شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۶ ب.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

تورنومنت کلش اف کلنز – از ایده تا واقعیت اخبار جدید کلش

 خبر های جدید کلش اف کلنز اخبار وشایعات متفرقه

آپدیت ماه می 2016 کلش اف کلنز ، بی شک یکی از بزرگترین آپدیت های منتشر شده تاکنون میباشد. و سوپرسل واقعا باید به ساخته خود افتخار نماید ولی این پایان کار نیست و آنها نمیتوانند همنطور بنشینند و صبح تا شب خود را تحسین نمایند چرا که برای ادامه روند موفقیت بازی ، به چیزهای جدید و تازه نیاز است ؛ و سوپرسل این را میداند.

 

بنابراین ویژگی بعدی در کلش چیست؟ سوپرسل در آینده برای ارتقای سطح کلش اف کلنز ، چه ویژگی معرفی خواهد کرد؟

عقیده ما همچنان تورنومنت های کلش میباشد و خواهد بود ؛ بنابر این فکر میکنیم که یکی دیگر از اقدامات بعدی در کلش ، اضافه شدن تورنومنت در بین کلن هاست.اگرچه ما پیش بینی میکنیم که سوپرسل ابتدا تورنومنت در بین بازیکنان را به بازی اضافه خواهد کرد.

تورنومنت کلش رویال – الگوی سوپرسل در آینده

میتوان گفت که کلش اف کلنز و کلش رویال باهم برادر هستند ؛ و اعضای یک خانواده همیشه درکار ها به یکدیگر نگاه مینمایند و از یکدیگر تقلید میکنند.

image7-e1465115902158کلش رویال به طور کلی الهام گرفته از کلش اف کلنز میباشد ؛ گرچه درحال حاضر تعدادی از نیروهای کلش رویال به کلش اف کلنز اضافه شده است ( بچه دراگون و ماینر). توسعه دهندگان سوپرسل ، درحال پیش بردن این دوبازی بصورت خیلی نزدیک به هم هستند؛ بطوریکه شباهت های بین این دوبازی کاملا قابل مشاهده است.

البته تاکنون کلش رویال کمی خوش شانس تر از برادر بزرگ تر خود بوده است و از توجه خاصی در نزد سازندگان این دو بازی برخوردار است.

image2-e1465116932926دیدن اینکه تورنومنت ها به کلش رویال که تنها  چند ماه از انتشارش میگذرد ، افزوده شده باشد ، بسیار جالب است و این دقیقا موقعیتی است که کلش اف کلنز بسیار از آن سود خواهد برد. همان طور که میدانید تورنومنت ها هنوز در مرحله آزمایش است و نیاز به بهبود های بسیاری در عملکردش دارد؛ سوپرسل این را میداند و اذعان کرده است که درحال کار بر روی ارتقای روند اجرای تورنومنت ها هستیم.

این بهبود ها باید باعث تغییر بسیاری چیزها در روند اجرای تورنومنت ها شود ؛ به عنوان مثال  طبقه بندی تورنومنت ها برای ملحق شدن آسان تر به آنان ، استفاده از ترکیب های جدیدتر و مختلف ، نمایش قرعه کشی به همگان ، بروزرسانی نتایج بصورت خودکار و حتی دریافت جم به عنوان جایزه

tournaments-e1465118674937 (Copy)

 

*** تورنومنت های کلش اف کلنز ***

حالا سوپرسل معتقد است که با بهبود تورنومنت های کلش رویال ، میتواند آن را در کلش اف کلنز نیز استفاده کند و در اینباره نشانه هایی نیز وجود دارد که اضافه شدن نبردهای دوستانه به کلش اف کلنز یکی از آن هاست.

زمانی که سوپرسل خبر افزوده شدن نبردهای دوستانه را به کلش اف کلنز اعلام کرد ، بسیاری شگفت زده شدند. این یک آپدیت بزرگ برای این بازی بود و هست. ولی قصد سوپرسل از انجام اینکار ، چه بود؟

با افزوده شدن نبردهای دوستانه ، سوپرسل بیش از پیش برای تورنومنت ها ، تجربه کسب نموده است ولی به عقیده سوپرسل ، تورنومنت های کلش رویال به بهبود های بیشتری برای انتشار در کلش اف کلنز نیاز دارد.

به نظر من ، با وضعیت فعلی کلش اف کنلز ، شاید نیاز به تورنومنت بیشتر باشد تا بهبود در عملکرد وار. خب طبیعی است که تورنومنت های کلش از هیجان بیشتری برخوردار است و بازیکنان بیشتری را به خود جلب مینماید. به عنوان مثال ، یکی از فواید تورنومنت این است که ، شما برای شرکت در یک وار ، حتما باید عضو یک کلن باشید ولی در تورنومنت ، حتی اگر در کلنی هم عضو نباشید ، به راحتی میتوانید در تورنومنت شرکت کنید.

 

بنابر این ، آینده تورنومنت کلش اف کلنز چه خواهد بود؟

باز هم تاکید میکنیم ، درحال حاضر کلش اف کلنز ، از کلش رویال تقلید میکند. و اگر تورنومنت به کلش اف کلنز افزوده شود ، به احتمال زیاد ، بازیکنان بر اساس سطح تان هال خود میتوانند میزان یک تورنومنت باشید و یا به یک تورنومنت بپیوندند.ولی مهم تر از اینها برای سوپرسل ، اراعه فرصت و مشوق هایی برای همه ی بازیکنان با هر سطح و لول میباشد.

پس از آن ، سوپرسل میتواند به پخش زنده تورنومنت های مختلف از طریق اینترنت و یا شبکه های اجتماعی نیز فکر کند. این نوع مسابقات بسیار پرطرفدار است و ما اطمینان داریم که سوپرسل از این سود کلان ، نخواهد گذشت.

این واقعا هیجان انگیز است که شما و دوستانتان بتوانید بنشینید و با یکدیگر به صورت زنده ، تورنومنت های مختلف را تماشا کنید ، درباره ی اون بحث کنید و یا حتی به مسابقه دهندگان کمک کنید.

*** تغییرات بزرگ کلش اف کلنز در راه است !! ***

*** منتظر تورنومنت ها باشید!! ***

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی