سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۸:۰۲ ق.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

استراتژی حمله با ویچ و بولر (B*Witched)

 آموزش استراتژیک اتک

استراتژی حمله با ویچ و بولر (B*Witched)

از آنجا که استراتژی قدرتمند ماینر بعد از آپدیت جدید به شدت کاهش یافت (اطلاعات بیشترو دیگر تاون هال 10 و تاون هال 11 به سختی توسط این نیرو سه ستاره می شود و از طرفی تغییراتی در نیروهای دیگر بوجود آمد و قدرتمندتر و یا متعادل تر شدند منجمله نیروی ویچ که قدرت بیشتری پیدا کرد ، پس باید بدنبال یک استراتژی با دوام دیگر گشت تا بتوان تاون هال های 10 یا 11 را سه ستاره کرد که این استراتژی ترکیبی که قصد معرفی آنرا داریم از ویچ و بولر تشکیل شده است که اخیرا نتایج خوبی را کلشرها از آن گرفته اند،بـنـابـرایـن تصمیم به معرفی آن گرفته ایم و بـرای آموزش این استـراتژی ویـچ و بـولـر (B*Witched) به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

شما باید از همان خارج دهکده نیروهای خود را بصورت قیفی شکل بوجود بیاورید و سپس عملکرد پیشروی بولرها همراه با ویچ ها باید به سمت مرکز دهکده حریف باشد که در همان ابتدا با تخریب 50 درصد دهکده یک ستاره و با تخریب تاون هال حریف در مرکز دهکده ستاره دوم را کسب می کنید! قدرت این استراتژی به حدی است که بعضی مواقع قادر است یک تاون هال یازده ماکس را هم سه ستاره کند! در ادامه شما را بیشتر با چگونگی عملکرد این استراتژی آشنا می کنیم.

استراتژی (B*Witched) در کدام تاون هال استفاده می شود؟

تاون هال 10 و تاون هال 11

هدف اصلی استفاده از این استراتژی چیست ؟

کلن وار - بالا بردن کاپ - غارت اکسیر و طلا در تاون هال یازده در لیگ تایتان.

جوانب مثبت این استراتژی :

+آسان بودن استفاده از آن ( به خاطر انبوه و قدرتمند بودن نیروها در حمله)

+کسب 2 ستاره در صورت قیفی شکل شدن نیروها هنگام حمله و حتی در بیشتر مواقع 3 ستاره از حمله به حریف.

جوانب منفی این استراتژی :

-احتیاج به ارتقاء نیروها و قهرمانان برای کسب حمله قدرتمندتر و نتیجه بهتر.

-گران قیمت از لحاظ مصرف اکسیر سیاه برای ساخت ویچ و بولر.

نیروهای لازم و تغییرات حمله با ویچ و بولر (B*Witched) :

برای حمله با این استراتژی دو نسخه حمله طراحی شده است که هر کدام برای حمله احتیاج به تشکیل نیروهای قیفی شکل در بیرون دهکده لازم می باشد و در آن مشترک است و چگونگی تشکیل آنها بستگی به نیروهایتان متفاوت است.

تغییر بسیار کوچک است و : یکی اینکه با تعداد زیاد بولر حمله شود و یکی اینکه از استراتژی کویین واک استفاده شود (ملکه کماندار+هیلر) - در استفاده از آنها هم باید به نقشه دهکده حریف دقت کرد که کدام سیستم را در ابتدا استفاده کنیم یعنی حمله توده ایی با بولر و یا اینکه کویین واک.

من شخصا از حملات توده ایی با بولر در حملات مولتی پلیر در بازی استفاده می کنم و در کلن وار از هیلر همراه با بولر استفاده می کنم و البته این بستگی به مپ حریف هم دارد - در  مپ های فشرده توده بولرها آسیب خوبی به نقشه دشمن وارد می کنند ولی در کلن وار مپ ها گسترده و باز هستند و ساختمان های پراکنده زیادی وجود دارند به همین خاطر یا از کویین واک باید استفاده کرد یا بولر و هیلر با هم استفاده شوند.

نیروهای لازم برای استراتژی حمله (B*Witched)


    8 Witches
    20+ Bowler or 12 Bowler & 4 Healer
    some Wall Breaker
    Giants in the Clan Castle
    3 Rage Spells
    2 Jump Spells
    Poison Spell




قدم به قدم آموزش استراتژی حمله با ویچ و بولر (B*Witched):

اجازه دهید نگاهی به مراحل مختلف این استراتِزی نگاهی بیندازیم - از لحاظ زمان این استراتژی وقت زیادی نمی گیرد و زمان مطرح نیست بلکه مهمترین بخش آن پیاده کردن نیروها و تشکیل آنها بصورت قیفی شکل شود تا موفقیت کسب شود. این استراتژی از سه بخش عمده تشکیل می شود :

1.تشکیل نیروها به صورت قیفی شکل

2.ارسال بولرها و ویچ

3.استفاده از طلسم پرش و خشم

اجازه بدهید که نگاه دقیقتری به این استراتژی داشته باشیم:

bowler fail attack bowler fail

مرحله اول : ساخت نیروهای قیفی شکل

این یکی از مهمترین قسمت های استراتژی است ، اگر نیروها به اطراف پراکنده شوند ممکن است فقط بتوانید یک ستاره از حمله ، کسب کنید در شکل زیر ما دو نوع مپ مختلف را برای شما آورده ایم :

anti miner th11 base th11 anti miner
شکل 1
th11 war base layout anti dragons th11 anti 3 star base bombtower 2

شکل 2

در نقشه شماره 1 شما احتیاج به هیلر ندارید و خیلی راحت با پیاده کردن نیروها و استفاده به موقع با حمایت نیروها توسط طلسم و قهرمانان می توانید به آن نقشه حمله کنید - اما در نقشه شماره 2 ساختمان هایی بیرون دهکده قرار دارند و باید مقداری پاکسازی شوند تا نیروها پراکنده نشوند و باید پس با استراتژی کویین واک مقداری حدود 25 درصد نقشه را پاکسازی کرد و سپس بولرها و هیلر - ویچ را در قسمت پاک شده نقشه پیاده کرد تا شکل قیفی شکل بگیرند و به سوی مرکز دهکده حرکت کنند.

b*witched funneling b witched funnel
مرحله دوم : استقرار نیروها
این مرحله که آسان است و شما باید نیروها را در دهکده حریف در قسمت پاک شده به سرعت ، پیاده کنید و شما می توانید حالا با 2 طلسم پرش نیروها را به سمت مرکز دهکده هدایت کنید و در مرکز دهکده هم از طلسم خشم استفاده کنید.
این استراتژی بسیار قدرتمند است و ویچ ها با تولید اسکلت ها و سرگرم کردن ساختمان های دفاعی و بولر ها هم با پرتابهای خود و ضربه زدن دوتایی به ساختمانها ، آنها را از پشت دیوارها هم نابود می کنند ، نیروهای کلن کسل هم در اثر برخورد با سنگ های بولر نابود می شوند و هنگام استفاده از طلسم خشم ، شما شاهد نابودی مرکز دهکده دشمن در کمتر از 30 ثانیه خواهید شد ! و حتی شانس دریافت 3 ستاره هم دارید.
.

مهم : سعی کنید از توانایی گراند واردن در همان ابتدای استراتژی در محافظت از بولرها و ویچ ها استفاده کنید تا ضربه کمتری به نیروها وارد شود.

در فیلم زیر می توانید جزئیات این استراتژی را مشاهده نمایید :

:

دانلود فیلم

نتیجه گیری :

این استراتژی حمله در صورت ارتقاء نیروها مخصوصا ماکس بودن آنها به خوبی برای شما کار خواهد کرد ، درست است که هزینه اکسیرسیاه بالایی دارد ولی به هر حال برای شما از جنبه های دیگر مفید خواهد بود.در صورتی که نمی توانید از این استراتژی استفاده کنید و هزینه های آنها برایتان سنگین است می توانید از استراتژی LaLoon استفاده کنید.

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.
ترجمه پست محمد مهدی 
نظرات شما توسط  ادمین سایت پاسخ داده خواهد شد 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی