جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۴۲ ب.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

نکاتی درمورد فارمینگ دارک اکسیر و طراحی بیس

نکاتی درمورد فارمینگ دارک اکسیر و طراحی بیس

این مطلب می خواهیم درباره منبعی که در میان همه ما ارزش بالایی دارد صحبت کنیم منبعی که از همه گرانبها تر است : دارک اکسیر ! ، شما در تاون هال 7 با این منبع آشنا و رو به رو می شوید و می خواهید هرچه سریعتر بربر کینگ یا اولین سربازخانه نیرو های دارک خود را بسازید ، باز شدن کالکتور دارک اکسیر در لیست ساختمانها ، جمع آوری دارک اکسیر را برای افرادی که تاون هال 7 هستند آسان می کند اما پس از مدتی متوجه خواهید شد که کالکتور ها به تنهایی نمی توانند نیاز هایتان را برطرف نمایند ، اگر کمی فکر کنید می بینید که در تاون هال 8 یا 9 این موضوع بهتر می شود

اما من خبر های بدی برای شما دارم در تاون هال های بالاتر همه چیز گران و گرانتر خواهد شد و کالکتور ها نمی توانند نیاز های شما را برطرف کنند حتی وقتی لول مکس باشند به دست آوردن دارک اکسیر چالشی است که دیر یا زود باید با آن مواجه شوید و این دقیقاً چیزی است می خواهیم در این مطلب به آن بپردازیم و شما را راهنمایی کنیم.

راز های بدست آوردن دارک اکسیر

من این راهنما را به سه قسمت تقسیم می کنم :

  • در قسمت اول به جمع آوری دارک اکسیر خواهیم پرداخت و اینکه چطور می توانید بیشترین مقدار را به دست آوردید.
  • و در دومین قسمت نیزبر روی محافظت از دارک اکسیر تمرکز خواهیم کرد که گاهی اوقات خیلی ناامید کننده است زمانی که ببینید مقداری که بدست آورده اید را دقیقاً در هنگام محافظت از دست بدهید.
  • اما در آخرین قسمت یعنی قسمت سوم نیز به بررسی چند مپ فارمینگ دارک اکسیر که برای محافظت هر چه بهتر از دارک اکسیر می باشد می پردازیم که مطمئناً به دردتان می خورد !

بدست آوردن دارک اکسیر بدون استفاده از اسپل ها

قبل از آپدیت تابستان 2015 بدست آوردن دارک اکسیر با استفاده از اسپل رعد امکان پذیر بود ، اما همان طور که می دانید ، اکنون مخازن هیچ آسیبی توسط اسپل های رعد نمی بینند ( همچنین برای اسپل زلزله ) بدست آوردن دارک اکسیر با استفاده از اسپل رعد خیلی آسان بود ، اما ناراحت نباشید ، من به شما استراتژی ها و راهنمایی هایی معرفی می کنم که به شما نحوه بدست آوردن دارک الکسیر را نشان خواهند داد و همچنین از هزینه ساخت آن همه اسپل رعد نیز ارزان تر تمام می شود.

اسپل رعد و برق :

1435760201562300

اسپل زلزله :

air-defense-earthquake-spell

برای بدست آوردن دارک اکسیر ، شما به طور مشخصی نیاز دارید که اهداف مناسبی را بیابید که به شما دارک اکسیر تعارف کنند ! من به شما توصیه می کنم در تاون هال 7 و 8 ، محدوده کاپ خود را بین 1.800 و 2.400 نگه دارید.

” یک پنی را ذخیره کردید آیا یک پنی را به دست آوردید ؟ ” این جمله در دارک اکسیر نیز صدق میکند.اضافه کردن چند مینیون به ترکیب نیرو هایتان هنگام حمله وسوسه انگیز است ، اما از اینکار دوری کنید چون واقعا برای شما هزینه زیادی خواهد داشت ، حساب کنید که فقط 20 مینیون ( با توجه به لول آنها ) بین 100 تا 220 دارک اکسیر هزینه خواهد داشت پس می توانید مشاهده کنید که اینکار می تواند حدود 20% از مقداری که در هر اتک به دست می آورید را از بین ببرد.

این موضوع برای اسپل ها هم صدق می کند. من می دانم که استفاده از اسپل های جدید لذت بخش است اما جلوی خودتان را از خرج دارک اکسیر بگیرید و از اسپل های معمولی استفاده کنید. ما قبل از آپدیت تابستان 2015 و معرفی شدن اسپل های دارک اکسیر هم می توانستیم با اسپل های معمولی پیروز شویم ، اینطور نیست؟

من سه نکته برای محافظت هرچه بهتر از دارک اکسیرتان میگویم :

  • غارت دارک اکسیرتان را برای بازیکنان دیگر با قرار دادن مخزن دارک اکسیر در مرکز بیس دشوار تر کنید (می توانید بیس های پیشنهادی انتهای مطلب را پس از مطالعه ، چک کنید) همچنین ، به یاد داشته باشید که 20% از دارک اکسیرتان در تاون هالتان است ! شما که نمی خواهید همچین چیزی اتفاق بیافتد :

loot-after-update-attack-3

  • به طور مداوم انتقام بگیرید ، مخصوصاً زمانی که برخی فقط بر روی غارت دارک اکسیرتان تمرکز می کنند . اگر شخصی اصلاً به غارت دارک الکسیرتان اعتنا نمی کرد این بدین معنی است که مقدار زیادی دارک اکسیر دارد و دقیقاً همین افراد ، گزینه خوبی برای انتقام هستند.
  • دارک  اکسیر را میان مخازن ، تاون هال و کالکتور ها تراز نگه دارید تا افرادی که به شما حمله می کنند نتوانند مقدار زیادی دارک اکسیر از شما به غارت ببرند.

توجه داشته باشید صرفه جویی و حفاظت از دارک اکسیر تنها یک بخش و ظرفیت از بدست آوردن آن می باشد – همچنین شما برای ارتقاهای پرهزینه ، نیاز دارید که دارک اکسیر بیشتری بدست بیاورید.

در اینجا یک راه برای انجام این کار است :

(آدرس مطلب مربوطه)

10 بیس (مپ) برگزیده برای حفاظت از دارک اکسیر در سال 2015

من چند بیس را برای محافظت هرچه بهتر از دارک  اکسیرتان در اینجا جمع آوری کرده ام ، شما می توانید یکی از بیس های زیر را با توجه به مخزن دارک اکسیر و تاون هالتان انتخاب کنید.

مپ فارمینگ دارک اکسیر در تاون هال 7

یک مپ مناسب برای حفاظت از دارک اکسیر برای تاون هال هفت است که بخوبی از همه طرف محافظت شده است و تاون هال نیز به عنوان سپر عمل می کند ، در این درجه از تاون هال حفاظت از کاپ ها زیاد مهم نیست و باید بفکر غارت بود و حفظ آن و در عرض قرار گرفتن تاون هال نیز اهمیتی ندارد.

TH7-farming-base-dark-elixir-protection-july-2016-1024x578

مپ فارمینگ دارک اکسیر برای تاون هال 8

این مپ نسخه پیشرفته تر از مپ بالا است که تاون هال هفت می باشد ، ولی برای تاون هال هشت است که بخوبی از دارک اکسیر محافظت می کند.

TH8-Farming-Base-Dark-Elixir-Protection

مپی دیگر :

اگر شما نمی خواهید بطور کامل تاون هال را در معرض حمله قرار بدهید از مپ زیر استفاده کنید که در حفظ کاپ کمکتان می کند ولی اگر می خواهید بطور مطلق از دارک اکسیر حفاظت کنید از مپ بالا استفاده کنید.

TH8-farming-base-anti-everything-july-2016-1024x568

مپ فارمینگ از دارک اکسیر برای تاون هال 9

در زیر دو بیس برای تاون هال 9 با دو ایر سوویپر می بینید که مخصوص محافظت از دارک اکسیر هستند و مخزن دارک اکسیر در این بیس ها به بهترین شکل ممکن محفظت شده است.

در این مپ مخزن دارک اکسیر در وسط قرار داده نشده است ولی مخازن طلا و اکسیر بنفش به نوعی برای حفاظت از مخزن دارک اکسیر چیده شده است و از آن محافظت می کند و یک نوع سپر است.

TH9-farming-base-dark-elixir-july-2016-1024x628

مپی دیگر :

th9-farming-base-august-1024x503

مپ دارک اکسیر برای تاون هال 10

در این نقشه تاون هال در نیمه معرض قرار داده شده و بطور مطلق از دارک اکسیر بخوبی محافظت می شود.

TH10-Farming-Base-inside-Town-Hall-02

مپی دیگر :

این نقشه زیر برای افرادی مناسب است که می خواهند از کاپ های خود هم محافظت کنند و دارک اکسیر هم تا اندازه ایی در معرض خطر است و اگر می خواهید که بطور مطلق از دارک اکسیر تان محافظت کنید و از دست دادن کاپ برایتان مهم نیست از نقشه بالایی استفاده کنید.

TH10-farming-base-dark-elixir-july-2016-1024x590

و یک مپ دیگر :

th10-farming-base-august-1024x617

مپ فارمینگ دارک اکسیر برای تاون هال 11 با ایگل

این یکی از مپ های موفق برای حفاظت از دارک اکسیر در تاون هال 11 است که بسیار از تاپ پلیر ها از آن برای حفظ دارک اکسیر استفاده کرده اند و نتیجه خوبی را هم گرفته اند.

th11-anti-queen-walk-base-1024x590

و مپی دیگر :

th11-farming-base-august-1024x553

این بیس تاون هال 11 ایگل آرتیلری و گرند واردن را داخل خود نگه می دارد و تلاش می کند تا از مخازن و تاون هال محافظت کند.

نتیجه

بعضی اوقات برای بدست آوردن دارک اکسیر باید بتوانید سخت کوش باشید و تلاش کنید ، شاید بعضی از شما در محافظت از آن توانا نباشید مخصوصا زمانی که مخزن دارک اکسیرتان پر است و دشمن در گرفتن دارک اکسیرتان توانا می باشد ، در این مواقع باید از بیس های فارمینگ دارک اکسیر کمک بگیرید و روی مخزن دارک اکسیر متمرکز شوید و قید طلا و اکسیر بنفش را بزنید.

متاسفانه اینکار برای دشمن (اتکر) آسان تر از گرفتن طلا و اکسیر و همچنین غنائم است.

اگر در مخزن دارک اکسیر شما بیش از 30 هزار دارک اکسیر ذخیره کردید در هنگام اتک به شما در صورت دستیابی به مخزنتان ، دارک اکسیر زیادی را به غارت می برند پس در محافظت از آن دقت کنید و اگر کمی سخت کوش باشید قطعا به نفع شما خواهد بود.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی