جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۳:۰۶ ب.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۱

پایان کار کلش اف کلنز در ایران؟ بررسی حذف از کافه بازار

 خبر های جدید کلش اف کلنز اخبار وشایعات

پایان کار کلش اف کلنز در ایران؟ بررسی حذف از کافه بازار

چندین ماه پیش بود که بازی کلش اف کلنز به فروشگاه اندروید کافه بازار به صورت رسمی و از طرف سوپرسل وارد شد و قابلیت خرید جم توسط این فروشگاه امکان پذیر شد.ین امر خوشحالی بسیار زیادی برای کاربران اندرویدی در پی داشت.

ادامه مطلب

نکات مثبت

با توجه به تعداد بسیار زیاد بازیکنان کلش اف کلنز در ایران ، از مدت پیش منتظر این ورود بودیم،با توجه به رسمی شدن این موضوع و قابلیت خرید جم بصورت ریالی بصورت درون برنامه ای موضوع پرداخت مالیات نیز از طرف شرکت کلش اف کلنز به ایران به وقوع پیوست.این مورد نیز خبر خوبی برای کاربران ایرانی بود، چراکه زمزمه های مسدودسازی این بازی بدلیل عدم پرداخت مالیات و خروج ارز از کشور تقریباً منتفی شد.

در دو اپدیت قبلی نیز زبان فارسی به صورت رسمی به بازی اضافه شد و این مورد برای اضافه شدن پرچم ایران نیز مارا امیدوار کرد.

برخی نکات منفی

bazar

بعد از این امکان کلش اف کلنز دارای دو نسخه شد! نسخه ی کافه بازار و نسخه ی گوگل پلی! در اوایل برخی مشکلات برای کاربران پیش آمد (که البته همچنان ادامه دارد) ، ناپدید شدن دکمه ی Contact US و عدم قبول کردن رسید جم برای بازایابی اکانت هک شده کلش و تغییر جیمیل سینک شده! یعنی حتی خود پشتیبان های شرکت سوپرسل دچار دوگانگی شده بودند و برخی از آن ها از این موضوع ابراز بی اطلاعی میکردند.

پایان یک آغاز

با تمامی این موارد مثبت و منفی تاکنون بسیاری از بازیکنان این بازی محبوب از این امکان کافه بازار استفاده کردند تا دیروز که بازی بدون اطلاع قبلی از بازار حذف شد! زمانی که شما بازی Clash of Clans را در کافه بازار جستجو نمایید و یا قصد آپدیت آن به جدیدترین نسخه را داشته باشید با این پیام مواجه می شوید :

برنامه مورد نظر یافت نشد

حذف کلش اف کلنز از بازار

هنوز مشخص نیست دلیل این اتفاق چیست و شاید هم این مورد یک نقص فنی باشد و بزودی رفع گردد.(البته با گذشت 2 روز از این ماجرا کمی قضیه نگران کننده شده)

همچنین برخی معتقدند شاید ایران درخواست کرده سرورهای بازی به ایران منتقل شود(چیزی که پیش از این برای تلگرام درخواست شده بود)  و یا فروشگاه های اندرویدی دیگر نظیر ایران اپس و …  به انحصاری بودن بازی فقط برای کافه بازار شکایت کرده اند(در حد حدس و گمان و تایید نشده)

البته لازم به ذکر است  تیم ایران کلش به پشتیبانی کافه بازار و خود سوپرسل ایمیل ارسال کرده تا از اصل ماجرا را به صورت کامل مطلع شود!

این خبر در صورت پاسخ هرکدام از طرفین تکمیل میشود..

=============

نظر شما در این مورد چیست؟ فکر میکنید چرا کلش‌اف کلنز از کافه بازار حذف شده است؟؟


نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی