پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۳:۵۶ ب.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

ایجاد قیف یا Funnel در کلش آف کلنز

 آموزش استراتژیک اتک

ایجاد قیف یا Funnel در کلش آف کلنز

ایجادقیف یکی از اصول اولیه و مهم در بازی کلش آف کلنز است که اگر بلد نباشید که چگونه این قیف را درست کنید ، نیروهایتان مثل مرغ سرکنده ایی می باشند که به تمام اطراف حرکت می کند! واین نیروهایتان نقشه های دهکده دشمن را دور می زنند و شما را کاملا از اهدافتان دور می کنند و باعث می شوند حملات ناموفقی داشته باشد و شما هم ناراحت می شوید و شروع به فحش دادن می کنید و گوشی تان را به طرفی پرت می کنید ! تبلت تون را خرد می کنید و کارهایی از این قبیل انجام می دهید ! به همین خاطر یادگیری ایجاد قیف به عنوان یکی از اصلی ترین  مفاهیم بازی به شما کمک می کند تا با بازیکنان بسیار بسیار بهتری تبدیل شوید. به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ایجاد قیف به چه کاری گفته می شود ؟

اول اینکه به هنر هدایت تهاجمی نیروی های شما به سمت مرکز نقشه دشمن گفته می شود و یا هر هدفی که شما قصد داشته باشید به آن دست پیدا کنید. از دیدگاه جنگی شما می خواهید نیروهایتان را به سمت تاون هال هدایت کنید و یا اهداف دیگه ایی مثل کویین و یا محل بیرون آوردن نیروهای کلن کسل .

در این خصوص نگاه به نقشه زیر می کنیم

و چیزی که می بینیم کلن کسلی است که در مرکز نقشه قرار گرفته است و بیرون آوردن نیروهایش مقداری مشکل است. کاری که من می کنم چند تا بالون به سمت توپ پایین نقشه میفرستم و در قدم بعدی گولم ها را به همراه نیروهای تهاجمی اصلی و قهرمان هایم بفرستم همانند کارهایی که حمله به یک تاون هال 9 میکنیم.قبل از اینکه نیروهای تهاجمی اصلی را بفرستیم باید چند کار را انجام بدهیم

ابتدا نیروهای کلن کسل دشمن را بیرون می کشیم و نابود کنیم همچنین برنامه ایی هم برای نابود کردن آرچر کویین دشمن داشته باشید، چون نمی تونید آرچر کویین دشمن را به حال خودش بگذارید که در اینصورت نیروهایتان را نابود میکند و حمله مان را به شکست تبدیل می کند کاری که بیشتر مواقع انجام می شه ، اگر این کار را انجام ندهید یا نیروهایتان کشته می شوند و یا اینکه منحرف می شوند و در قسمت دیگر نقشه کشته می شوند.بنابراین برای کلن کسل و آرچر کویین کاری کنید و سپس حمله اصلیتان را شروع کنید.




نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی