سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۷:۵۷ ق.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۴

نگه داشتن موانع فصلی هالووین و کریسمس

نگه داشتن موانع فصلی هالووین و کریسمس

نگه داشتن موانع فصلی هالووین و کریسمس

باسلام خدمت همه واربازان های عزیز ؛ همانطور که می دانید هر ساله دو رویداد مهم بازی کلش اف کلنز را تحت تاثیر قرار میدهد که این رویدادها بدون شک هالووین و کریسمس هستند.

هر یک از این وقایع یک موانع و آیتم های پدیدآور مخصوص خود را دارند که برخی از آنها واقعا پاداش های خوبی را در ازای حذف کردن از روی نقشه به شما هدیه میدهند.

آیتم (مانع) اضافی کریسمس یک درخت با هزینه برداشت 25 هزار طلا و جایزه حذف 75 هزارطلایی. همچنین آیتم یا مانع اضاف شده در رویداد هالووین در بازی کلش اف کلنز یه مانع ویژه شبح وار است که که جایزه حذف آن از روی دهکده 50 هزار اکسیر می باشد.

آیا امکان نگه داشتن موانع اضافه شده هالووین و کریسمس وجود دارد؟

بسیاری از بازیکنان فکر میکنند با تمام شدن رویداد هالووین و کریسمس مانع های اضافه شدن نیز حذف خواهد شد اما اینطور نیست.

همچنین بسیاری از بازیکنان اقدام به نگه داشتن این موانع می کنند تا از پاداش آنها در زمان های ضروری استفاده کنند. نکته بعدی این است که موانع در مناطقی که ساختمان ها در انجا قرار ندارند ظاهر میشوند.

طبق اطلاعیه جدید سوپرسل بازیکنان میتوانند مانع های هالووین و کریسمس را تا مدت یکسال یعنی تا رویداد مربوطه بعدی نگه داری کنند و تا آن زمان برای حذف موانع و استفاده از پاداش آنها مهلت دارند.

این موانع خاص خواهند بود و نشان دهنده ی قدیمی بودن دهکده شما خواهند بود و یا اینکه شما در زمان آن رویداد در کلش حظور داشته اید. امروز دیگر هیچکس شانس گرفتن درخت های کریسمس سال های 2014 یا 2015 را ندارد.

نکته مهم این است که بهتره درخت ها و موانع فصلی رو در صورتی که مزاحمتی در بخش اصلی بیس شما ندارند نگه دارید. همچنین به طور کلی بهتر است شما با استفاده از کلیه موانع یک قعله محافظتی برای دهکده خود استفاده کنید. زیرا شما امکان جایگذاری نیروها را برای حمله کننده در آن نقاط را سلب کرده اید و حال این نکته را داشته باشید که اگر کل محفظه دور تا دور مپ شما از درختان و موانع پر شود چه قدر برای دهکده شما و محافظت از دهکده شما تاثیر گذار خواهد بود.

حلقه خارجی دهکده شما بهترین مکان برای نگه داشتن موانع چه فصلی چه عمومی است. زیرا شما نمیتوانید در این مناطق (دور تا دور دهکده) هیچ ساختمانی جای گذاری کنید و عموما این مناطق بدون هیچ فایده ای در اختیار دهکده شما هستند پس چه بهتر این مناطق پوشیده از موانع (درختان ، بوته ها ، تنه های درخت و…) باشند تا حداقل محافظت را از دهکده شما با استفاده از سلب کردن این مکان ها برای رهاکردن نیروها و سربازها.

نکاتی جامع درباره موانع

همانطور که می دانید در مکانی که ساختمان وجود دارد هیچ مانعی پدید نمی آیند و همچنین قراردادن دیوارها در کنار خط رشدی موانع معمولا باعث عدم رشد کردن موانع به فضای خالی داخل مپ می شود.

معمولا در رویدادهایی مانند هالووین و کریسمس مانع های مربوطه در خط دور (بخش خارجی مپ – بخش دور تا دور مپ) دهکده رشد میکنند پس شما با نگه داشتن این موانع یه گنجینه محافظتی و انحصاری دارید و همچنین در صورت لزوم با حذف کردن انها از دهکده شما مقدار قابل توجهی جم (جواهر) و پاداش کسب خواهید کرد.

لطفا به مپ زیر توجه کنید ، ما در وار بازان نقشه ای رو آماده کردیم که در کمتر از یک شبانه روز به شما اولین مانع را در حلقه دو مپ خواهد داد. و البته مپ های دیگری هم طراحی شده اند ولی خب ورژن جدید تر از این نداریم اما خودتان با کمی تغییر میتوانید بهترین نتیجه را بگیرید(کاملا جدید با بمب تاور)

همچنین شما با نگه داشتن موانع طبیعی بازی میتوانید فرد حمله کننده را فریب دهید ؛ حتما میپرسید که چگونه و ما این رو به شما توضیح می دهیم :

شاید شما تجربه فریب خوردن از مپ هایی که پر از موانع حذف نشده هستند را داشته باشید ، شما بادیدن اینجور دهکده هایی فکر میکنید که فرد حمله کننده خیلی وقته آنلاین نشده و به اکانت خود سر نزده پس کلن کستل آنها خالی است در صورتی که بعد از حمله یک پارچه متوجه پر بودن کلن کستل از نیروهای تخریب گر میشوید و نیروهای کلن کستل اسیب جدی را به نیروهای شما می زنند.

نتیجه گیری در مورد موانع :

  • – موانع فصلی مانند درخت کریسمس و موانع جدید هالووین را بهتر است در مواقع ضروری که به پاداش های آن نیاز داشتید از رویه مپ دهکده خود حذف کنید و تا حد امکان به نگه داری از آنها به عنوان یک آیتم کوچک محافظتی بپردازید.
  • – موانع فصلی در سال فقط یکبار رخ می دهد و دیگر شما تا سال آینده شاهد آنها نخواهید بود و این مهم ترین تفاوت بین موانع فصلی و عادی می باشد.
  • – تعداد مانع های فصلی (مناسبتی) برنامه ریزی و دقیق است و معمولا در اکانت های چند دسته شده به صورت منظم در طی اعتبار آپدیت هالووین یا کریسمس ظاهر می شوند و در آپدیت جدید دیگر هیچ مانع مربوطه به آپدیت هالووین یا کریسمس بر روی دهکده شما پدید نمی آید.
  • – اگر مانعی چه موانع طبیعی یا فصلی در بخش دور تا دور دهکده شما پدید آمد بهتر است آنهارا حذف نکنید تا به مرور زمان از آنها به عنوان حلقه محافظتی استفاده کنید. (پیشنهادی برای بازیکانا تاون هال 11 که مپ بزرگتری نسبت به سایر بازیکنان دارند)

 

لطفا نظرات ، پیشنهادات و ایده های خود را برای توسعه ایران کلش و افزایش خدمت گزاری به شما با ما از طریق قسمت دیدگاه ها و نظرات در میان بگذارید.

نویسنده : هومن علیزاده

شما هم مطالب خود را برای ما بفرستید برای ارسال 

کلیک کنید

نظرات (۴)

  1. یعنی من که الان درختای کریسمس پارسال رو دارم تو آپدیت کریسمس امسال حذف میشن؟؟؟
    • پاسخ:

      سلام خسته نباشید هنوز از طرف سوپرسل حذف شدن موانع سال ۲۰۱۶ به صورت رسمی اعلام نشده ولی احتمالا حذف خواهد شد. موانع کریسمس و هالووین ۲۰۱۵ که حذف شد. اگر میخواین از موانع نگه داری کنید بهتره تا چند روز اینده یکم صبر کنین تا اطلاعات بیشتری جمع اوری کنیم…
  2. سلام
    میشه با ایمیل دادن به سوپرسل درخواست موانع های قدیمی کریسمس و هالووین رو کرد که اون ها رو تو مپمون ایجاد (ظاهر) کنه ؟؟؟؟؟؟؟
    • پاسخ:

      سلام فکر نکنم نیاز باشه چون طبق سیستم بازی در اپدیت هالووین برای همه کاربران این مانع ظاهر میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی