جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۴:۵۹ ب.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

لیست ۲۰ کارت برتر کلش رویال

 کلش رویال

لیست ۲۰ کارت برتر کلش رویال

سلام دوستان در پست های قبلی در مورد صنوقچه های کلش رویال یا مجیکال چست بحث کردیم و الان درمورد ۱۰ کارت برتر کلش رویال بحث خواهیم کرد برای معرفی کارت ها به ادامه مطلب مراجعه کنید



از ۲۰ شرو میکنیم تا به کارت برتر برسیم ، با ما همراه باشید…

 

 

۲۰.کلبه گبلین

Goblin-Hut-Rare-Card-Clash-Royale

گبلین هات یا همون کلبه گبلین یک کارت از خانواده Rare است که کار آن این است که هر ۲ ثانیه یک عدد گبلین نیزه دار از آن خارج میشود ، گاهی ممکن است در دفاع و به مرور تا +۱۰ گبلین نیزه دار جمع شوند این یکی از قابلیت های موثر این کارت است ، دلیل این که این کارت در رده ۲۰م قرار گرفته این است که این کارت با هر ترکیبی سازگار نیست . کمتر استفاده میشود.

 

 

 

 

۱۹.ویزارد یخی

ice-wizard-new-clash-royale-card

ویزارد یخی یا ایس ویزارد یک کارت از خانواده legendary ها است که جزو ۲ کارت اول لجندری بود که به بازی اضافه شد . از معایبی که این کارت را در رده ۱۹م قرار داده است میتوان از کمیاب بودن آن نام برد ، تا حدی که از هر ۱۰ بازیکن تنها ۱ بازیکن این کارت را به دست آورده است ، عیب دیگر آن این است که قدرت ایس ویزارد کم است و تنها برای کم کردن سرعت حریف به کار میرود .

 

 

 

 

 

۱۸.غول سلطنتی

royalgiant-new-clash-royale-card

غول سلطنتی یا جاینت رویال یکی از کارت های خانواده common است که در اپدیت اخیر قدرتمند و بسیار محبوب شده است ، تا حدی که طی این اپدیت این کارت به رده ۱۸م رسید در حالی که قبلا در لیست کارت های برتر قرار نداشت ، از معایب آن میتوان از سرعت کم آن نام برد.

 

 

 

 

 

۱۷.مینیون ها

Minions-Common-Card-Clash-Royale

مینیون ها کارتی قدرتمند از خانواده ی common است که شامل ۳ عدید مینیون است ، این کارت به دلیل هزینه کم و قدرت بالا در رده ی ۱۷م قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

 

۱۶.پکای کوچک

Mini-Pekka-Rare-Card-Clash-Royale

پکای کوچک یا مینی پکا یک کارت از خانواده ی Rare است که دارای قدرت بسیار بالایی میباشد ، این کارت میتوانست در رده های بالاتری قرار بگیرد اما به دلیل میزان سلامت پایین در رده ی ۱۶م قرار گرفته است ، این کارت در صورت رسیدن به تاور خسارت جدی به آن وارد می نماید.

 

 

 

 

 

۱۵. گبلین ها

Goblins-Common-Card-Clash-Royale

گبلین ها یک کارت قدرتمند از خانواده ی common است که جزو پر کاربرد ترین کارت ها محسوب میشود ، این کارت برای دفاع در مقابل کارت هایی مانند هوگ رایدر و مینی پکا و… مورد استفاده قرار میگیرد ولی به دلیل میزان سلامت کم در رده ی ۱۵م قرار گرقته است.

 

 

 

 

 

۱۴.دسته ی مینیون ها

Minion-Horde-Common-Card-Clash-Royale

دسته ی مینیون ها یا مینیون هورد یک کارت از خانواده common است ، این کارت یکی از کارت های قدرتمند بازی است ، دارای شش عدد مینیون که حتی یک ضربه آنها به نیرو های حریف مقدار زیادی از سلامت انها را کم میکند ، از معایب آن میتوان به ضعف آن در برابر اررو و فایر بال اشاره کرد.

 

 

 

 

 

۱۳.گبلین های نیزه دار

Spear-Goblins-Common-Card-Clash-Royale

گبلین های نیزه دار یا اسپیر گبلین یک کارت از خانواده common ، کم هزینه ، پر سرعت ، ولی قدرت نسبتا کم ، این کارت نیز همانند گبلین ها محبوبیت خاصی از اوایل بازی دارند…

 

 

 

 

 

 

۱۲.گلوله ی آتشین

Fireball-Rare-Card-Clash-Royale

گلوله ی آتشین یا فایر بال یک کارت از خانواده Rare است که از آن استفاده های متفاوتی میشود ، این کارت بزرگ ترین دشمن بربر ها است ، با یک فایر بال میتوانید بربر ها را تقربا نابود سازید ، تنها عیب آن هزینه ی آن است .

 

 

 

 

 

 

۱۱. اسکلتون ها

Skeletons-Common-Card-Clash-Royale

اسکلتون ها یک کارت از خانواده ی common ، پر کاربرد و با هزینه بسیار کم ، این کارت بهترین گزینه برای دفاع در مقابل پرنس و مینی پکا است که دشمن را تا پر شدن اکسیر شما مشغول میکند.

 

 

 

 

 

۱۰.بربر ها

 

Barbarians-Common-Card-Clash-Royaleبربر ها یک کارت از خانواده common است ، یکی از محبوب ترین کارت های بازی ، قدرت بالا و سلامت مناسب آن ، این کارت را به یک کارت بسیار قدرتمند تبدیل میکند ، این کارت قبلا در رده +۵ قرار داشت اما به دلیل محبوب شدن کارت های دیگر این کارت به رده دهم سقوط کرد.

 

 

 

 

 

۹.زپ

Zap-Common-Card-Clash-Royale

زپ یک کارت از خانواده common است ، این کارت یک کارت کم خرج و موثر است ، قدرت همراه فریز  این کارت را بسیار محبوب ساخته است ، مناسب برای اتک های هوگ ، دشمن اسکلتون ارمی ، گبلین و گبلین نیزه دار .

 

 

 

 

۸.پرنسس

princess-new-clash-royale-card

پرنسس یک کارت از خانواده legendary است ، قدرت بالا ، هزینه کم و محدوده بالا ، این کارت را به معنای واقعی یک کارت افسانه ای میرساند ، این کارت محبوب ترین کارت در میان نفرات برتر دنیا بشمار می آید و میتوانست در رده نخست قرار گیرد اما کمیاب بودن این کارت مانع از آن شد.

 

 

 

 

 

۷.والکری

 

Valkyrie-Rare-Card-Clash-Royale

والکری یک کارت از خانواده Rare است ، دارای قدرت بالا و قابلیت اسپلش ، این کارت همراه با کارت های دمیج بالا بسیار موثر است زیرا معمولا کارت های دمیج بالا در مقابل کارت های تعداد بالا ضعف دارند و والکری در مقابل کارت های تعداد بالا دفاعی موثر است.

 

 

 

 

 

 

 

۶.تفنگدار

Musketeer-Rare-Card-Clash-Royale

تفنگدار یا ماسکتر یک کارت از خانواده ی Rare است ، دمیج بالا ، محدوده نسبتا بالا و سلامت متوسط به این کارت محبوبیت خاصی بخشیده است ، ترکیب این کارت با ویزارد آن را بسیار قدرتمند میسازد.

 

 

 

 

 

 

۵.خوک سوار

Hog-Rider-Rare-Card-Clash-Royale

خوک سوار یا هوگ رایدر کارتی از خانواده Rare و از برترین کارت هایکلش رویال که همیشه جزو کارت های برتر آن بوده است ، سرعت بالا ، قدرت بالا و سلامت بالا ، این کارت یک کارت بسیار قدرتمند و محبوب است که ترکیب های مختلفی را به خود اختصاص داده است.

 

 

 

 

 

۴.اسپل فریز

Freeze-Epic-Card-Clash-Royale

اسپل فریز اولین و بهترین کارت از خانواده Epic است که در لیست ۲۰ کارت برتر قرار گرفته است ، این کارت چه برای دفاع و چه برای حمله کاربرد اساسی خواهد داشت ،این کارت یک گزینه مناسب برای حمله های سرعتی استت و میتواند تمام نقشه های حریف را نیز در حمله نابود سازد.

 

 

 

 

 

۳.اررو

Arrows-Common-Card-Clash-Royale

اررو یک کارت از خانواده common است ، یک کارت بسیار پر کاربرد ، از این کارت برای نابود سازی کارت های قدرتمند دیگر مانند ، مینیون هورد ، مینیون ، اسکلتون ارمی و حتی پرنسس استفاده می شود . از این کارت  تقریبا  هر ۱۰ بازیکن ۸ نفر استفاده میکنند.

 

 

 

 

۲.کنون

Cannon-Common-Card-Clash-Royale

کنون یک کارت از خانواده common یک کارت کم هزینه ، قدرتمند ، دشمن هوگ ، انحراف دهنده دشمن و… که این کارت را در جایگاه دوم در جدول کارت های برتر میرساند…

 

 

 

 

 

 

۱.اکسیر کالکتور

Elixir-Collector-Rare-Card-Clash-Royale

و رتبه اول کارتی نیست جز … اکسیر کالکتور!

کارتی از خانواده Rare و قابل استفاده در هر ترکیب …

کارتی که حتی در اولین سطح خود میزان زیادی اکسیر استخراج میکند ، سلامت بالا و قابل استفاده برای دفاع ، کمک به شما در حملات و دفاع و…

 

 

 

 

 

امیدوارم از این مطلب خوشتون اومده باشه …

دیدگاه خودتون رو در بخش نظرات با ما در میان بگزارید.

 

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی