جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۱:۱۶ ق.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

پیشنمایش سوم آپدیت اکتبر : دفاعی جدید ( بمب تاور )+ ویدئو دوبله فارسی

 خبر های جدید کلش اف کلنز

پیشنمایش سوم آپدیت اکتبر : دفاعی جدید ( بمب تاور )+ ویدئو دوبله فارسی

خبرهای هیجان انگیز آپدیت اکتبر کلش یکی پس از دیگری درحال انتشار است و بازیکنان را بیشتر از پیش مشتاق و هیجان زده نموده است. طبق روال همیشگی ، لحظاتی قبل سومین پیشنمایش آپدیت اکتبر نیز با نام دفاعی جدید منتنشر شد که تقریبا میتوان گفت تاکنون بهترین پیشنمایش از آپدیت اکتبر بوده است.

.

cufr4frxyaekx1v

خب بنظر میرسد که حدس های ما درست بود و همانطور که در روزهای قبل گفتیم ، باید منتظر ساختمان دفاعی جدید به نام بمب تاور در بازی باشیم که در واقع از کلش رویال برگرفته شده است. همچنین لازم به ذکر است که طبق گفته های قبلی انوشکا ، در این آپدیت باید شاهد تغییراتی در قدرت ویچ نیز باشیم.

بمب تاور ، قابل دسترسی در تان هال 8

از این ساختمان دفاعی جدید که درواقع میتوان گفت بیشتر جنبه متعادل سازی برای بازی و نیروهای آن خواهد داشت،  دو عدد میباشد که یکی از آنها در تان هال 8 و دیگری در تان هال 10 قابل دسترس خواهد بود که خبر بسیار خوبی برای برخی بازیکنان است. عملکرد بمب تاور درست همانند همتای کلش رویالی خود است و درمحدوده کوچکی قادر خواهد بود تا به نیروهای مهاجم زمینی ضربه دسته جمعی وارد نماید. همچنین لازم به ذکر است این دفاعی دارای 5 لول میباشد و در تان هال 11 مکس خواهد شد.

bomb-tower-stats-758x285بمب تاور Bomb tower

دیگر جزییات بمب تاور

این دفاعی با نابود شدنش نیز خسارت به بار خواهد آورد و با انفجار بمب به جا مانده از آن میتواند بسیار مرگبار باشد. همچنین لازم به ذکر است است که قیمت ساخت این دفاعی در تان هال هشت ، 2 میلیون گلد و زمان ساخت آن 4 روز میباشد.

bomb-tower-costs-1-758x305

افزایش قدرت و سلامتی ویچ

همانطور که میدانید ، سوپرسل در ماه های گذشته به دلیل قدرت زیاد ویچ و عدم تعادل بازی ، از قدرت و سلامتی ویچ کاست. ولی اکنون و با معرفی این دفاعی جدید ، زمان آن است تا بار دیگر بر قدرت و سلامتی این نیروی محبوب افزوده شود. سوپرسل قول داده است تا بر قدرت و سلامتی ویچ بصورت چشمیگیری بیفزاید

تاثیر 1.5 برابری بمب تاور بر روی هوگ ها

طبق گفته ی سوپرل ، به دلیل متعادل سازی بیشتر بازی ، از این پس جاینت بمب ها تاثیر 1.5 برابری بر روی هوگ ها نخواهند داشت و درعوض این ویژگی به بمب تاور منتقل خواهد شد. بنابر این بمب تاور میتواند نقش بسیار مهمی در دفاعی از دهکده شما ایفا کند.

ساختمان دیگری نیز در راه است!!

برخلاف چیزی که تصور میکردیم ، بمب تاور تنها ساختمان جدید در آپدیت اکتبر نخواهد بود و تصاویری که لحظاتی قبل از سوپرسل منتشر شد ، خبر از وجود ساختمان جدید دیگری را نیز میدهد که البته هنوز از ماهیت آن اطلاعاتی در دست نداریم!!

sshot-3


مشاهده ی ویدئوی پیشنمایش +دوبله فارسی

 

نمایشگر ویدکانال تلگرامی ما جهت اطلاع از جدیدترین اخبار آپدیت اکتب

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی