سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۹:۳۲ ق.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۱

بالاترین لول در clash of Clans متعلق به کیست؟

 متفرقه


بالاترین لول کلش اف کلنز،حرفه ای ترین بازیکن کلش،بالاترین leve

خب احتمالا همه ی شما کم یا زیاد از اخبار این روز های دنیای کلش خصوصا اخبار مربوط به دوبازیکنی که سردمداران این بازی هستند و از بالاترین لول های کلش اف کلنز در جهان برخوردار اند ،پس به بررسی بالاترین لول کلش اف کلنز میپردازیم.

با خبر هستید و پیگیر اخبار آنان میباشید. شاید افراد زیادی در کلش وجود داشته باشند که از لول بالایی برخوردار باشند اما اکثرا لول ها زیر 200 هستند و بالاتر از این لول به ندرت یافت میشود.

براندون و هانز از ابتدای شروع این بازی تاکنون با یکدیگر درحال رقابت بوده و هستند و خواهند بود و هربار نیز یکی از دیگری جلو میزند و بالعکس ولی اینبار ماجرا کمی تفاوت دارد و ظاهرا پای نفر سومی نیز در میان است

براندون ، رکورددار بالاترین لول کلش اف کلنز

بالاترین لول کلش اف کلنز،حرفه ای ترین بازیکن کلش،بالاترین level

توجه : تصاویر زیر توسط تیم ایرانکلش و از پیج رسمی اینستاگرام براندون جمع آوری شده است و به هیچ وجه فتوشاپ نمیباشد : brandontan91

بالاترین لول کلش اف کلنز،حرفه ای ترین بازیکن کلش،بالاترین level - نفر اول کلش اف کلنز-تفر برتر کلش

دو تصویر بالا مربوط به براندون ، رکورددار بالاترین لول کلش در جهان است که اخیرا این تصاویر را در پیج اینستاگرامش منتشر نموده تا قدرت خویش را به رخ همگان بکشد. این بازیکن سنگاپوری در حال حاضر به لول 363 دست پیدا کرده است و تا پیش از این ، رقیب دیرینه ی خود (هانز) را متقلب میخواند و ادعا میکرد که او در سرورهای هک شده بازی میکند و نه در سرورهای اصلی کلش.

هانز ، دومین فرد لول بالای کلشی در جهان

توجه : تصاویر زیر توسط تیم ایرانکلش و از پیج رسمی اینستاگرام هانز جمع آوری شده است و به هیچ وجه فتوشاپ نمیباشد : clashwithhaanzsshot-3

همانطور که در تصویر بالا که به تازگی در پیج اینستاگرام هانز منتشر شده ، مشاهده میکنید ، این بازیکن تنها با اختلاف 8 لول از براندون دومین فرد کلشی جهان است ؛ گرچه خود براندون این ادعا را قبول ندارد و برای اثبات حرفش نیز مدرک از خود ارائه داده هست

** دلایل براندون برای اثبات تقلب هانز ***

photo_2016-08-21_23-03-32

این عکس مدرکی بود که براندون برای اثبات ادعای خویش مبنی بر تقلب هانز و استفاده از سروهای هک ، منتشر کرده بود. براساس این عکس ، هانز در زمانی که تان هال 10 بود ، دو ایرسوییپر لول 5 داشت اما هم اکنون که به تان هال 11آمده است ، یک ایرسوییپر لول 4 و یک لول 5 در بیس خود دارد.

گرچه این ادعایی بسیار بزرگ بود و درصورت ثابت شدن آن ، تمامی اعتبار سوپرسل به زیر سوال میرفت (چرا که سوپرسل برای مدت ها هانز رو به عنوان بالاترین لول خود معرفی میکرد) اما هانز هیچ وقت به این ادعای براندون پاسخ محکم و قطعی نداد و این قضیه همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

*** فردی چینی که به لول 369 دست یافت!! ***

photo_2016-08-22_00-54-13چند هفته قبل بود که یک فرد چینی با انتشار تصاویر بالا از پروفایل خود در فضای مجازی ، همگان رو به شوک فرو برد. این فرد ادعا کرده که توانسته رکورد لول براندون رو شکسته و به لول 369 دست پیدا کنه ، البته این فرد تاکنون هیچ سند و مدرک محکمی ( تک کلن و…) برا اثبات گفته های خویش منتشر نکرده است و نکته ی بسیار جالب اینجاست که براندون و یا هانز  حتی کوچکترین واکنشی نیز به این تصویر نشان ندادند.

پس بالاخره چه کسی بالاترین لول در کلش است؟!

مهم ترین نکته در اینباره این است که این فرد چینی که تاکنون نیز ناشناس مانده است ، هیچ سند و مدرکی برای اثبات ادعای خویش منتشر نکرده است و صرفا هم نمیتوان به عکس پروفایل اکتفا کرد چرا که براحتی میتوان آن را دستکاری نمود ولی چیزی که برای همگان مشخص است ، براندون از ابتدا یکی از رکوردداران لول در این بازی بوده و هست و هم اکنون نیز با لول 363 بالاترین لول کلش اف کلنز در جهان بشمار میرود که البته خود سوپرسل نیز این موضوع را تایید میکند.


نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی