جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۱۹ ق.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

تغییرات جدید در محاسبه سیستم XP در کلن وار

 آموزش کلش خبر های جدید کلش اف کلنز

تغییرات جدید در محاسبه سیستم XP در کلن وار

قبلا به این موضوع اشاره کرده بودیم که سوپرسل قصد دارد تغییراتی در محاسبه سیستم XP در کلن وار انجام دهد و تعادلی در آن انجام دهد ، که بعد از آپدیتی که در اکتبر 2016 انجام داد ، تغییراتی بوجود آورد ومحاسبه آن را متحول کرد . البته شاید برای متعادل کردن و برقراری مبارزات عادلانه هنوز احتیاج به تغییراتی دیگر داشته باشد ، ولی در هر صورت گام های اولیه را برداشت و با آپدیت های بعدی آنرا صد در صد تکمیل خواهد نمود ، در این ادامه مطلب قصد داریم ، تغییرات صورت گرفته را برای شما بصورت کامل شرح دهیم

از نکات اولیه ایی که می توان به آن اشاره کرد این است که هر کسی دهکده اش وزن بیشتری در کلن وار داشته باشد نتیجتا" XP بیشتری را دریافت خواهد کرد. (وزن بیشتر کلن در War = دریافت XP بیشتر) , این باعث خواهد شد که اکانت های مهندسی شده در کلن وار که دارای وزن پایینی می باشد نتیجتا" XP کمتری را در وار کسب کنند.

در گذشته تعداد نفرات بالا در وار منجر به این می شد که XP بیشتری کسب شود و در سیستم جدید دیگر بدین صورت نمی باشد و شروع وار با نفرات بالا منجر به کسب XP بیشتر نخواهد بود و تعداد نفرات دیگر تاثیری در کسب XP بیشتر نخواهد شد! یعنی شما به عنوان مثال با استارت وار بیست نفره که همگی فول تاون هال یازده می باشد XP بیشتری خواهید گرفت نسبت به استارت 50 نفره با اکانتهای وزن پایین یا حتی تاون هال های پایین تر مثلا استارت وار پنجاه نفره با تاون هال هشت .

تغییرات سیستم های جدید و قدیم


در سیستم قدیم بازی در کلن وار استارت وار با تعداد مشخص و مقدار معین از XP محاسبه و مشخص بود مثلا مقدار XP یک وار ۵۰ نفره  معادل ۲۳۰ XP بود اما در سیستم جدید محاسبه XP با تغییر وزن مپ های داخل وار مقدار XP دریافتی تغییر خواهد کرد و مشخص نیست!بنابر این موضوع می توان گفت : XP دریافتی از وار به کلن هایی که در مقابل هم برای مبارزه قرار می گیرند برابر و مساوی نیست.

محاسبه عادلانه تر وار های نابرابر در کلن وار



قبلا گزارشاتی فراوان از نارضایتی در مورد قرار گرفتن کلن های ضعیف و قوی در برابر هم بود که تعادلی در این مورد بوجود آمده است بدین صورت که اگر کلن شما در واری نابرابر قرار بگیرد در اینصورت کلن ضعیفتر مقدار XP بیشتری نسبت به کلن قوی تر دریافت خواهد کرد مثلا شما در واری نابرابر قرارگرفته اید و کلن شما نسبت به حریفتان ضعیفتر میباشد و نفر شماره یک کلن دشمن با وزن دهکده ۱۱۰ و نفر شماره یک شما با وزن دهکده ۱۰۰ در مقابل هم قرار گرفته اند ، بنابراین مقدار XP که شما از حریف با گرفتن یک ستاره دریافت می کنید ۱۰ عدد و مقدار XP دریافتی دشمن در مقابل شما با کسب یک ستاره ۸ عدد خواهد بود! سوپرسل با سیستم جدید محاسبه کلن وار قصد دارد در مقابل کلن های فیکی که با تان هال یازده و  وزن پایین وار استارت میکنند مقابله کند و متاسفانه سیستم محاسبه جدید باعث نابودی کلن وار ها و پیشرفت کلن های پوش خواهد شد و کلن هایی که نفرات تاون هال یازده کمتر و یا اصلا ندارند نیز هنوز نامشخص است و امیدواریم که در آپدیت های بعد این نواقص بازی نیز برطرف شود .

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.


حمایت از ما با کلیک بر روی یک بنر پایین

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی