شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۴۷ ب.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۲

همه چیز درباره امتیازات قبیله ها

 آموزش کلش

همه چیز درباره امتیازات قبیله ها

همه-چیز

همه چیز درباره امتیازات قبیله ها

با سلام خدمت تمامی کاربران محترم سایت   

همانطور که میدانید قبیله ها تجربه یا Experience میگیرند و لول بندی می شوند. وقتی لول قبیله تان بالاتر میرود شما از امتیازات قبیله یا Clan Perks بهره مند می شوید که همه ی اعضای قبیله را تحت تاثیر قرار می دهد.در این پست میخواهیم شما را با این امتیازات آشنا کنیم

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید

دلیل اهمیت این امتیازات این است که شما همیشه از این امکانات بهره خواهید برد، و این امتیازات مختص جنگ قبیله ای نیستند. به عکس زیر توجه کنید:

همه-چیز-1

میبینید که اینها امتیازات فوق العاده ای هستند. زمان انتظار برای درخواست نیرو را کم می کنند، درصدی ازاکسیر مصرف شده برای نیروهای اهدا شده را باز میگردانند و همچنین مقداری به لوت اضافه ی واراضافه می کنند! این امتیازات مانند این هستند که مراحل جدیدی از چیزی را باز کنید. بطور مثال اگر شما به مرحله ۸ برسید امتیازات مربوط به آن مرحله را دریافت می کنید، ولی همچنان امتیازات مراحل ۲تا۷ را هم دارید. مقدار اضافه ی لوت شاید زیاد بنظر نرسد ولی ۵۰%(مرحله ۱۰) مقدار قابل توجهی خواهد بود.


بازپرداخت نیروهای اهدایی و ارتقا سطحنیروهای اهدا شده!

مطمئنأ همه معنی وقت انتظار برای درخواست نیرو و محدودیت اهدا نیرو را میدانند، ولی میخواهیم کمی بیشتر راجع به بازپرداخت نیروهای اهدایی و ارتقا سطحنیروهای اهدا شده صحبت کنیم. بازپرداخت به نوعی مانند یک تخفیف است که بعد از پرداخت هزینه اعمال می شود. به محض اینکه نیرویی اهدا کنید، درصدی از هزینه ای که برای ساخت نیرو صرف کرده اید به مخازنتان ریخته می شود. اگر شما ۵ ویزارد لول ۶، که هرکدام ۴۰۰۰اکسیر نیاز دارند، اهدا کنید در مجموع ۲۰۰۰۰ اکسیر برای ساخت این نیروها صرف خواهید کرد. حالا بفرش شما در یک قبیله لول ۹ هستید که ۵۰درصد هزینه نیروهای اهدایی را بازمیگرداند. در این صورت به محض اهدای ۵ویزارد، ۱۰۰۰۰ اکسیر به شما بازگردانده می شود. حال حساب کنید اگر در واربخواهید قلعه های هم تیمی هایتان را با اژدها پر کنید چه مقدار به شما بازگردانده می شود.

مورد بعدی ارتقا سطح نیروهای اهدا شده است که بسیار مسئله ی ساده ایست. اگر شما بخواهید آرچرهای لول ۵ اهدا کنید و در قبیله ای باشید که لول ۱۰ را باز کرده و نیروهای اهدا شده ۲لول بالاتر میروند، نیروهای شما در قلعه هم تیمیتان، لول۷ خواهند بود. این گزینه بخصوص در قبیله هایی با تنوع زیاد بازیکنان بسیار مفید است، چرا که با وجود این امکانات بازیکن های سطح پایینتر میتوانند به بازیکن های سطح بالاتر نیرو اهدا کنند.


چگونه با استفاده از تجربه قبیله (Clan Experience) امتیازات قبیله ای را برای خود باز کنیم؟

بهترین حالت برای هر کاربری، بودن در قبیله ایست که تمامی امتیازات را باز کرده باشد اما امتیازات قبیله ای چیزیست که باید برای آن زحمت کشید. این امتیازات را میتوان با تجربه قبیله باز کرد. وقتی چیزی را ارتقا(upgrade) میدهید مقدار خاصی تجربه به تجربه شخصی شما افزوده می شود. تجربه قبیله نیز مانند همین مورد هنگامی بدست می آید که اعضای قبیله کارهای خاصی انجام دهند.

برای بدست آوردن تجربه قبیله ای:

  • یک مپ وار را تخریب کنید.
  • درصد خاصی از ستاره های یک وار را کسب کنید. در یک جنگ ۵۰ نفره حداکثر میتوان ۱۵۰ ستاره کسب کرد و شما باید بطور مثال ۴۰%(۶۰ ستاره) یا ۶۰%(۹۰ ستاره) از کل ستاره ها را کسب کنید تا تجربه اضافی بدست آورید.
  • جنگ قبیله ای را ببرید(خب معلومه!)

این تجربه ها بعد از اتمام وار به قبیله شما اضافه خواهد شد.

نظرات (۲)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی