سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵ ب.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

زمان تقریبی آپدیت سپتامبر کلش مشخص شد !! ( آپدیت دوم)

 خبر های جدید کلش اف کلنز اخبار وشایعات

زمان تقریبی آپدیت سپتامبر کلش مشخص شد !! ( آپدیت دوم)

خب ظاهرا اینبار سوپرسل تصمیم گرفته تا خود لحظه آپدیت سکوت کند و یجورایی با این کارش قصد سوپرایز کردن کاربرانش را دارد ولی ظاهرا زیاد در این کار موفق نبوده و اطلاعات زمان تقریبی انتشار آپدیت، به بیرون درز کرده است.

مطلب در 26 شهریور 95 به روزرسانی شد

آپدیت نزدیک است ، منتظر خبرهای خوش باشید

این خبری بود که یکی از کارمندان سوپرسل دیروز و طی سوالات بسیار کاربران مبنی بر اعلام زمان دقیق آپدیت کلش اف کلنز ، منتشر نمود و همچنین اذعان داشت که ما درحال تست های نهایی بازی برای انتشار رسمی آن هستیم. طبق معمول همیشه ، بنظر میرسد که سوپرسل تا لحظه انتشار پیشنمایش ها ، جزییات بیشتری منتشر نخواهد نمود ولی ظاهرا اینبار سوپرسل نتوانسته در این سیاست خود موفق عمل کند.

هفته ی آینده ، زمان تقریبی انتشار آپدیت هیجان

از آنجایی که تیم ما رابطه بسیارخوبی با بسیاری از سایت های نزدیک به سوپرسل دارد ، صبح امروز متوجه شدیم که یکی از کارمندان سوپرسل ، اطلاعاتی در مورد تاریخ تقریبی انتشار آپدیت سپتامبر از خود منتشر کرده است. به گفته این فرد ، طبق برنامه ریزی های سوپرسل ، هفته ی سوم شهریور ماه زمانی که سورپرسل قصد معرفی پیشنمایش هایش را برای آپدیت هیجان انگیز، در نظر دارد. ضمن اینکه این فرد اذعان کرده است که اگر برنامه های ما بخوبی و به همین روال پیش برود ، هفته آینده زمان معرفی اولین پیشنمایش خواهد بود ولی درصورتی که مشکل یا تغییری در این برنامه ها بوجود آید ، شاید لازم باشد تا انتشار آپدیت کمی به تعویق بیوفتد.

نگاهی به تغییراتی که سوپرسل تاکنون به آنها اشاره کرده است

حال که زمان تقریبی آپدیت کلش اف کلنز  پیش رو تا حدودی مشخص شده است ، شاید بهتر باشد تا کمی به تغییراتی که سوپرسل قول آنها را در این آپدیت داده است بیندازیم :

 اکانت های مهندسی

چند ماه قبل ما بمنظور ساده تر کردن و آسان تر کردن کلن وار ، وزن وار را در انتخاب حریف کمی کاهش دادیم تا جلوی وار های بسیار سخت و افراد با وزن وار بالا گرفته شود. ولی برخی از کاربران با سوء استفاده کردن از این موضوع ، تنها ساختمان هایی که نیاز داشتند رو ارتقاء میدادند ( اشاره به تان هال های 8/5 یا 9/5 ) بنابر این ما مجبوریم که کلن وارها را به حالت عادی خود بازگردانیم و از این پس لول تک تک ساختمان ها در انتخاب حریف در وار تاثیر خواهد داشت.

 کلن پرک

کلن پرک آپدیت جدید کلش اف کلنز به روزرسانی شهریور سپتامبر 2016 95 درحال حاضر ، در کلن پرک های بالاتر از 10 ویژگی اضافه نمیشود ، این دقیقا همان چیزی است که ما دوست نداریم که در این آپدیت ادامه داشته باشد. بنابراین تیم ما درحال کار بر روی چندین ایده به عنوان ویژگی برای کلن های بالاتر از لول 10 میباشد. اما لازم به ذکر است که ما به هیچ وجه قصد افزایش کلن پرک ها رو برای لول های مختلف نداریم چراکه افزایش لول رو برای یک کلن بسیار دشوار خواهد نمود.

چت جهانی و چت مخصوص کولیدرها

چت جهانی مدت زمان زیادی است که درحال برسی و آنالیز توسط تیم ما میباشد و موضوعی که تیم ما رو بسیار دچار سر در گمی کرده است این است که برخی میخواهند از آن خلاص شوند و برخی میخواهند که تغییرات و بهبود هایی در آن انجام شود ؛ بنابراین هنوز تصمیم قطعی در اینباره گرفته نشده است.ولی درمورد چت کولیدرها ، بسیاری از بازیکنان از آن استقبال بسیاری کردند ولی این مورد نیز هنوز درحال برسی و آنالیز میباشد.

چالش های دوستانه

آپدیت هیجان کلش - آپدیت سپتامبر کلش - چالش های دوستانه - نبردهای دوستانه - چالش دوستانه -

راستتش درحال حاضر هیچ گونه اطلاعاتی درموردچالش های دوستانه نمیتونیم در اختیار شما قرار دهیم ولی اگر بخواهیم از بهبود های بسیار زیاد آن صرف نظر کنیم ، فقط میتونم بگم خیلی چیزها هست که با معرفی آنها در پیش نمایش ها ، سوپرایز خواهید شد.

 یکسان شدن سطوح مپ ها در کلن وار

کلن وار آپدیت جدید کلش اف کلنز به روزرسانی شهریور سپتامبر 2016 95 چندی پیش یکی از تستر های بازی علاوه بر ابراز هیجان خویش از آپدیت پیش رو ، اخبار جدیدی نیز در رابطه با آپدیت اعلام کرد که شاید شنیدنش خالی از لطف نباشد. بر اساس گفته های این تستر ، سوپرسل قصد دارد نوعی یکسان سازی برای سطوح مختلف شرکت کننده در وار ایجاد کند که براساس آن ، دو فردی که در کلن وار روبه روی یکدیگر قرار دارد و دارای سطوح مشترک تان هال هستند ، بدون توجه به لول و سطح دفاعی و بیس آنها ، در سطح مشترکی قرار خواهند گرفت. کاری که پیش از این سوپرسل آن را بر روی نبردهای دوستانه کلش رویال پیاده کرده بود و در آن هم بدون توجه به سطح کارت ها و آرنای شما ، از سطح مشترکی برای مبارزه با حریفتان برخوردار بودید.

به گفته سوپرسل ، هدف از اینکار افزایش سطح مهارت بازیکنان برای سه استار کردن حریفشان است ، چراکه زمانی که تمامی نیروها و دفاعی های شما با حریفتان برابر باشد ، تنها نوع استراتژی و مهارت در حمله است که شما را از حریفتان متمایز میکند و برنده واقعی را مشخص میسازد.

کاهش زمان ارتقا هیروها

کاهش زمان ارتقا هیروها - آپدیت سپتامبر کلش - آپدیت هیجان کلش - زمان تقریبی آپدیت سپتامبر کلش - هیروهابنظر میرسد که سوپرسل کاملا درحال عقب نشینی از مواضع سخت گیرانه ی خود است چرا که این تستر اذعان داشته که سوپرسل قصد دارد تغییرات قابل توجه و ویژگی های بسیار هیجان انگیزی در ارتباط با هیروهایش معرفی کند.که یکی از آنها کاهش زمان ارتقاء آنها میباشد. طبق گفته های توسعه دهندگان بازی که چند روز قبل منتشر کردیم ، آنها به هیچ وجه نمیتوانند درحال حاضر به ایده استفاده از هیروها در وار در زمان ارتقا فکر کنند چرا که باعت به هم خوردن توازن در وار خواهد شد اما بنظر میرسد که سوپرسل بجای این ایده ، ایده کاهش زمان ارتقا هیروها را در سر داشته باشد که البته هنوز کاملا قطعی نشده است و فعلا در دست بررسی است ولی احتمال عملی شدن آن بسیار زیاد است.

موارد بالا تنها بخش کوچکی از تغییراتی بود که قرار است طی این آپدیت به وقوع بپیوندد و فعلا سوپرسل تنها همین اطلاعات اندک را در اختیار عموم قرارداده است. تیم ایرانکلش همواره هوشیار بوده و به محض انتشار اخبار جدیدتر درمورد پیشنمایش ها و دیگر تغییرات ، آن را در اختیار شما قرار خواهد داد.

=====================

آپدیت اول

بعد از اینکه سایت ایرانکلش برای اولین بار در سطح وب و بین تمامی سایت ها و کانال های کلشی ، خبر مشخص شدن تاریخ تقریبی آپدیت سپتامبر رو اعلام نمود و بعد از اینکه سوپرسل یکبار دیگر گفته های خود را زیر پا گذاشت و تاریخ آپدیت را به تعویق انداخت و نشان داد که به هیچ وجه شرکت خوش قولی، حداقل در زمینه آپدیت هایش نیست ، بسیاری از کاربران سوال کردند که چرا آپدیت امروز منتشر نشد و بعضی دیگر هم ما را به انتشار اخبار دروغ متهم کردند ،بنابراین بگذارید تا بطور کامل این موضوع را برای شما و آن دسته از افرادی که فکر میکنند ما دروغ گویانی بیش نیستیم روشن کنیم.

مروری بر اخبار گذشته : هفته سوم سپتامبر زمان انتشار آپدیت هیجان

حدودا چهارشنبه هفته قبل بود که یکی از کارمندان سوپرسل ( بنا به دلایلی قادر به نامبردن اسم شخص و منبع آن نیستیم) اعلام نمود که اگر برنامه های ما به خوبی پیش برود ، هفته سوم سپتامبر زمانی خواهد بود که قصد منتشر کردن آپدیت را خواهیم داشت. چیزی از انتشار این خبر در بین تنها چندی از وبسایت های نزدیک به سوپرسل نگذشته بود که ویدیویی از سوی همان وبسایت هادر یوتوب قرار گرفت که بر اساس گفته های آن تاریخ 20 سپتامبر به عنوان تاریخ تقریبی ( تقریبی و نه رسمی و قطعی) آپدیت هیجان اعلام شده بود. همانطور که میدانید ، سایت ایرانکلش در هیچ زمان خبری بدون پایه و اساس به کاربران خویش اعلام نمیکند ، به همین جهت تیم ما پروسه تحقیقات بسیار گسترده ای رو درباره منبع این ویدیو آغاز کرد که نهایتا به این نتیجه رسید که منبع انتشار آن ، وبسایت parentherald که یکی از منابع بزرگ خبری کلش اف کلنز میباشد ، بوده است

مروری بر اخبار گذشته : دوشنبه 12 سپتامبر زمان آغاز پیشنمایش ها

خب شاید هم اکنون این سوال برایتان بوجود آید که پس منبع خبری زمان آغاز پیشنمایش ها کجا بوده است!! همانطور که قبلا نیز گفتیم ، براساس گفته های یکی از کارمندان سوپرسل تاریخ 20سپتامبر به عنوان تاریخ انتشار آپدیت اعلام شده بود و از آنجایی که معمولا پیشنمایش های سوپرسل یک هفته ای به طول می انجامد و بعد از آن خبر بریک اعلام میشود ، با یک حساب ساده ، به تاریخ امروز دوشنبه 12 سپتامبر میرسیم که کاملا هم منطقی بنظر میرسد.

بدقولی سوپرسل و تعویق زمان آغاز پیشنمایش ها

پس از اینکه متوجه شدیم که بازهم سوپرسل گفته های خود را زیر پا گذاشته و بدقولی کرده است ، سعی کردیم تا اطلاعاتی درمورد چون و چرای آن بدست آوریم که نهایتا متوجه شدیم ، به دلیل برخی از مشکلات بوجود آمده در روند تست بازی ، زمان انتشار پیش نمایش ها مدتی به تعویق افتاده هست و زماندقیق شروع پیشنمایش ها مشخص نیست ولی نکته ای که امیدوار کننده است ، این است که چند هفته قبل انوشکا ( مدیر ارشد فروم سوپرسل) اواخر ماه سپتامبر زمانی تقریبی برای انتشار آپدیت دانسته بود و از طرفی چند روز قبل نیز یکی دیگر از کارمندان سوپرسل هفته سوم سپتامبر را زمانی تقریبی برای آپدیت اعلام کرده بود. بنابر این میتوان امید داشت که سوپرسل در همین چند هفته باقیمانده از ماه سپتامبر ، از آپدیت هیجان خویش رونمایی کند.

سخن آخر و جمع بندی

طی این چندین سالی که در خدمت شما بوده ایم ،  تمامی هدف ما ارائه اخبار موثق کلشی و دوری از حواشی و اکاذیب بوده و هست. و به همین علت نیز توانسته ایم به لطف شما کاربران عزیز ، عنوان اولین وبسایت کلشی ایران را کسب نماییم . وبسایت و تیم ایرانکلش همواره از منابع موثق و محرمانه ای برخوردار بوده و هست که این سایت را از بسیاری از کانال ها و سایت های کلشی متمایز میکند. سعی ما همواره بر این بوده است که سریعتر از تمامی منابع خبری ، اخبار موثق کلش را پوشش داده و به حواشی دامن نزنیم بنابر این همواره از صحت اخبار اعلام شده توسط ما اطمینان داشته باید و مطمئن باشید که ایرانکلش همیشه موثق ترین اخبار را در اختیار شما قرار خواهد داد.

همانطور که در بالا نیز گفتیم ، فعلا زمان قطعی انتشار آپدیت و آغاز پیشنمایش ها مشخص نیست و از آنجایی که علت این تعویق ، بوجود آمدن مشکلاتی در تست بازی مطرح شده ، ممکن است همین فردا و یا حتی ماه دیگر آپدیت منتشر شود ولی موضوعی که روشن است این است که باتوجه به گفته های اخیر و البته رسمی کارکنان سوپرسل ، زمان انتشار آپدیت نزدیک است!!!

=====================

آپدیت دوم

به روزرسانی شده در 26 شهریور 95

همانطور که در چند روز  گذشته نیز گفتیم سوپرسل به دلیل بوجود آمدن مشکلاتی در روند تست نهایی بازی ، مدتی زمان انتشار آپدیت را به تعویق انداخت که البته این موضوع بر روی تاریخ شروع پیش نمایش ها نیز تاثیر خواهد داشت. چند روز قبل ، سوپرسل خبری در رابطه با تغییرات این آپدیت بزرگ با عنوان افزوده شدن چالش کلن ها به بازی منتشر نمود که میتوان گفت پیشنمایشی برای پیشنمایش های آینده بوده است.

اکثر سایت ها و منابع خبری نزدیک به سوپرسل معتقد اند که زمان آغاز پیشنمایش ها از تاریخ 18 الی 23 سپتامبر هست ولی تاکنون واکنش رسمی از سوی سوپرسل در اینباره دریافت نکردیم. البته لازم به ذکره که سایت ایرانکلش نیز بر همین عقیده است.

آپدیت زمانی منتشرخواهد شد که آماده باشد!!

باتوجه به اینکه این روزها حجم درخواست ها از سوپرسل درباره منتشر نمودن جزییات تاریخ انتشار آپدیت و شروع پیشنمایش ها ، چندی قبل یکی از برنامه نویسان بازی خبری جالب و البته مهم در اینباره منتشر نمود.

زمان انتشار آپدیت هیجان - آپدیت هیجان - آپدیت سپتامبر - تاریخ تقریبی آپدیت هیجان - اطلاعیه سوپرسل - سوپرسل

ترجمه اطلاعیه یکی از توسعه دهندگان کلش درباره تاریخ شروع پیشنمایش ها
آپدیت همیشه زمانی منتشر خواهد شد که آماده انتشار شود. نمیتوان درحالی که هنوز درحال کار و تست بازی هستیم ، تاریخ آپدیت را دقیقا مشخص کنیم. زمانی که آپدیت آماده انتشار شود ، ما یک نسخه از بازی را برای انتشار به اپل استور و گول پلی خواهیم فرستاد که البته انتشار نسخه جدید در اپل استور مدت نسبتا زیادی گاها تا دو هفته به طول می انجامد که این مدت فرصت طلایی برای معرفی پیشنمایش هاست

بنظر میرسد که حالا راز چگونگی زمانبندی  پیشنمایش ها برملا شده باشد ، طبق اخباری که قبلا نیز منتشر کردیم ظاهرا سوپرسل در تست های نهایی بازی به مشکل برخورده است و باید بیشتر بر روی آن کار کند بنابراین میتوان گفت که حتی خود سوپرسل هم از زمان دقیق آماده شدن آپدیت برای انتشار باخبر نیست و پس از آماده شدن طی مدت زمانی که نسخه جدید بازی برای تایید در مارکت های مطرح دنیا بمنظور انتشار جهانی ، آماده میشود ، سوپرسل نیز پیشنمایش هایش را آغاز خواهد نمود

همانطور که پیش از این هم گفته بودیم ، اکثر سایت های مطرح و البته نزدیک به سوپرسل تاریخ 18 تا 23 سپتامبر را زمان شروع رسمی پیشنمایش ها اعلام نمودند که باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا درست خواهد بود یا خیر!!!

کانال تلگرامی ما جهت اطلاع از جدیدترین اخبار آپدیت هیجان   

https://telegram.me/royaltoor

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی