پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۰۰ ب.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

هالووین 2016 ، آپدیتی متفاوت برای کلش اف کلنز!!

 خبر های جدید کلش اف کلنز

هالووین 2016 ، آپدیتی متفاوت برای کلش اف کلنز!!

سلام به دوستان و همراهان سایت واربازان 

در مطالب قبل چند تغییرات را مطرح کردیم در هالووین 

تغییرات جدید 

تغییر شکل بربر کینگ و کویین 

اضافه شدن قایق 

لول جدید هوگ رایدر 


اطلاعات کامل و تکمیلی در ادامه مطلب 

ساعاتی قبل ، یکی از تسترهای بازی اطلاعاتی بسیار مهم در رابطه با آپدیت پیش رو هالووین منتشر نمود که همگان رو به شوک بزرگی فرو برد. برخلاف آپدیت های گذشته ، ظاهرا سوپرسل اینبار قصد تغییر گرافیک محیطی بازی را هم در سر دارد. این تغییرات که از پیش برنامه ریزی و درون بازی تعبیه شده است ، امروز توسط همین تستر برملا شد. ظاهرا سوپرسل مقدمات این تغییرات را از آپدیت اکتبر درون فایل های بازی تعبیه نموده بوده است!!

قایق بادی در راه اقیانوس کلش!!

یکی از این تغییرات که واقعا شگفت انگیز و هیجان برانگیز است ، افزوده شدن قایقی در اقیانوس بزرگ کلش میباشد. به گفته این تستر ، فایل های گرافیکی این قایل از پیش در درون بازی تعبیه شده و آماده لنگر انداختن در آب است!! این قایق که در همین آپدیت هالووین به بازی افزوده خواهد شد ، یکی از تغییرات ظاهری کلش پس از سالهاست ولی هنوز مشخص نیست که این تغییر همیشگی است یا تنها برای آپدیت هالووین میباشد اما آنچه مشخص است این است که این قایق از تان هال 4 به بعد در دسترس است و هزینه ارتقا آن 40 هزار گلد میباشد!!

همچنین هنوز اطلاعاتی درمورد کاربرد این قایق نیز در دسترس نیست ولی پیش بینی میشود ایده این قایق از بازی بوم بیچ گرفته شده باشد و روزانه مقداری لوت و جم برای شما بیاورد و بتوانید به تبادل منابع با دوستانتان بپردازید!!


shipwreck clash of clans december update shipwreck coc 2
new ship in clash of clans leak and sneak peek for december 2016 update shipwreck coc

shipwreck clash of clans leak sneak peek december 2016 update shipwreck caslh

مجسمه بربرین گینگ

بعد از معرفی مجسمه پکا در کلش ، اصولا باید منتظر معرفی مجسمه دیگری نیز در کلش میبودیم که ظاهرا سوپرسل به این انتظار ما پایان داد و مجسمه بربرین کینگ در آپدیت هالووین به بازی خواهد آمد!! لازم به ذکر است که هزینه ساخت این مجسمه نیز 500 جم میباشد!!

barbarian king statue decoration barbarian king statue

لول های جدید برای ایرسویپر و ایر دیفنس!!

پس از معرفی لول جدید اکثر دفاعی های بازی ، دیگر زمان آن بود تا لول های جدید ایر دیفنس و ایرسویپر هم معرفی شود. این دو ساختمان دفاعی بزودی قدرمتمندتر از همیشه در دسترس خواهند بود. هنوز بطور قطعی مشخص نیست که لول های جدید این دو دفاعی در آپدیت هالووین منتشر شود یا خیر اما به احتمال بسیار زیاد در همین آپدیت معرفی شوند!!


air sweeper level 7 leak air sweeper level 7 leak


air defense level 9 air defense level 9


تغییر شکل هیروها ( کینگ و کویین)

یکی دیگر از تغییرات ظاهری آپدیت هالووین که جزییات آن لو رفته است ، تغییر ظاهر کینگ و کویین و قرمز شدن بازو و تاج آن ها است که البته هنوز از جزییات آن اطلاعاتی در دسترس نیست ولی احتمالاتی که میرود این است که این تغییر شکل به دلیل معرفی لول های بیشتر و یا به مناسبت آپدیت هالووین است!!

heroes-RED-event-coc heroes RED event coc

تغییر شکل گولم ، هوگ و والبریکر!!

علاوه بر هیروها نیروهای دیگری نیز تغییر شکل خواهند داشت که البته بطور دقیق از هدف اینکار نیز اطلاعاتی در دست نیست ولی برخی منابع از معرفی لول های جدید هوگ ، گولم و والبریکر و یا تغییرشکل آنها برای مناسبت خاصی خبر داده اند که هنوز به طور قطعی تایید نشده است!!

new troop looks december update sneak peeks new look dece ber update



نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی