چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۵۸ ب.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

پدیت تابستانه کلش اف کلنز یکی از برترین اپدیت های کلش اف کلنز

 خبر های جدید کلش اف کلنز

آپدیت تابستانه کلش اف کلنز

خب دوستان عزیز ، همونطور که پیش بینی کرده بودیم ، پیش نمایش های آپدیت تابستانه از دیروز شروع شد و سوپرسل به صورت رسمی اعلام کرد که این آپدیت یک آپدیت کوپک میباشد و چیز زیادی معرفی نخواهد شد. و تنها چند پیشنمایش کوچک خواهد داشت.

در ادامه با برسی پیشنمایش ها ، با ما همراه باشید :

پیشنمایش اول : جاینت لول 8 – آرچر تاور لول 14 **

 

طبق گفته ی دیروز سوپرسل ، یکی از نیروها ، با لول جدیدتری معرفی خواهد شد که خب امروز سوپرسل امروز صبح از این نیرو پرده برداری کرد. همچنین ، طبق گفته ی سوپرسل ، آرچر تاور لول 14 نیز برای تان هال 11 ، به بازی خواهد آمد.

** آپدیت غیر منتظره ی سوپرسل!! **

بنابر گفته ی سوپرسل ، همه ی ما منتظر انتشار پیشنمایش های بعدی در روز های آتی ، توسط سوپرسل بودیم ولی انگار این شرکت عجله بسیاری برای رفتن به تعطیلات دارد و هم اکنون به طور رسمی اعلام کرد که آپدیت امروز منتشر خواهد شد !!!

لازم به ذکر است که آپدیت درون برنامه ای بوده و نیازی به دریافت نسخه جدید نیست.

هدف سوپرسل از اینکار چه بوده است؟!

خب راستش همه ی ما به نوعی از اینکار سوپرسل شوکه شدیم ؛ چرا که ابتدا قرار بود چندین پیشنمایش برای آپدیت اعلام شود و از طرفی ، زمان انتشار آپدیت های سوپرسل با معرفی پیشنمایشنمایش هایش معمولا یکی دو روزی فاصله دارد.

ولی خب از سوی دیگری نیز میتوان به قضیه نگاه کرد. همه ی ما میدانیم که زمان آپدیت بعدی سوپرسل در ماه سپتامبر میباشد؛ و طبیعتا پس از گذشت چندین ماه از آخرین آپدیت قابل توجه او برای کلش ، میبایست آپدیتی بزرگ در پیش روی کلش داشته باشیم.

ما معتقدیم که سوپرسل درحال تدارک یک آپدیت بسیار بزرگ و هیجان انگیز برای پس از تعطیلات و در ماه سپتامبر میباشد و عدم انتشار پیشنمایش های دیگر این آپدیت نیز ، در راستای همین سیاست وی بوده است.

قویترین شایعات درباره ی آپدیت سپتامبر 2016

خب حالا که یک آپدیت بزرگ و هیجان انگیز در پیش رو داریم ، بیایید به برسی برخی از قویترین شایعات و احتمالات درباره ی آپدیت سپتامبر 2016 بپردازیم.

برای دیدن فیلم اپدیت بصورت انلاین کلیک کنید

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی