جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۸:۴۲ ب.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

قیفی شکل کردن نیروها هنگام حمله

 آموزش استراتژیک اتک

قیفی شکل کردن نیروها هنگام حمله

در مطلب قبل با ایجاد قیف یا Funnel در بازی کلش آف کلنز آشنا شدید و معنای آن را برایتان با یک فیلم شرح دادیم در این مطلب هم قصد داریم که بطور مفصل تر این نوع هدایت نیرو را در بازی برایتان شرح دهیم.در هنگام حملات پیچیده از قهرمانان استفاده می کنیم و ما در حملات خود قصد اجرای استراتژی قیفی شکل را داریم و هنگامی که قصدمان نفوذ نیرو ها به سمت مرکز است ، مشاهده می کنیم که نیروها به دور نقشه می چرخند و منحرف می شوند و این شامل همه نیروهایمان منجمله ویزارد و آرچر کویین و ... خواهد شد ، اما چرا این اتفاق می افتد ؟ و چگونه با آن مقابله کنیم ؟ و براستی چگونه استراتژی قیفی شکل نیروها را بدرستی اجرا کنیم .در ادامه مطلب برایتان شرح خواهیم داد .

چرا نیروها به اشتباه مسیری را می روند ؟

جواب این سوال این است که شما بی تجربه و نا آگاه هستید ، در برخی از مواقع نیروها داخل دهکده دشمن می روند و مرکز را فتح می کنند و بعضی مواقع به دور دهکده می چرخند و به سمت مرکز نمی روند بعضی مواقع پیش می آید که شما فکر می کنید که کنترل نیروها غیر ممکن است و فقط وظیفه شما این است که نیرو ها را پیاده کنید و خودشان کار خودشان را انجام می دهند که البته این تفکر اشتباه است. شما می توانید نیروهایتان را هدایت کنید که البته باید نحوه عملکرد نیروهایتان را بدانید.بطور ساده تر اینکه نحوه تفکر هر کدام از نیروهایتان را بدانید و هوش مصنوعی که برای هر کدام از نیروها را که طراحی شده است ، بشناسید.

مهم : هرگز از گوشه نقشه حمله نکنید، زیرا اجرای Funneling نیروها سخت می شود و آرچر کویین معمولا به اضلاع نقشه حرکت می کند.

تکنیک هایی برای قیفی شکل کردن نیروها

در ابتدا برای تشریح تکنیک های اولیه و قبل از اینکه مثال هایی برایتان شرح دهم ، در روزهای اولیه بازی که من درگیر آن بودم و نیروهای خود را می ساختم و می دیدم که نیروهای من به اشتباه می رفتند و شکست می خوردند از خودم می پرسیدم چرا این حمله به اشتباه پیشرفت و مدتی طول کشید تا به دیدگاه امروزی رسیدم و درک صحیحی از نیروها بدست آوردم و فهمیدم که چگونه نیرو ها را بکار ببرم و شما هم با تمرین قادر به انجام این  کار می شوید.

شکستن حلقه

اگر نقشه دهکده دشمن را انگشتری فرض کنیم و تان هال دشمن را نگین این انگشتر فرض کنیم برای رسیدن به نگین باید ابتدا حلقه را بشکنیم و این در کلش اصطلاحا شکستن حلقه است و نیروهای ما نیز نباید برای رسدن به تاون هال دشمن از حلقه دور شوند و ساختمان های اطراف و بیهوده و دورتر را بزنند و یا تاون هال خارج را بزند و منحرف شوند.

نیروها همیشه به سمت نابودی ساختمانها اقدام می کنند و ساختمانها را بترتیب می زنند و باعث می شوند دور نقشه بگردند ! شما برای رسیدن به هدفتان در مرکز نقشه با موج اول حمله مقداری از ساختمانها را که مزاحمت برای رسیدن به مرکز را دارند از بین ببرید.تا در موج دوم حمله نیروها به سمت مرکز نقشه حرکت کند.

شما باید بدانید که این گستردگی و شکستن حلقه تا کجا باید باشد!

برای حمله با دراگون این نکته حائز اهمیت است که همه دراگون ها را یکجا پیاده نکنید ، چرا که بعضی به داخل نقشه می روند و بعضی به سمت اطراف پراکنده می شوند.

قدم اول : شکستن حلقه با در نظر گرفتن ساختمتن های منحرف کننده

قدم دوم : ارسال نیروها بطور کامل برای مبارزه

قدم سوم : لذت از پیروزی به دست آمده.

در این قسمت یک فیلم خوب برایتان آماده کرده ایم :

فیلم بزودی

اگر شما در حملات خود ازدیوار شکن استفاده می کنید ، ما احتیاجی به نابودن کردن ساختمانهای اضافی و گمراه کننده نداریم ، چون با باز شدن مسیر ها توسط دیوارشکن ها ، نیروها بصورت خودکار به سمت مرکز هدایت خواهند شد و به خاطر هدف قرار گرفتن سریع دیوارشکن ها توسط دشمن ، همواره آنها را در بین نیرو های دیگر بکار گیرید تا مورد هدف قرار نگیرند و حتما این مورد را دیگر تمرین کره اید و بلد هستید. حالا شما پس از نابودی کامل دیوارها ، نیروهایتان را رها خواهید کرد تا به مرکز بروند.بیاد داشته بشید که اگر نیروها در نزدیکی مرکز باشند آنها توسط هوشی که دارند به مرکز حرکت خواهند کرد.

آیا شکستن حلقه شامل تولید کننده ها را شامل می شود؟

تا اینجای کار در مورد شکستن حلقه در جنگ صحبت شد و در برخی از طرح های اینچنینی همراه با تولید کننده ها ، مساله بسیار آسانتر است ، چرا که در اینگونه طرح ها منابع و تولید کننده ها بدون ساختمان ها دفاعی است و توسط نیرو های تانک مانندمان نفوذبه آنها ساده تر و آسانتر است در اینگونه موارد به آنها حلقه منابع گفته می شود.

در شکل بالا مشاهده می کنید که مرکز توسط منابع مورد حفاظت قرار گرفته است که گولم و جاینت و نیروهای تانک مانندمان به راحتی داخل آن نفوذ می کنند و ویزاردها هم بدون آنکه زیر آتش قرار بگیرند و یا دچار تله شوند در پشت گولم ها به تخریب مشغول می شوند. راه های زیادی برای نفوذ به حلقه منابع وجود دارد ، مثلا استفاده از سه طلسم انجماد برای از کار انداختن اینفرنو و یا ساختمانهای دفاعی در مرکز. البته ما قصدمان این است که گولم ها را بدون استفاده از طلسم به مرکز هدایت کنیم و شاید به نظر شما غیر ممکن و خنده دار به نظر برسد. اما این همان تکنیک شکستن حلقه است. در کل شما وارد دهکده دشمن می شوید ، ساختمان های اضافی و مزاحم برای ورود به مرکز را نابود می کنید ، از طلسم پرش استفاده می کنید و نیروها را به مرکز می برید و مرکز دهکده را تصاحب می کنید.

برای آگاهی بیشتر به فیلم زیر توجه داشته باشید:

فیلم بزودی

نتیجه گیری :

هدایت نیرو ها آسانتر از چیزی است که بنظر می رسد. که احتیاج به مقداری دقت و تجربه می باشد که بتوانید پیشبینی کنید که نیروها در چه مسیری حرکت خواهند کرد . با تمرین و تجربه خواهید توانست که طوری نیروهایتان را پیاده کنید که مسیر حرکت آنها را پیشبینی کنید تا حمله ایی موفق آمیز داشته باشید.






نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی