جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۳۳ ب.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

تمامی تغییرات آپدیت اکتبر 2016 کلش اف کلنز

 آموزش کلش خبر های جدید کلش اف کلنز

تمامی تغییرات آپدیت اکتبر 2016 کلش اف کلنز

خب همانطور که میدانید پیشنمایش های آپدیت اکتبر بالاخره به پایان رسید ولی خبرهای هیجان انگیز همچنان ادامه دارد و انتشار ناگفته ها از امروز و روز های آینده ادامه خواهد شد. بنابراین تصمیم گرفتیم  تا مطلبی جامع از تمامی تغییرات کوچک و بزرگ آپدیت اکتبر کلش برای شما آماده کنیم.

جوایز و سطوح جدید برای کلن ها

همانطور که انتظارش را داشتیم و با رسیدن تعداد نسبتا زیادی از کلن ها به لول های بالاتر از 10 ، سوپرسل وعده تمدید لول کلن ها تا لول 25 را داده است که البته این عدد هنوز قطعی نیست و قابل تغییر است اما قاعدتا با افزایش لول کلن ها ، ویژگی ها و جایز جدیدی نیز به کلن ها افزوده خواهد شد که سوپرسل از آنها به عنوان یکی از سوپرایز هایش یادکرده و قول داده تا جزییات بیشتر را در روز های آینده اعلام کند.

جوایز بیشتر کلن وار و متعادل سازی آن

یکی دیگر از تغییراتی که سوپرسل فعلا جزییات زیادی از آن منتشر نکرده و هنوز هم مشخص نیست که آیا باید در روزهای آینده شاهد توضیحات بیشتر آن باشیم و یا با انتشار آپدیت بصورت زنده آن را تجربه کنیم ، موضوع جوایز کلن وار و متعادل سازی های آن است. طبق گفته های سوپرسل ، از این پس لوت های وار چندین برابر خواهد شد و در بازیکنان انگیزه بیشتری برای شرکت در آن ایجاد کند همچنین سوپرسل به موضوع متعادل سازی یا همان بحث اکانت های مهندسی شده ( تان هال 8.5 یا 9.5) اشاره نموده است که از این پس در روند انتخاب حریف موثر خواهند بود.

سیستم جدید دوستان کلشی

ظاهرا سوپرسل تصمیم گرفته تا در این آپدیت به قسمت دوستان اهمیت بیشتری دهد بنابراین از این پس شما قادر خواهید بود تنها با ارسال درخواست دوستی به فرد مقابل ، آن را جزو یکی از دوستان خود داشته باشید همچنین لازم به ذکر است که این درخواست از طریق گزینه جدیدی در پروفایل اشخاص صورت خواهد گرفت.

استفاده از هیروها در زمان آپگرید در نبرد دوستانه

بسیاری از بازیکنان انتظار انتشار این ویژگی برای کلن وار داشتند اما متاسفانه باید بگوییم چنین چیزی نیست و متاسفانه فعلا سوپرسل ترجیح داده تا این قابلیت را برای افزودت هیجان بیشتر به نبرد دوستانه بیفزاید. بنابراین از این پس شما میتوانید حتی در زمان آپگرید هیرو هایتان هم از آنها در مبارزه با دوستان خود استفاده کنید!!

سیستم جدید آموزش نیرو

طبق گفته های سوپرسل ، با توجه به روند طولانی آماده سازی نیروها و اسپل ، تصمیم گرفته است تا تحولی در روند داده و تغییراتی در آن ایجاد کند. همچنین لازم به ذکر است که این تغییرات تنها به نحوه ساخت نیروها محدود نشده و در واقع زمان ساخت تمامی نیروها با کاهش چشمگیری همراه بوده است در مطلب زیر میتوانید تغییرات کامل سیستم نیرو را مشاهده نمایید.

 برای مشاهده تغییرات کامل  سیستم جدید آموزش نیرو و اسپل کلیک کنید

photo_2016-10-05_08-06-55

تغییرات بالانس و لول جدید نیروها و دفاعی ها

این تغییرات که در واقع اولین پیشنمایش سوپرسل از آپدیت اکتبر بود ، نوید تغییرات بالانس بسیاری در روند بازی و همچنین افزوده شدن لول جدید دفاعی های مورتار ، ایکس بو و تسلا را به کاربران داد. از دیگر تغییرات نیز میتوان به لول جدید نیروهایی چون بی بی دراگون ، ویزارد و دراگون اشاره نمود.

 برای مشاهده کامل اطلاعات لول جدید نیروها و دفاعی ها کلیک کنید

ct67wfxxeaa7jpr

دفاعی جدید ( بمب تاور) و تغییرات مربوط به ویچ

این دفاعی که از مدت ها قبل مژده آمدنش به بازی داده شده بود ، بیشتر جنبه متعادل سازی بازی را داشته و برای جلوگیری از قدرتمند شدن برخی نیروها همچون ویچ و والکری معرفی شده است. بمب تاور در تان هال 8 در دسترس خواهد بود و دارای 5 لول میباشد. همچنین طبق گفته سوپرسل با معرفی این دفاعی ، قدرت و سلامتی ویچ نیز باردیگر افزایش محسوسی خواهد داشت و دوباره به جمع نیروهای محبوب خواهد پیوست.

 برای مشاهده کامل اطلاعات دفاعی جدید وتغییرات ویچ کلیک کنید

bomb-tower-clashof-clans

کلن وار دوستانه

کلن وار دوستانه یا همان چالش کلن ها پیشنمایشی بود که چندین هفته قبل جزییات کمی از آن توسط سوپرسل منتشر شد اما بنا به دلایل فنی ، انتشار آپدیت کمی به تعویق افتاد و سرانجام امروز ناگفته های کلن وار دوستانه منتشر شد. لازم به ذکر است که این ویژگی تحولی عظیم در بازی کلش اف کلنز است و میتواند دوباره هیجان را به این بازی بازگرداند.

با قابلیت وار دوستانه، بازیکنان می توانند با کلن مورد نظر خود کلن وار برگذار کنند و با آن ها رقابت کنند اما فراموش نکنید کلن وار دوستانه هیچ پاداش یا xp برای شما به همراه نخواهد داشت!!

 برای مشاهده کامل اطلاعات کلن وار دوستانه کلیک کنید

Friendly war چالش دوستانه کلن وار

تغییرات جزیی دیگر

* از این پس شما قادر خواهید بود با سرچ کردن تگ هربازیکن ، آن بازیکن را پیداکرده و آن را به لیست دوستان خود بیفزایید.

* همچنین ، در آپدیت جدید ، تغییرات جزیی در مپ شما منجر به قفل شدن آن در نبرد دوستانه نخواهد شد و همچنان قابل استفاده است.

 

این مطلب لحظه به لحظه و با انتشار اخبار جدید از آپدیت اکتبر بروزرسانی و تکمیل خواهد شد…

کانال تلگرامی ما جهت اطلاع از جدیدترین اخبار آپدیت اکتبر :

https://telegram.me/royaltoor

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی