جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۰۸ ق.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

چه سرنوشتی در انتظار بن شدگان است ؟!

 آموزش کلش اخبار وشایعات

چه سرنوشتی در انتظار بن شدگان است ؟!

خب اینطور که از شواهد و قرائن پیداست ، ظاهرا سوپرسل قصد عقب نشینی از مواضع خود را نداشته و نخواهد داشت چراکه صبح امروز باردیگر موج جدیدی از بن به راه افتاد و همان تعداد اندک که از موج قبلی جان سالم بدر برده بودند ، اینبار راه گریزی از چنگال سیاست های سوپرسل نداشتند و بن شدند. اما سوالی که مدت هاست ذهن بسیاری از مردم را درگیر نموده ، این است که براستی چه سرنوشتی در انتظار بن شدگان است؟!

دلایل فعلی سوپرسل برای بن چیست ؟

متاسفانه با اطلاع رسانی بسیار ناآگانه برخی از سایت ها و کانال های کلشی ، بسیاری از کاربران در پاسخ به این سوال به مشکل برخوردند و دلایل بسیار غلط و بعضا خنده داری به آن میدهد ؛ طی روز های اخیر پیام های زیادی از شما مبنی بر بن شدن به دلیل استفاده از بلواستاکس و ربات یا حتی چند اکانته بودن و روت بودن گوشی دریافت کردیم که باید بگوییم تمامی این دلایل دروغی بیش نیست و تنها دلیل فعلی سوپرسل برای مسدود کردن اکانت ها یک چیز است و آن هم استفاده از مود ( ایکس مود) میباشد. لازم به ذکر است که درحال حاضر سوپرسل قادر به شناسایی ربات ها در بازی نیست و اگر هم کسی یا کسانی با استفاده از ربات بن شده اند ، قطعا به دلیل استفاده نادرست آنها از ربات و استفاده از اتک چهارانگشتی یا افزایش سرعت اتک و غیره است که به گونه ای دستکاری در روند عادی بازی محسوب شده و تقلب برداشت میشود.

سوپرسل چگونه متوجه استفاده ما از مود میشود؟!!

بسیاری بر این باورند که سوپرسل عمدا وبصورت شخصی اکانت ها را از مسدود مینماید که باید بگوییم صد در صد باوری غلط است. چندین ماه قبل سوپرسل برای اولین بار در تاریخ بازی های آنلاین از سیستم هوشمند و درواقع مغز کامپیوتری خود رونمایی نمود و آن را اختاپوس نامید که وظیفه آن رصد 24 ساعتی تمامی اکانت ها و آنالیز تمامی دادهای مربوط به بازی میباشد. این سیستم به سوپرسل این اجازه را میدهد تا حتی زمانی که کارمندانش برای تفریح به تعطیلات رفته اند نیز بتواند بازیکنان خویش را زیرنظر داشته باشد. پروسه بن یک پروسه کاملا خودکار است که این سیستم اختاپوس براساس داده های چندین ماهه اکانت شما و معیارهایی که از پیش برای آن تعریف شده است ، تصمیم میگرد که شما از مود استفاده نموده اید یا خیر ؛ و درصورتی که به این نتیجه برسد که شما از مود استفاده نموده اید ، این اختیار را دارد که اکانت شما را مسدود و از دسترس خارج نماید. پس میتوان گفت که سوپرسل عملا هیچ نقشی در بن نداشته و ندارد و تمامی کارها بصورت خودکار انجام میشود.

بن برای همیشه ، بازگشتی درکار نیست !!

طی روزهای گذشته ما پیام های بسیاری از شما مبنی بر جواب منفی سوپرسل برای بازگشت های های بن شده دریافت کردیم و البته کم هم نبودند کسانی که از راهکارهای ما نتیجه گرفتند و اکانتشان دوباره باز شد ولی درباره ی علت این تفاوت رفتارها باید بگوییم همانطور که دربالا نیز به آن اشاره کردیم ، سیستم سوپرسل یک سیستم کاملا خودکار است و تمامی داده ها در آن ثبت میشود. پس اگر شما واقعا از مود استفاده نکرده باشید بدیهی است اکانت شما نیز سریعا از بن خارج شود. اما این موضوع درمورد کسانی که از مود استفاده نمودند کمی پیچیده تر است چراکه داده های مربوط به اکانت شما در سیستم ثبت شده است و انکار استفاده از مود کار نسبتا مشکلی است. البته باوجود اینکه سوپرسل همواره اعلام کرده است که هیچگونه بخششی در کار نیست و درکار خود بسیار جدی است ، ولی اگر بتوانید پشتیبانی را متقاعد نمایید که به اشتباه و بدون آگاهی از مود استفاده میکردید ، احتمال بازگشت اکانت شما وجود خواهد داشت.

چه سرنوشتی در انتظار بن شدگان است ؟

خب از آنجایی که سوپرسل همواره اعلام کرده است که بن ها همیشگی است ، سوالی که در ذهن ها بوجود می آید این است که چه بر سر این اکانت ها می آید؟ بسیاری بر این عقیده اند که با مسدود شدن این تعداد اکانت ، مقدار لوت بازی بهتر میشود و سایر بازیکنان میتوانند از آن استفاده کنند ، برخی دیگر نیز میگویند سوپرسل قصد دارد تا با فروش این اکانت ها ثروتمند شود!!! اما حقیقت امر این است که با بن شدن یک اکانت ، درواقع از سیستم سرچ بازی خارج شده و به طور کامل و تا هرزمان کاملا دست نخورده باقی خواهد ماند و پس گذشت چندین ماه ، بطور کامل از سرور بازی خارج خواهد شد.

چاره چیست ؟ آیا اعتراض موثر است؟!

در روزهای اخیر بسیاری از دوستان ، کامنت های مبنی بر اعتراض دسته جمعی به سوپرسل برای بازگردانی اکانت ها برای ما ارسال نموده بودند ، در پاسخ به این موضوع باید بگویم که همانطور که در مطلب های قبل نیز به این موضوع اشاره کرده بودیم و همانطور که از رفتار و اطلاعیه های چند روز اخیر سوپرسل نیز پیداست ، اعتراض هیچ دردی از شما دوا نخواهد کرد!! چرا که بگفته خود سوپرسل درحال حاضرجمعتی بالغ بر 100 میلیون نفر در کل جهان کلش اف کلنز بازی میکنند که بن شدگان حتی 3 درصد از این تعداد را نیز تشکیل نخواهد داد!! بنابراین بسیار احمقانه بنظر میرسد که سوپرسل از مواضع خویش عقب نشینی نماید. پس به هیچ وجه فریب افرادی را که تظاهر به ترک بازی میکنند را نخورید چرا که اعتراض به سوپرسل هیچ فایده ای نخواهد داشت و سوپرسل همچنان اعلام مینماید که به هیچ وجه از سیاست های پیشین خود پشیمان نیست و بسیار در کار خود ( مبارزه با تقلب) جدی است.

سخن پایانی و تنها راه نجات

با وجود تمامی این حرف ها ، چیزی که در این میان مشخص است ، عزم راسخ سوپرسل در مبارزه با تقلب و به خصوص مود است و به همین علت هرگونه استفاده شما از مود ، نابخشودنی است و متاسفانه در این خصوص هیچ کاری از دست ما بر نخواهد آمد ، مگر اینکه خود شما بتوانید با ارتباط با پشتیبانی بازی ، به طریقی استفاده ناآگانه خویش رو از مود به آنان بفهمانید تا شاید اکانت شما از بن نجات یابد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی