعی کنید حریف هایی را در وار انتخاب نمایید که از نظر قدرت دفاعی و حمله ، تقریبا هم سطع شما باشند. در برخی موارد دیده شده که اتکرها با اطمینان کامل به حریف هایی اتک میزنند که شاید بارها و بارها از آنان قدرتمند ترند و درآخر هم موفق نخواهند شد. سعی کنید از دو اتک خود در وار ، یک حریف پایین تر از خود و یک حریف هم سطح خود را انتخاب نمایید تا درصد پیروزی کامل ، بالا رود.


نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی