جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۹:۴۶ ق.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

چگونه یک لیدر موفق باشیم

 آموزش کلش

چگونه یک لیدر موفق باشیم

حتما برای خیلی از شما کلش باز ها پیش آمده است که کلنی ساختید و در نهایت انرا حذف کردید.یعنی موفق نبودید.یا شما توانستید کلن خوبی را بسازید ولی در نهایت با شکست مواجه شدید.ما در این آموزش به شما می گوییم که مشکل کارتون کجا بوده و چطوری یک لیدر موفق باشید.

ادامه آموزش در ادامه مطلب.....

1.نباید در خواست های بی مورد را قبول کنید:

مثلا اگر شما در قوانین کلن مشخص کرده اید که دونات بالای 200 = با الدری باید کسی را الدر کنید که این شرط را رعایت کند.مثلا اگر فردی که با لول 120 به کلن شما می آید و می گوید چرا الدر نیستم او را کیک کنید.چون اگر الدرش کنید یعنی خودتون پا رو قوانین کلنتون گذاشتین و منصفانه نیست.

2.پای قوانین بایستید:

مهمترین نکته در موفقیت این است که برای کلن قوانین بگذارید و پای آنها بایستید.نباید هر کسی  را الدر و کو لیدر کرد.اگر فرد قابل اعتماد یا آشنا باشد بله ولی نه کسی که به عرض دو دقیقه وارد کلن می شود.

3.به همه به یک اندازه بها بدید:

اکثرا کسانی موفقند که به همه به یک اندازه توجه می کنند! به همه اجازه درخشیدن بدهید.با کسی بد حرف نزنید.به کسی که لول 30 است به اندازه کسی که لول 130 است اهمیت بدهید.

4.انتظارات را کم کنید:

شما نباید بار کلن را به دوش یک لول بالایی یا کو لیدر و... بسپارید.خودتان همه کاره باشید.رک ها را دقیق پر کنید.تبلیغ کنید.کسی که راهنمایی می خواهد کمکش کنید.به افراد لول پایین کمک کنید.برای کلن هزینه کنید!

 

خودمان چه شرایطی داشته باشیم!!!

 

موفق ترین لیدر کسی است که خودش را بالا تر از بقیه نداند ولی همه کارها را خودش انجام دهد.هر چیزی در رک ذکر شده بفرستید.من خودم به شخصه دیده ام که به چه راحتی یک لیدر برای وار به یکی از اعضا لاواهوند لول 3 داد!!!

رک از همه چیز مهمتر است.سعی کنید هر سربازی می خواهند بدهید.حتی اگه شده سربازان پر هزینه و قوی مثل پکا گولم و ویچ.باید سعی کنید همه از شما راضی باشند و در کلن بمانند.

از مهمترین مزایای کلن داری می شود به بالا رفتن لول اشاره کرد.

اگر کسی که لول 5 است در کلن شما بگذارید تا آخر بازی اش در کلن شما باشد.این افراد وفادار خواهند بود.

شما با کلن داری و پرکردن رک می توانید جم به دست آورید.

اگر می خواهید این آموزش برای شما مفید باشد باید در یک کلن عضو باشید تا بتوانید این آموزش را درک کنید.ما کلنمون پذیرای شماست:

ادرس کلن: !...WAR

لیدر کلن: king

لول کلن: 3 درحال رفتن به 4

امید وارم شما را در کلن خود ببینم 


نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی