سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷ ق.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

آموزش اتک با بولر ( آپدیت شد )

 آموزش استراتژیک اتک

آموزش اتک با بولر ( آپدیت شد )

(( بدلیل استقبال شما آپدیت شد ))

در این آموزش یاد خواهید گرفت که چگونه باید بولر را برای اتک های خود استفاده کنید.در این پست برای شما دوستان نیز ویدیویی قرار داده ایم تا بتوانید به درستی آموزش بولر را درک و ماهر شوید و بتوانید با آن اتک های خوبی بزنید. با استراتژی اتک بولر همراه باشید…

استراتژی اتک بولر

اول از همه ویدیو را نگاهی کنید بهتر است:



 

در نگاه اول به یک ویزارد سطح 6 نگاه میکنیم.بولر 6 فضا را اشغال میکند در صورتی که ویزارد 4 فضا را اشغال میکند  اما مقدار hp یا همان سلامتی ویزارد 164 ولی بولر 380 است.

سطح 6 ویزارد 180 آسیب به وسایل وارد میکند در صورتی که بولر سطح 3 فقط 85 است. ولی اگر دقت کنید بولر کارایی بیشتری نسبت به ویزارد را داراست و میتواند همزمان به دو ساختمان آسیب وارد کند ولی ویزارد فقط یک ساختمان را هدف قرار میدهد.

در ویدیویی که در بالا قرار دادیم نیز سعی شده تا این حرف هایی که زدیم را اثبات کنیم و دیدن این ویدیو بسیار به شما برای اتک زدن با بولر و ویژگی های آن کارساز میباشد و حتما چندین بار نگاه کنید.

گولم نیز میتواند همانند ویچ نیروهارا از پشت ، پشتیبانی می کند و راه را برای نیروهایی چون گالم ، پکا و یا حتی جاینت هموار سازد.با توجه به توضیحاتی که گفتیم سعی کنید بولر را بیشتر با ویزارد همراه داشته باشید و استفاده کنید تا بتوانید پیروز باشید و نتیجه بهتر را بگیرید.

همانطور که گفتیم چون بولر در مقایسه با ویزارد بهتر شناخته شد پس این را بدانید که بولر موجود در کستل به راحتی میتواند ویزارد را شکست دهد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی