سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۵۳ ق.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۲

10 بازی برتر همانند کلش اف کلنز ( اپدیت دوم )

 بازی اندروید متفرقه

10 بازی برتر همانند کلش اف کلنز ( اپدیت دوم )
سلام دوستان شاید برای شما پیش اومده باشه بدونید که بجز کلش اف کلنز چه بازی هایی هست که هم در ایران و هم در جهان معروف هستند چه آنلاین و چه آفلاین 
برای مشاهده بازی ها به ادامه مطلب مراجعه کنید

۱- Gangstar Vegas

Gangster Vegas مسلما یکی از بهترین بازی‌های Open World اندرویدی است که می‌توانید آن را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. این بازی علاوه بر برخورداری از محیطی وسیع و پهناور، از گرافیکی پر جزئیات و قدرتمند بهره می‌برد. همین عامل سبب شده که این بازی ۳ گیگابایت از فضای حافظه گوشی هوشمند شما را به خود اختصاص دهد و برای پردازش گرافیک بازی به دستگاهی با سخت‌افزاری قدرتمند نیاز داشته باشید. در بازی می‌توانید از هر وسیله نقلیه‌ اعم از خودرو، موتور و حتی هواپیما برای رسیدن به هدف خود که تبدیل شدن به یک گنگستر حرفه‌ای است، استفاده کنید و در محیط گسترده بازی به مبارزه با مافیای ساکن شهر وگاس بپردازید.

دانلود از گوگل‌پلی

the_amazing_spider_man

۲- The Amazing Spider-Man 2

اسپایدرمن یا همان مرد عنکبوتی همیشه یکی از پرطرفدارترین کاراکتر‌های کتاب‌های مصور شرکت مارول بوده و هست. علاوه‌بر این، چند سالی است که با ساخت فیلم‌های مختلفی از کمیک‌های این کاراکتر محبوب، طرفداران آن نیز بیشتر شده‌اند. The Amazing Spider Man  یکی دیگر از این سری فیلم‌ها بود که با استقبال خوبی هم از سوی طرفداران مرد عنکبوتی رو به رو شد و از همین رو، با ساخت قسمت دوم فیلم، یک بازی ویدیویی نیز برای آن توسعه یافت تا بتواند به عنوان مکملی در کنار فیلم، طرفداران را بیش از پیش به وجد آورد. همانند فیلم می‌توانید در بازی از دیوار‌ آسمان خراش‌های منهتن بالا بروید و با استفاده از تار عنکبوتی خود در آسمان به پرواز درآیید. همچنین Venom، Green Goblin و دیگر دشمنان کمیک‌های اسپایدرمن در بازی حضور دارند و باید از مردم نیویورک در مقابل آن‌ها محافظت کنید.

دانلود از گوگل‌پلی

The Dark Knight Rises

۳- The Dark Knight Rises

از شوالیه سیاه پوش همیشه می‌توان به عنوان یکی از جذاب‌ترین ابر قهرمانان دنیای کتاب‌های مصور یاد کرد. این جذابیت بی حد و اندازه با ساخت سه‌گانه Dark Knight توسط کریستوفر نولان به اوج خود رسید و در دنیای بازی‌های ویدیویی با توسعه سه‌گانه دیگری برای این خفاش شنل‌پوش از سوی RockSteady توانستیم بتمن بودن را نیز از نزدیک لمس کنیم. در نزدیکی زمان انتشار آخرین فیلم نولان، یک بازی نیز برای آن در نظر گرفته شد که توسط آن، گیمر‌های موبایلی نیز توانستند پا به دنیای تاریک گاتم بگذارند و در نبردی عظیم با دشمن اصلی داستان یا همان Bane در کنار شوالیه تاریکی به مبارزه بپردازند.

دانلود از گوگل‌پلی

GTA3

۴- Grand Theft Auto III

نمی‌شود درباره بازی‌های Open World سخن گفت و از پدر توسعه دهنده این سبک یاد نکرد. Grand Theft Auto III اولین بازی کنسولی بود که استانداردهای تازه ای را برای این سبک از بازی‌ها پایه‌ریزی کرد و ژانری که این روز‌ها از آن با نام ‌«جهان باز» یا «سند باکس» یاد می‌کنیم، با عرضه این اثر توسط راک‌استار به دنیای بازی‌سازی معرفی شد. از آن زمان تا به امروز، همیشه سری GTA در میان پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین بازی‌ها است و روز به روز بر محبوبیتش افزوده می‌شود. خوشبختانه در چند سال اخیر شاهد نسخه‌هایی سازگار با پلتفرم موبایل از سری بازی‌های قدیمی GTA بودیم که این عامل باعث شد تا بتوانیم حتی در مترو و خیابان نیز از بازی کردن این آثار زیبا لذت ببریم.

دانلود از گوگل‌پلی

Grand Theft Auto San Andreas

۵- Grand Theft Auto: San Andreas

اگر بخواهیم لیستی از بهترین بازی‌های جهان باز تاریخ تهیه کنیم، مسلما GTA: San Andreas درمیان بالا نشینان این لیست قرار می‌گیرد. San Andreas اثری بود که این سبک از بازی‌سازی را به کمال رساند و توانست دوران کودکی بسیاری از ما را با خاطرات خوشی که از خود در ذهن‌هایمان به جای گذاشت، از آن خود کند. نام San Andreas آنقدر بزرگ است که دیگر لازم نیست درباره آن توضیح بیشتری اضافه کنیم و بهترین کار آن است که سریعا این بازی را روی پلتفرم اندرویدی خود نصب کرده و تجربه شیرین آن را دوباره تکرار کنید.

دانلود از گوگل‌پلی

Gangstar Rio

۶- Gangstar Rio: City of Saints

گنگستر بودن در بازی‌های Open World از حس و حال جالبی برخوردار است و از همین رو توسعه‌دهندگانِ بسیاری علاقه دارند تا از این قالب برای اتمسفر آثار خود استفاده کنند. Gangstar Rio: City of Saints یک بازی جهان باز اکشن است که داستان آن در شهر ریو دو ژانیرو  و حوالی آن روایت می‌شود. علاوه بر بخش اکشن بازی، Gangstar Rio از قابلیت‌های شخصی سازی نسبتا کاملی بهره می‌برد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها ظاهر کاراکتر خود را تغییر داده و آن را ارتقا بخشید.

دانلود از گوگل‌پلی

Six-Guns

۷- Six-Guns: Gang Showdown

Six-Guns یک بازی شوتر کابویی سوم شخص است که از یک قانون ساده در گیم‌پلی خود بهره می‌برد؛ بکش تا زنده بمانی. علاوه بر بخش اکشن این بازی، توسعه‌دهندگان Six-Guns محیط پهناوری را برای اثر خود طراحی کرده‌اند که می‌توانید با سوار شدن روی اسبی تندرو در آن به گشت و گذار بپردازید. در بازی ۸ اسب و ۱۹ سلاح مختلف وجود دارد که هدف شما آزاد‌سازی همه آن‌ها است. به‌علاوه این اسب‌ها و تجهیزات، تنوع زیادی هم به گیم‌پلی بازی می‌بخشند.

دانلود از گوگل‌پلی

Minecraft Pocket Edition

۸- Minecraft Pocket Edition

Minecraft چند سالی است که به یکی از اعتیادآورترین بازی‌ها تبدیل شده و طی این مدت شاهد خلق محیط‌های جذابی از سوی کاربران برای این بازی بوده‌ایم. محبوبیت Minecraft آنقدر گسترده است که باعث شد نسخه کوچکتری از این بازی برای پلتفرم‌های موبایلی نیز طراحی شود. همانند نسخه اصلی، در دنیای عجیب و غریبی پای می‌گذارید که باید در آن برای بدست آوردن منابع اولیه به جستجو بپردازید و پس از آن با استفاده از ذوق و سلیقه خود دنیایی متفات را برای محیطی که در اختیارتان قرار داده شده، خلق کنید.

دانلود از گوگل‌پلی

Ravensword

۹- Ravensword: Shadowlands

Ravensword یک بازی جذاب و پرجزئیات در سبک نقش‌آفرینی است که به لطف قدرت سخت‌افزاری موبایل‌های امروزی، می‌توانیم از تجربه فوق‌العاده آن لذت ببریم. Ravensword از محیطی گیرا و پر جزئیات بهره می‌برد که شاید در کمتر بازی موبایلی بتوانید شاهد آن باشید. علاوه بر این، بازی از داستانی غنی برخوردار است و می‌توانید با پیدا کردن سلاح‌های متفاوت و ارتقای توانایی‌های شخصیت خود، از ورود به این داستان پر رمز و راز لذت ببرید.

دانلود از گوگل‌پلی

Goat Simulator

۱۰- Goat Simulator

ممکن است به صورت کلی ایده Goat Simulator کاملا احمقانه بنظر برسد. اما این بازی که طبق گفته توسعه‌دهندگان آن، سرشار از باگ‌های ریز و درشتی است (عامل اصلی موفقیت این اثر)، حالا آنقدر محبوب شده که می‌توانید آن را روی پلتفرم‌های اندویدی خود نیز تجربه کنید. همانند نسخه اصلی بازی، در نقش بز احمقی ظاهر می‌شوید که می‌توانید با استفاده از ویژگی‌هایی که طراحان بازی در اختیارتان گذاشته‌اند، برای از بین بردن هر المانی که در محیط قرار دارد تلاش کنید.

دانلود از گوگل‌پلی

نظرات (۲)

    • پاسخ:

      بازی ها برای سیستم اندروید هستند و میتوانید زیر اطلاعات بازی ها لینک دانلود در گوگل پلی هم هست 
    • پاسخ:

      خیلی ممنون از نظرتون دوست عزیز 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی