پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۹ ق.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

موج جدید بن ها _ آگوست 2016

 خبر های جدید کلش اف کلنز

photo_2016-08-30_23-48-51

مروز صبح و در پی بن شدن تعداد زیادی از دوستانمان مطلع شدیم که سوپرسل از همان ساعات آغازین روز ، موج جدید بن ها رو آغاز کرده و خودی و غریبه هم نمیشناسد؛ شاید این اقدام در پی این موضوع رخ داده است که چندی قبل ، ایکس مود نسخه جدید نرم افزار خود منتشر و اذعان داشته بود که این نسخه به هیچ عنوان قابل شناسایی نیست (لازم به ذکر است که قابلیت مشاهده تله ها نیز از این نسخه به کلی حذف شده بوده اما ظاهرا سوپرسل به این نیز قانع نیست)

** موج جدید بن ها ***

صبح امروز و قبل از شروع موج بن ها ، انوشکا اطلاعیه ای در فورم کلش منتشر کرد که نشان از جدی بودن سوپرسل در کار خود است.

sshot-1

ترجمه اطلاعیه انوشکا درمورد موج جدید بن ها
امروز 31 آگوست 2016 ، ما موج جدید بن شدن هارو برای برخورد با افراد متقلب و استفاده کننده های نرم افزارهای جانبی آغاز نمودیم. اینبار هیچ اخطار یا بخششی در کار نخواهد بود ؛ بن ها همیشگی هستند. این موضوع به هیچ وجه قابل بخشش و مذاکره نیست.

** ربات ایرانکلش ، همچنان غیرقابل شناسایی **

با وجود اینکه اینبار سوپرسل تمامی اکانت های به اصطلاح خود متقلب ( هم ربات و هم ایکس مود) را بن میکند و از صبح تعداد زیادی پیام درمورد بن شدن دریافت کردیم ، ولی تاکنون حتی یک پیام نیز از کاربرانی که از ربات ایرانکلش استفاده میکنند دریافت نشده است بنابراین ما به شما این اطمینان را می دهیم که ربات ما کاملا آنتی بن است و درصورتی که پروفایل ربات را بر روی گزینه آنتی بن تنظیم کرده و تنظیمات حالات رفتار انسانی را غیرفعال نکرده باشید ، به هیچ وجه شناسایی و بن نخواهید شد چراکه رفتار ربات کاملا شبیه به انسان است.

*** هیچ بخششی در کار نیست !! ***

ban-18-khordad-768x432ظاهرا اینبار سوپرسل با کسی شوخی نداره و حتی اخطاری هم به کسی نمیدهد و اگر کوچکترین تقلبی در اکانت کسی دیده شود ، بدون درنگ او را بن همیشگی خواهد نمود. اگرچه این اقدام سوپرسل در ساعات قبل با اعتراض تعداد بسیار زیادی از مردم شده است اما انگار اینبار سوپرسل هیچ اهمیتی به این موضوع نمیدهد و به شدت درکار خود جدی است.

اگر فکر میکنید اکانتتان به اشتباه بن شده ، با پشتیبانی تماس بگیرید!!

photo_2016-08-31_01-09-10

دقایقی قبل یکی از توسعه دهدنگان بازی ، علاوه بر غیر قابل بخشش بودن بن ها ، اذعان داشت اگر فکر میکنید بازی شما به اشتباه توسط ما بن شده ، به قسمت پشتیبانی بازی رفته و با ما در تماس باشید تا به درخواست شما رسیدگی شود. ( لازم به ذکر است که برای آزاد نمودن اکانت خود حتما باید از طریق پشتیبانی داخل خود بازی اقدام کنید)

*** احتیاط ، راه حل موقت !! ***

درحال حاضر تنها اقدامی که شما میتوانید برای جلوگیری از بن شدن اکانت خود نمایید این است که برای مدت شزمان حذاقل یک هفته به هیچ عنوان از هیچ گونه ربات و یا نرم افزار جانبی به جز ربات ایرانکلش برای ورود وبه بازی استفاده ننمایید تا به مرور زمان ، این آتش شعله ور سوپرسل نیز فروکش نماید. دقت نمایید ، بازهم میگم ، به هیچ وجه از هیچ گونه نرم افزار یا برنامه جانبی به جز ربات ایرانکلش استفاده نکنید فعلا!!

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی