جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۷:۲۷ ب.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

آموزش خارج شدن ازبن

 آموزش کلش

آموزش خارج شدن ازبن

خب دوستان عزیز همونطور که مطلع هستید ، موج جدید بن ها از دیروز توسط سوپرسل آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد. در این میان بسیاری از افراد به اشتباه و به علت برداشت غلط سوپرسل قربانی شده اند. به همین علت ، سایت ایرانکلش تصمیم گرفت تا آموزشی جامع و مفصلی برای نجات اکانت این گونه افراد و خارج کردن آنها از بن تدارک دیده و در اختیار شما عزیزان قرار دهد بنابراین حتما به این نکته توجه داشته باشید که این آموزش صرفا برای افرادی موثر خواهد بود که فکر میکنند اکانت آنها به اشتباه بن شده و هرگز از مود استفاده ننمودند

تنها راه بازگردانیه اکانت شما ، ارتباط با سوپرسل ***

متاسفانه دیروز و در پی بن شدن بسیاری از اکانت ها، برخی سایت ها و کانال ها شتاب زده عمل کرده و به منظور جلب توجه ، مردم را به هجوم و اعتراض در پیج و فورم سوپرسل ترغیب نمودند. اینکار نه تنها فایده و ثمری تاکنون نداشته و در روز ها آتی نیز نخواهد داشت ، بلکه موجب وخیم تر شدن اوضاع نیز میگردد. چیزی که در این میان واضح است ، عزم راسخ سوپرسل برای برچیدن تمامی روش های غیر قانونی بازی میباشد که طبیعی است افرادی نیز در این میان به ناچار قربانی شوند که سوپرسل برای آن دسته از افراد نیز راه چاره ای دارد و همواره اعلام کرده است که اگر گمان میکنید اکانتتان به اشتباه بن شده است ، با ما تماس بگیرید تا به آن رسیدگی کنیم.

تیم ما از همان ساعات اولیه آغاز موج بن ، با انوشکا ( یکی از کارکنان سوپرسل) ارتباط داشته و تنها پاسخ و راه حلی که ما در این مورد از او دریافت کردیم ، ارتباط با واحد پشتیبانیه بازی و یا ارتباط با ایمیل سوپرسل بوده است. بنابراین به هیچ وجه فریب افراد سودجو را نخورده و با وعده های آنان تحریک نشوید ، چراکه سوپرسل در کار خود ( مبارزه با تقلب) بسیار جدی بوده و نه تنها به یک اعتراض کوچک در فورمش ، بلکه تاکنون به اعتراضات بسیاری از مردم در سراسر جهان نیز توجهی نکرده است.

 

** روش اول : ارتباط با پشتیبانی در خود بازی **

دوستان من ، لطفا به این نکته توجه داشته باشید حجم پیام های ارسالی به سوپرسل بسیار زیاد است بنابراین انتظار نداشته باید که همان لحظه از سوپرسل جوابی دریافت و یا طی چند روز اکانت شما آزاد شود. قطعا روند برسی این شکایات ، چند هفته ای زمان خواهد برد.

لازم به ذکر است که در این روش شما میتوانید به صورت فارسی و کاملا راحت و صریح با پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و آن ها رو در جریان اشتباهات رخ داده بگذارید و نیازی به تایپ انگلیسی نیست.

برای اینکار ، طبق مراحل زیر عمل نمایید :

1 – به قسمت تنظیمات بازی خود برید

sshot-1

2 – از قسمت تنظیمات بازی ، گزینه Help and Support را انتخاب نمایید :

sshot-2

3– در بخش Help and Support ، بر روی آیکون پیام کلیک نمایید :

sshot-3

4 – با توجه به تصاویر ذیل ، اطلاعات خود را تکمیل و درخواست خود را به فارسی ارسال نماییدsshot-4توجه :در صورتی که گزینه Contact us برای شما قابل مشاهده نیست ، برای آموزش چگونگی فعال کردن آن ،  به این مطلب مراجعه نمایید.

 

** روش دوم : ارسال مستقیم ایمیل به سوپرسل **

همانطور که در روش اول نیز ذکر کردیم ، حجم پیام های ارسالی به سوپرسل بسیار زیاد است بنابراین انتظار نداشته باید که همان لحظه از سوپرسل جوابی دریافت و یا طی چند روز اکانت شما آزاد شود. قطعا روند برسی این شکایات ، چند هفته ای زمان خواهد برد.

لطفا توجه داشته باشید که در این روش ، متن ایمیل ارسالی شما باید حتما به زبان انگلیسی باشد (البته در روش اول از هردو زبان میتوانید استفاده نمایید) به همین جهت تیم ایرانکلش دو درخواست برای خارج شدن اکانت شما آماده کرده است که میتوانید از آنها استفاده نمایید.

متن اول جهت ارسال به ایمیل سوپرسل
Dear Supercell Yesterday and with starting new ban wave , my account has been baned in wrong way because I had never used any mod or any other 3rd party software. Please consider it Supercell and give back my game. I Love my village and work hard for it. Thanks for your answer
متن دوم جهت ارسال به ایمیل سوپرسل
Dear sir Some time ago I get banned in the game But I do not know why! and I think I baned in wrong way because I did not use robot or any other 3rd party software any time .please help me and give back my game , I realy Loved my game. thank you

آدرس ایمیل سوپرسل برای ارسال درخواست خروج از بن :clashofclans.feedback@supercell.com

====================

خروج از بن برای کسانی که از مود استفاده نموده اند

طبق گفته ی سوپرسل ، برای کسانی که از هرگونه مود یا نرم افزار اضافی در بازی خود استفاده کرده باشند ، هیچگونه بخششی درکار نیست ؛ ولی بااین حال ، تیم ما درحال مکاتبه با سوپرسل برای پیدا کردن راهی به منظور بخشودن آنها و بازگردانیه اکانت ها هستیم و به محض به نتیجه رسیدن ، شما را در جریان اخبار قرار خواهیم داد و در کانال تلگرامی سایت اطلاع رسانی خواهیم نمود.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی