جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۳:۱۲ ب.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

قوانین جدید سوپرسل!! کلن های متقلب در وار بن خواهند شد!!( آپدیت دوم )

قوانین جدید سوپرسل!! کلن های متقلب در وار بن خواهند شد!!( آپدیت دوم )

همین چند ماه پیش بود که سوپرسل طی اقدام غیرمنتظره ای تمامی استفاده کنندگان از مود را به ناگاه بن همیشگی نمود و اعلام کرد هیچ بخششکی برای متقلبان درکار نیست!! اما با گذشت چندین ماه از این موضوع و قدرت گرفتن دوباره ایکس مود ، سوپرسل باردیگر بر قوانین سخت گیرانه خویش افزود تا شاید هشداری به آن دسته از افرادی باشد که همچنان در فکر استفاده از ایکس مود هستند!!

کلن های متقلب در وار بن خواهند شد!!

لحظاتی قبل سوپرسل قوانین جدید برای کلن ها اعلام و منتشر نمود که بر اساس آن هرگونه سو استفاده در کلن وار و تقلب در آن منجر به محرومیت اکانت های کل کلن از کلن وار خواهد شد!! در متن این اطلاعیه ذکرشده هرگونه استفاده از مود و یا نرم افزار سوم شخص دیگری برای دستکاری در روند عادی وار ( اشاره به قابلیت های ایکس مود برای اتک تست و مشاهده تله ها) تقلب محسوب شده و منجر به بن کل کلن و اکانت هایش از وار خواهد شد!! از این رو به بازیکنان هشدار داده شده ، اگر فکر میکنند کلن آنها از این شیوه در وار استفاده مینمایند ، سریعا آن کلن را ترک کنند!!

بن کلن در دومرحله!!

این اطلاعیه سوپرسل هشدار اولیه به آن دسته از بازیکنانی است که همچنان در کلن وار از مود استفاده میکنند. موج اول بن کلن ها بصورت موقتی بوده و تنها برای 14 روز دوام خواهد داشت!! ولی طبق هشدار سوپرسل ، درصورت تقلب دوباره ، و در موج دوم ، بن ها همیشگی خواهد بود و کلن شما و اکانت هایش به هیچ وجه قابل بازگشت نیست و تا ابد از شرکت در کلن وار محروم خواهید شد!!

موج جدید بن بزودی برای کلن ها!!

با توجه به این اطلاعیه سوپرسل ، انتظار میرود بزودی و در روزهای آینده شاهد آغاز موج جدیدی از بن اینبار برای کلن ها خواهیم بود!! با توجه به اینکه هشدار سوپرسل بسیار جدی است و با استفاده حتی یک نفر در کلن از مود ، تمامی افراد کلن بن خواهند شد ، بنابراین توصیه میکنیم به هیچ وجه از ایکس مود و دیگر نرم افزارهای این چنین استفاده نکنید و سریعا آن را از گوشی خود حذف نمایید!!

ایکس مود ، دشمن سرسخت سوپرسل!!

با وجود سخت گیری های سوپرسل و نشان دادن جدیدت کارش درباره بازی عادلانه ، ایکس مود ، دشمن دیرینه این شرکت همچنان دست بردار نیست و چندی پیش اعلام نمود  نسخه منتشر کرده است که به هیچ وجه قابل شناسایی نیست و آنتی بن میباشد!! این نسخه که ظاهرا ایکس مود حساب زیادی بر روی آن باز کرده است ف به قیمت 15 دلار هم اکنون قابل خرید و استفاده است!! به گفته ایکس مود ، الگوریتم این نسخه به کلی با دیگر نسخه ها تفاوت داشته و ویژگی های بیشتری نسبت به نسخه رایگان خواهد داشت!!

ولی در این میان سوپرسل نیز بیکار ننشسته و بنظر میرسد اطلاعیه امروز مبنی بر بن کلن ها ، واکنشی جدی نسبت به این اقدام ایکس مود است!! درحال حاضر خبری از بن کلنی دریافت نشده ولی آنچه مشخص است ، سوپرسل بزودی پاسخ محکمی با موج جدید بن کلنها به ایکس مود خواهد داد اما در این میان نیز بازیکنان بی گناه بسیاری قربانی این نزاع خواهند شد!!

هشدار را جدی بگیرید!! بخششی درکار نخواهد بود!!

پس از آخرین موج بن ها ، بسیاری از کاربران ادعا میکردند که ناعادلانه بن شدند و تا قبل از آن هیچ هشداری به آنها داده نشده بود اما در مقابل سوپرسل هیچ پاسخی به اینگونه افراد نداد و اکانت های آنان همچنان مسدود است!! اما ظاهرا سوپرسل اینبار با مطرح کردن این هشدار در سایت و فروم رسمی خود ، قصد مهر زدن بر دهان افرادی را دارد که بعده ها ادعای بن ناجوانمردانه خواهند نمود!! سوپرسل از تمامی بازیکنانش درخواست کرده تا نرم افزار های سوم شخص (ایکس مود) را از گوشی خود حذف نمایند و در غیر اینصورت و حتی با استقاده تنها یک نفر از اعضای کلن شما از ایکس مود ، منجر به بن و محرومیت همه افراد از کلن وارخواهد شد!!

از این رو توصیه میشود ، لیدرها و کولیدرهای تمامی کلن ها ، با ارسال ایمیلی در کلن خود ، این موضوع و جدیت آن را به اطلاع سایر افراد رسانیده و آنها را از خطر استفاده ایکس مود با خبر سازند!!

 

هشدار سوپرسل - اطلاعیه - اطلاعیه سوپرسل - بن - موج جدید بن کلن ها - بازی جوانمردانه

محرومیت 14 روزه یا همیشگی اعضا از کلن وار!!

همانطور که در بالا نیز گفته شد ، طبق اطلاعیه سوپرسل در صورت استفاده از هزگونه مود در روند وار ، منجر به محرومیت تمامی اعضا از کلن وار به مدت 14 روز خواهد شد!! همچنین پس از این مدت ، درصورت تقلب دوباره و استفاده از مود ، اینبار بصورت همیشگی از وار محروم میشوید. اما نکته ای که بسیار قابل توجه میباشد این است که در صورت بن همیشگی اکانت شما از کلن وار ، حتی با عضویت در کلنی دیگر نیز ، قادر به شرکت در وار نخواهید بود!! به عبارتی ، اکانت شما و تمامی اکانت های کلن شما ، تا ابد از شرکت در وار محروم خواهند بود. همچنین این قانون برای  تمامی کسانی که در روز وار به کلن وار میشوند نیز صدق میکند!!

چگونگی شناسایی افراد متقلب در کلن وار!!

همانطور که میدانید ، طبق آخرین اطلاعیه سوپرسل ، با تنها تقلب یکی از اعضا کلن ، سایر اعضا کلن نیز از وار محروم خواهند شد و همین موضوع باعث انتقاد بسیاری از کاربران از این شیوه شد؛ چراکه ممکن است فردی با قصد قبلی وارد کلن شما شده و سعی در نابودی کلن داشته باشد!! اما موضوع به همین سادگی ها هم نیست و سوپرسل برای این مسئله نیز تدابیری اندیشیده است!!

به گفته سوپرسل ، تنها تقلب و استفاده از مود در کلن وار منجر به محرومیت اعضا از وار میشود یعنی اگر حتی فردی در کلن شما وجود داشته باشد که همچنان از مود استفاده کند ولی دخالتی در وار نداشته باشند ، هیچ خطری برای اعضا نداشته و تنها منجر به بن اکانت خویش میشود!! بنابراین شما میتوانید با زیر نظر داشتن اعضا ، از شرکت افراد مشکوک( اکانت هایی با لول و سطح دفاعی پایین) جلوگیری نمایید!!

از طرفی ، به گفته سوپرسل ، فعالیت کلن شما در مدت معینی زیر نظر گرفته میشود و تنها درصورت استفاده طولانی مدت از مود ،کلن شما از وار محروم خواهد شد!!

شروط لازم برای تقلب در کلن وار

با انتشار غافلگیرانه اطلاعیه سوپرسل درمورد محرومیت کلن های متقلب از وار ، بسیاری از کاربران درچار سردرگمی شدند چراکه منظور سوپرسل از کلمه تقلببصورت دقیق مشخص نبود!! اما لحظاتی قبل و در پی انتشار جزییات جدید از یکی از منابع خبری ، میتوان گفت کمی از این سردرگمی کم خواهد شد. این جزییات در اصل مربوط به شرایط تقلب در کلن وار میباشد :

آیا استفاده از اکانت های مهندسی تقلب محسوب میشود؟!

موضوع اکانت های مهندسی حال به نگرانی بزرگ برای بازیکنان تبدیل شده چراکه پس از هشدار سوپرسل مبنی بر محرومیت از کلن ورا در صورت تقلب ، بسیاری از کابران اکانت های مهندسی را نیز نوعی تقلب میشمارند درحالی که اصلا چنین نیست!! به گفته یکی از کارمندان سوپرسل اگرچه استفاده اکانت های مهندسی مورد تایید سوپرسل نیست اما درحال حاضر هم تقلب محسوب نشده و منجر به محرومیت از کلن وار نخواهد شد. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی نیست!!

آیا جاسوسی در کلن مقابل منجر به محرومیت از وار میشود؟

اگرچه موضوع جاسوسی در کلن مقابل برای برتری گرفتن از حریف ، کاری بسیار زشت و ناپسند هست ولی باید بگوییم که اینکار نیز فعلا در نظر سوپرسل تقلب محسوب نشده و نمجر به محرومیت از کلن وار نخواهد شد!!

استفاده از اکانت های لول پایین برای شناسایی تله ها؟!

بسیاری از کابران پس از ناکارآمدی ایکس مود ، از اکانت های لول پایین برای اتک تست و شناسایی تله ها در وار استفاده میکنند که این موضوع نیز در این روزها به نگرانی بسیاری بزرگی برای این گونه بازیکنان شده است!! در رابطه با این موضوع باید بگوییم جای هیچ نگرانی نیست و این مورد هم توسط سوپرسل تقلب تلقی نمشود و منجر به محرومیت شما از وار نخواهد شد!!

استفاده از شبیه ساز(بلواستاکس) یا داشتن چندین اکانت؟!

بسیاربی از بازیکنان همواره تصور میکنند ، استفاده از شبیه سازها همچون بلواستاکس در نظر سوپرسل تقلب بوده و موجب بن اکانت آنها میشود!! در صورتی که اصلا چنین نیست و شما میتوانید با خیالت راحت از آنها استفاده نمایید. همچنین لازم به ذکر است ، داشتن چندین اکانت بر روی یک گوشی نیز هیچ اشکالی نداشته و موجب بن شما نخواهد شد!!

استفاده از ربات برای پیشرفت در بازی؟!

سوپرسل همواره از کلمه ربات در جملاتش به عنوان نرم افزار سوم شخص نام برده است!! اما حقیقت چیز دیگری است. درحال حاضر و تا این لحظه سوپرسل قادر به شناسایی هیچ یک از ربات های کلش اف کلنز نبوده و هیچ گزارشی مبنی بر بن اکانت به دلیل استفاده از ربات دریافت نشده است چراکه ربات کارکردی کاملا مشابه انسان داشته و با استفاده از عکس ، موقعیت های مختلف را در دهکده شما شناسایی کرده و روی آن کلیک میکند!!

از طرفی ، هیچ ربات های کلش اف کلنز تاکنون موفق به شرکت در وار و انجام اتک کلن وار نشده اند بنابراین میتوان با اطمینان گفت ربات ها هیچ نقشی در بن شدن اکانت شما یا محرومیت از کلن وار ندارند و استفاده سوپرسل از این کلمه صرفا جنبه ترساندن بازیکنان را دارد!!

جمع بندی و نتیجه گیری کلی

با وجود گفته ها و اطلاعیه های سوپرسل تا به این لحظه به نظر میرسد تنها انگیزه سوپرسل از ایجاد قوانین جدید برای بن و یا مسدودسازی اکانت بازیکنان تنها نزاع مسخره بین دو شرکت ایکس مود و سوپرسل است و بدهی است که بسیاری از کابران نیزقربانی این دعوای بیهوده شوند!! درحال حاضر هیچ گزارشی مبنی بر بن و محرومیت کلنی از وار به دست ما نرسیده است اما آنچه که واضح است این است که سوپرسل برای اثبات برتری و قدرت خویش به ایکس از هیچ اقدامی فروگزار نخواهد نمود بنابراین توصیه میشود به هیچ وجه از اهیچ یک از برنامه های مود استفاده کرده و تا حد امکان دوستان خود را از خطرات اسفاده از آنها باخبر سازید!!

 


کانال تلگرامی ما جهت اطلاع از جدیترین اخبار بن کلن ها :


نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی