سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۶:۱۳ ق.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۱

ایده های جالب برای آینده کلش آف کلنز ( اپدیت شد )

 اخبار وشایعات

ایده های جالب برای آینده کلش آف کلنز ( اپدیت شد )

 مطلب آپدیت شد اضافه شدن 1 ایده جدید امکان رمز گذاری بر روی اکانت کلش اف کلنز

بعد ازاینکه به طور خیلی مفصل ، رفتار سوپرسل و آپدیت هایش را برسی کردیم ، تصمیم گرفتیم تا اینبار ایده های جالبی را که گاها در شبکه های مجازی و یا  صفحه رسمی کلش اف کلنز درفیسبوک دست به دست میشوند را معرفی نماییم. لازم به ذکر است که تمامی این ایده ها ، طرح های شخصی میباشند و استفاده سوپرسل از آنها قطعی نیست ولی هرچند وقت یکبار ، سوپرسل تصمیم میگیرد تا نگاهی هم به ایده های جذاب بیندازد و از آنها چند موردی را برای استفاده انتخاب نماید.

*** رمز گذاری بر روی اکانت ***

این درخواست بیشتر بازکنان بوده که سوپرسل امکان گذاشتن رمز را روی اکانت ها فعال کند ولی هنوز این امکان را فعال نکرده اگر فعال میکرد بنظر من هیچ اکانتی هک نمیشد و امنیت در بازی ( کلش اف کلنز ) بیشتر میشد و عکس زیر هم یک ایده است که طراحی شده 

*** کلن کستل لول7 ***

باتوجه به تقییر شکلی که بیشتر ساختمان ها بعد از معرفی تان هال 11 کردند ، احتمال میدهیم تا کلن کستل نیز به جمع آنها بپیوندد و در آینده ای نزدیک  به این شکل درآید.


*** گولم لول 6 ***

این ایده یکی از بهترین و پرطرفدار ترین ایده ها در میان کاربران است . با توجه به ارتقای سطح نیروها در آپدیت جولای 2016 ، معرفی لول 6 گولم نیز در آینده ای نزدیک ، دور از انتظار نیست.

آیس هوند (لاواهوند یخی)

بسیاری از کلشر ها علاقه خاصی به لاهوند دارند و از آن به بهترین نحو در اتک هایشان استفاده میکنند ؛ شاید همین موضوع باعث شده تا کاربران به فکر لاواهوند یخی بیوفتند.

*** درخت پول ساز ***

رویایی که تنها میتوان آن را در خواب مشاهده کرد. درخت پول ساز که با وجود آن هیچ نیازی به اتک زدن نیست.

*** جم کالکتور ***

یکی دیگر از ایده های رویایی کاربران که فقط در خواب محقق خواهد شد. دیگر نیازی به خرید جم نیست!! جم کالکتور برای شما جم میسازد!!

*** مرکز تجارت (فروش منابع به دیگر بازیکنان) ***

پرطرفدار ترین ایده در بین بازیکنان ؛ با استفاده از این ساختمان ، به خرید و فروش منابع خود بپردازید و علاوه بر دریافت xp ، میتوانید از دوستانتان نیز منابع خریداری نمایید.

*** کارخانه مخلوط سازی (ترکیب اسپل ها با یکدیگر) ***

ایده ای بسیار تخیلی و دور از ذهن که بوسیله ی آن میتوان چند اسپل مختلف را ترکیب نمود و اسپل جدیدی بدست آورد.

کتابخانه ( آموزش حرفه ای استراتژی ها)

بهترین مکان برای یادگیری بهتر استراتژی های کلشی به صورت حرفه ای. با توجه به سیاست سوپرسل مبنی بر استفاده بیشتر بازیکنان از استراتژی ها و تاکتیک های حرفه ای در طول بازی ، این احتمال هست تا بزودی این امکان نیز به بازی افزوده شود.

 

نظرات (۱)

    • پاسخ:

      راستش بیشتر ایده ها اضافه میشن در اپدیت قبلی چند ایده بود که اضافه شد مثلا مورتال لول ده و بچه اژدها لول پنج و ویزارد لول هفت که در اپدیت جدید به دلیل اضافه شدن ان ها اون هارو حذف کردیم این ها هم امکان اضافه شدن رو دارن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی