پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۶:۴۰ ب.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

آپدیت هالووین 2016 کلش اف کلنز نزدیک است!! آپدیت دوم

 خبر های جدید کلش اف کلنز اخبار وشایعات

آپدیت هالووین 2016 کلش اف کلنز نزدیک است!! آپدیت دوم

کم کم به رویداد مهم هالووین و آپدیت محبوبش نزدیک میشویم و زمان آن است که حال و هوای اخبار کلشی نیز رنگ و بوی هالووین به خود گیرد. اگرچه سوپرسل در آخرین آپدیت خود (آپدیت اکتبر) از معرفی بسیاری ویژگی ها خبر داده بود ولی متاسفانه به دلایل نامعلومی این وعده تحقق نیافت. این درحالی است که تنها چند روز مانده جشن هالووین ، خبرهای هیجان انگیزی از این آپدیت به گوش میرسد.

 

پامکین ( کدوحلوایی) ، میوه جادویی هالووین امسال

همانطور که میدانید ، سوپرسل هرساله به مناسبت جشن هالووین ، تمی متناسب با همین روز برای کلش معرفی مینماید که طبق رسم هرساله اسپانسر ، یکی از طراحان و ایده پردازان بازی چندین روز قبل از معرفی رسمی ، از تم جدید پرده برداری میکند و امسال نیز به گفته این شخص ، پامکین ، میوه جادویی هالووین خواهد بود.

طبق گفته این طراح ، هزینه نابودی پامیکن 2 هزار اکسیر و جایزه آن مانند سالهای قبل 75 هزار اکسیرمیباشد البته این اطلاعات هنوز تایید قطعی نشده است!!

برای خواندن کامل این پست به ادامه. مطلب بروید آپدیت هالووین

قایق چوبی در ساحل کلش!!

همانطور که در مطالب قبلی نیز گفتیم ، اسپانسر از وجود فایل هایی جدید در سورس کلش خبر داده که محتوای یکی از این فایل ها ، قایقی چوبی است. بنظر میرسد سوپرسل مقدمات افزودن این ویژگی به بازی را از آپدیت اکتبر فراهم نموده و بر اساس گفته های اسپانسر ، این قایق چوبی در همین آپدیت هالووین به بازی خواهد آمد.

لازم به ذکر است که این قایق از ابتدا بصورت شکسته در بازی وجود خواهد داشت و شما در تان هال 4 به بعد میتوانید این قایق را با هزینه 50 هزار گلد تعمیر نموده و از آن استفاده نمایید. هنوز اخبار رسمی درمورد کاربرد این قایق منتشر نشده اما به گفته برخی منابع ، ایده آن از بازی بوم بیچ گرفته شده و روزانه مقداری منابع و لوت برای شما به همراه خواهد آورد.


shipwreck clash of clans december update shipwreck coc 2
new ship in clash of clans leak and sneak peek for december 2016 update shipwreck coc

مجسمه بربرین کینگ

از دیگر تغییرات منتشر شده تا به این لحظه برای آپدیت هالووین میتوان به آمدن مجسمه بربرین کینگ اشاره نمود جای خالی اش در میان مجسمه ها احساس میشد. مدت ها قبل و پس از معرفی مجسمه پکا ، همگان در انتظار معرفی مجسمه ای دیگر از نیروهای کلشی به عنوان مکمل بوند اما ظاهرا سوپرسل قصد دارداین جای خالی را با یکی از هیروهایش پر کند!!

هزینه ساخت این مجسمه نیز 500 جم خواهد بود و تنها جنبه تزیین برای دهکده شما خواهد داشت.

barbarian king statue decoration barbarian king statue

لول های جدید : ایردیفنس لول 9 – ایرسویپر لول 8

پس از معرفی لول های جدید برای بسیاری از دفاعی ها همچون مورتار و ایکس بو ، دیگر زمان آن بود تا تکلیف این دو دفاعی باقی مانده یعنی ایردیفنس و ایرسویپر نیز مشخص شود. این درحالی است که در چند روز گذشته خبرهایی از معرفی لول جدید این دو دفاعی در هالووین از سوی اسپانسر منتشر شده است. البته هنوز به طور دقیق مشخص نیست که سوپرسل قصد خواهد داشت این دو لول جدید را در کریسمس معرفی کند یا در هالووین اما چیزی که مشخص است ، حتمی بودن معرفی لول های جدید برای این دو دفاعی قدرتمند است.


air defense level 9 air defense level 9

air sweeper level 7 leak air sweeper level 7 leak

پامیکن بمب ، از شایعه تا واقعیت

پامیکن بمب که در سالهای گذشته چندین بار به مناسبت هالووین به کلش آمده بود ، بمبی زمین با قدرت تخریب بالا برای نیروهای دشمن محسوب میشد اما حالا و با نزدیک شدن به زمان آپدیت هالووین ، شایعاتی مبنی بر بازگشت دوباره این بمب دوست داشتنی به گوش میرسد. درحال حاضر هیچ منبع موثقی این خبر را تایید و یا رد نکرده است اما با توجه به تم امسال هالووین میتوان انتظار داشت که این بمب بار دیگر به کلش بیاید!!

بوست با یک جم !!

شاید بتوان گفت بوست با یک جم که یکی از مهم ترین ویژگی های ثابت آپدیت هالووین هرسال میباشد که محبوبیت بسیاری نیز دارد و بر اساس آن شما میتوانید هردو اسپل فکتوری خود را تنها با خرج 1 جم به مدت یک هفته بوست نمایید!!

تاریخ انتشار آپدیت هالووین!!

سوپرسل تا به این لحظه هیچ خبر یا اطلاعیه ای منتشر ننموده است و بطور دقیق تاریخ انتشار آپدیت مشخص نیست اما طبق رسم هرساله سوپرسل ، آپدیت هالووین درست یک هفته قبل از جشن هالووین31 اکتبر منتشر میشود بنابراین از امروز تا روز 24 اکتبر ، هر لحظه ممکن است خبر انتشار آپدیت منتشر شود.

همچنین لازم به ذکر است با توجه به ویژگی های ذکر شده در بالا برای آپدیت هالووین ، انتظار میرود این آپدیت بصورت درون برنامه و یا با انتشار نسخه ای جدید و مخصوص هالووین معرفی شود.

میتوانید برای با خبر شدن در کانال تلگرام ما عضو شوید برای عضویت کلیک کنید


برای حمایت از ما بر روی یک بنر زیر کلیک

 کنید با تشکر از حمایت شما

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی