سه شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۰۶ ب.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

کلش اف کلنز به قیمت ۸٫۶ میلیارد دلار به فروش می رسد!

 خبر های جدید کلش اف کلنز

clash-of-clans

کلش اف کلنز به قیمت ۸٫۶ میلیارد دلار به فروش می رسد!

قرار است بازی محبوب کلش اف کلنز به قیمت ۸٫۶ میلیارد دلار به فروش رسد ! تنسنت که یک  شرکت هلدینگ اینترنتی در کشور چین است قصد دارد با خرید سهام سوپرسل مالک اصلی بازی کلش اف کلنز و کلش رویال باشد . برای مشاهده توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

شرکت هلدینگ تنسنت که از سال ۱۹۹۸ در کشور چین تاسیس شد و حالا به عنوان چهارمین شرکت بزرگ اینترنتی در جهان مشهور است قصد دارد با خرید سهام سوپرسل صاحب مجموعه بازی های کلش اف کلنز و کلش رویال  شود .

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید

چندی پیش وال استریت ژورنال خبر فروش سهام سوپرسل را به یک شرکت چینی اعلام کرد و حالا رقم دقیق پرداخت شده از طرف شرکت تنسنت مشخص شده است .خرید سهام سوپرسل برای شرکت تنسنت حدود  ۸٫۶ میلیارد دلار خرج برداشته است . البته این رقم ۸۴٫۳ درصد از سهام بازی است و با این مقدار در حقیقت  از این پس باید صاحب جدید کلش اف کلنز را تنسنت بدانیم.

Tencent

تنسنت یک کمپانی هلدینگ اینترنتی چینی است، که در زمینه ارائه خدمات شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های گروهی، پورتال‌های وب، تجارت الکترونیک، آنتی ویروس‌ها، مرورگر وب، بازی‌های چندنفره آنلاین و خدمات ارزش افزوده مخابرات فعالیت می‌کند.

خب البته این رقم تا حدودی عجیب و غریب است و شاید کمتر کسی تصور می کرد که بازی کلش اف کلنز تا این حد ارزش داشته باشد و جالب است بدانید که شرکت تنسنت پیش از این نرم افزار وی چت و همچنین بازی لیگ افسانه ها را بعد از موفقیت آنها تصاحب کرد و البته باید گفت که در مدیریت آنها هم تا حد زیادی موفق بوده است .

 قبل از سوپرسل هم یک شرکت ژاپنی با نام SoftBank مالک این بازی ها بود اما به دلیل بدهی های بسیار زیاد مجبور شد سهام شرکت را به سوپرسل بفروشد.

شرکت تنسنت  زیر مجموعه های زیادی در زمینه اینترنت دارد و بازی آنلاین هم یکی از تخصص های مدیریتی آنهاست . حالا باید دید که این شرکت   بعد از خرید بازی کلش اف کلنز و کلش رویال چگونه آنها را مدیریت خواهد کرد .

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی