پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۱ ب.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

اولویت ارتقا از TH 5 تا TH 11 (قسمت چهارم

 آموزش کلش مپ وار کلش مپ دفاعی متفرقه

اولویت ارتقا از TH 5 تا TH 11 (قسمت چهارم
تاون هال 8

باز هم از سری مطالب اولویت ارتقا دهکده ها این بار به سراغ تاون هال 8 خواهیم رفت . در صورتی که شما برای اولین بار است که به دنیای بازی کلش آف کلنز وارد می شوید و تصمیم گرفته اید که دهکده خود را اصولی بنا کنید ، با دنبال کردن سری این مطالب و عمل کردن به آن دهکده ایی قدرتمند را بنا کنید و در برابر دشمنان خود قد علم کنید ! صبر و تحمل از اصول اولیه این بازی است و شما می توانید با این بازی صبر و تحمل و استقامت خود را محک بزنید و در مواقع مشخص هم می توانید انتقام خود را بگیرید و از بازی لذت ببرید ، پس این بار هم با ترتیب اولویت ارتقاء تاون هال 8 در ادامه مطلب منتظرتان هستیم !

اولویت ارتقاء در تاون هال هشت

اولویت ارتقا در ارتقاء در تاون هال 8 را بررسی می کنیم که در ابتدای مطلب چندین نقشه معروف از این تاون هال را برایتان در زمینه فارمینگ و وار گذاشته ایم که بنا به سلیقه خود از آنها می توانید استفاده کنید و در مواقع زمانی مختلف بنا به نیاز خود می توانید آنها را تغییر دهید و از دیگری استفاده نمایید.


Anti-Dragon TH8 War Base Layout


Best Town Hall 8 Anti-Hog Rider War Base

Anti 3 Star Allrounder War Base Layout TH8

TH8 War Base Anti GoWiPe

Town Hall 8 Clan War Base

Dark Elixir Protection TH8 Farming Base

Hybrid Town Hall 8 Farming Base

Funneling TH8 Farming Base Layout

خوب همانند گذشته به بررسی اولویت ها در دو بخش خواهیم پرداخت :

بخش اول: برای یک شروع خوب در تاون هال 8 این بار باید ابتدا آزمایشگاه و سپس قلعه قبیله را ارتقاء بدهیم. ارتقاء و ساخت دریل های اکسیر سیاه را در اولویت بعدی قرار دهید که این ماده ارزشمند و کمیاب را می توانید بعد از حملات خود به دهکده های دیگر ، کمبود آن را از دریل های اکسیر سیاه خودتان کسب کنید و تا همیشه در بازی این ماده را لازم خواهید داشت.

همچنین برای ارتقا سربازان اکسیر سیاه هم در آزمایشگاه به این ماده نیاز خواهید داشت و احتیاج به ذخیره سازی بیشتر این ماده دارید پس ارتقا دریل ها از اساس شروع در تاون هال 8 است. در این بازه نیز شما باید دیوارهای اضافی که به شما داده می شود را بنا کنید و نقشه دهکده خود را مطابق نیازتان بچینید که نقشه های خوبی را در ابتدای مطلب قرار داده ایم.در آخرین مرحله کارخانه طلسم ساز تاریکی را بسازید و همچنین پادگان مخوف دوم خود را بسازید.

ارتقاء ساختمان های دفاعی: باید شروع کنید به ساختن تجهیزات دفاعی جدید به ترتیب : برج کماندار - ضد هوایی - برج جادوگر و خمپاره انداز و آنها را به اندازه ساختمانهای  دفاعی موجود قبلی آپگرید کنید و همچنین در این بین باید منابع ذخیره گلد و اکسیر را بسازید و ارتقا دهید چون شما احتیاج به ظرفیت های بیشتری دارید.

اکنون زمان ارتقا کامل تجهیزات دفاعی است و از ضدهوایی شروع می کنیم و یکی از ضدهوایی ها را همیشه رزرو نگه می داریم تا در زمان حمله هوایی - دهکده مان بی دفاع نباشد و از نیرو های هوایی ضربه سختی نخورد.تسلاهای مخفی ضعیف هستند و باید در این تاون هال که به خوبی می توان آنها را قوی کرد و ارتقا ئشان داد.سپس بر روی برج های جادوگر تمرکز می کنیم و ارتقا می دهیم و دهکده هم اکنون به خوبی از لحاظ هوایی بیمه شده است ! این ارتقاء ها زمان بر است و برای رفتن به تاون هال 9 عجله نکنید ، چون خبری نیست و سعی کنید صبور باشید و دهکده را تقویت کنید.آخرین مراحل ارتقا را بگذارید برای ارتقا دادن پادگان های خود و توپخانه و برج کماندار ، برای ارتقا سربازخانه های خود همیشه یکی از آنها را مانند قبل رزرو نگاه دارید تا بتوانید نیرو بسازید و حمله کنید حالا می توانید ایرسویپر و پادگان مخوف را ماکسیمم کنید.

قبل از رفتن به تاون هال 9 به این نکته توجه داشته باشید که دیوارهای خود را به سطح 8 برسانید و همچنین گلد ماین ها و کالکتور اکسیر ها ماکس شده باشد ؛ بربر شاه خود را تا آنجا که می توانید ارتقا داده باشید و حداقل در سطح 7 یا 8 باشد که لازم و ضروری است.

بخش دوم :

در یک نگاه :

1.ارتقاء آزمایشگاه و کلن کسل
2.ساختن دریل اکسیر سیاه جدید و ارتقا مخزن اکسیرسیاه
3.ساختن دیوار های جدید و تغییر نقشه
4.ساختن پادگان مخوف جدید و طلسم ساز اکسیر سیاه
5.ساختن برج کماندار جدید ، ضدهوایی ، برج جادوگر ، توپخانه و ارتقا آنها تا لول های موجود قبل.
6.ساختن منبع ذخیره طلا و اکسیر جدید و ارتقا آنها.
7.ماکسیمم کردن ضدهوایی و تسلا مخفی
8.ماکسیمم کردن خمپاره انداز ، توپخانه و برج کماندار
9.ارتقا پادگان ها هر بار یکی از آنها.
10.ماکسیمم کردن ایر سویپر و پادگان مخوف

بعد از آن با پر کردن منابع خود از طلا و اکسیر به استقبال تاون هال 9 مشکی رنگ می رویم ...

پایان قسمت چهارم

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.


نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی