جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۱:۵۸ ق.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

اولویت ارتقا از TH 5 تا TH 11 (قسمت ششم)

 آموزش کلش مپ وار کلش مپ دفاعی

اولویت ارتقا از TH 5 تا TH 11 (قسمت ششم)

تاون هال 10

از سری مطالب اولویت ارتقا دهکده ها این بار به سراغ تاون هال 10 خواهیم رفت . در صورتی که شما برای اولین بار است که به دنیای بازی کلش آف کلنز وارد می شوید و تصمیم گرفته اید که دهکده خود را اصولی بنا کنید ، با دنبال کردن سری این مطالب و عمل کردن به آن دهکده ایی قدرتمند را بنا کنید مخصوصا می تونه این مطالب برای افرادی مفید باشه که دهکده شون بن شده و قبلا بدون اصول و قاعده ایی دهکده خود را به اشتباه آپگرید می کردند و باعث طولانی شدن و خسته کننده شدن آن می شدند. پس به ادامه مطلبمراجعه نمایید.


اولویت ارتقاء در تاون هال ده

اولویت ارتقا در ارتقاء در تاون هال 10 را بررسی می کنیم که در ابتدای مطلب چندین نقشه معروف از این تاون هال را برایتان در زمینه فارمینگ و وار گذاشته ایم که بنا به سلیقه خود از آنها می توانید استفاده کنید و در مواقع زمانی مختلف بنا به نیاز خود می توانید آنها را تغییر دهید و از دیگری استفاده نمایید.

Anti 3 Star TH10 War Base Layout


Town Hall 10 War Base Design

Anti-Valkyrie TH10 War Base

Dark Elixir Protection Farming Base Layout

Gold & Elixir Protecting Farming Base Design

Allround TH10 Farming Base Layout

خوب همانند گذشته به بررسی اولویت ها در دو بخش خواهیم پرداخت :

بخش اول: در ابتدا آزمایشگاه را آپگرید می کنیم و سپس کارخانه طلسم سازی را آپگرید می کنیم که مهمترین کار در ابتدای شروع به ورود به تاون هال 10 می باشد.

آرمی کمپ ها را آپگرید می کنیم تا فضای بیشتری برای ساختن سربازهای بیشتر داشته باشیم و در حملات بهتر عمل کنیم و همچنین باراکس ها را هم آپگرید می کنیم.سپس دیوارهای اضافی را که در این تاون هال به ما داده می شود و احتیاج به زمانی برای آپگرید ندارد را پیاده می کنیم و نقشه دهکده مان را تغییر می دهیم که می توانید از نقشه های داده شده که بهترین نقشه ها ست استفاده کنید و یا در مطلب های مختلف دیگر سایت قرار دارد استفاده کنید.ارتقاء گلدماین ها و کالکتور اکسیر ها و دریل های اکسیر سیاه در قدم بعدی است تا از لحاظ اقتصادی هم پیشرفت داشته باشیم.

ارتقاء ساختمان های دفاعی:ساختن برج کماندار جدید،توپخانه و تله ها را احداث می کنیم و سپس تمرکزمان را برای ساختن برج جهنمی قرار می دهیم که برای تاون هال ده بسیار ضروری است و نیاز شدیدی به آن احساس می شود.ساختن ایکس بو سوم را در مرحله بعدی باید انجام دهید.سپس به ارتقا برج های جهنمی و ایکس بو ها خواهیم پرداخت که این کار باید به سرعت انجام شود!
اما چرا باید به سرعت ارتقاء ایکس بوها و برج های جهنمی را انجام دهیم ؟ برای اینکه برج های دوزخی برای جلوگیری از حملات برق آسای هوگ رایدرها ضروری است ، همچنین برای جلوگیری از حملات با نیروهای تانک مانند مثل حملات با گولم موثر است ، شما بهتر است که برج های دوزخی را در دهکده تان در حالت مولتی (چندهدفی) قرار دهید که علت آن را در مطالب قبلی سایت توضیح داده ایم.
ایکس بو ها هم به ما کمک می کنند در مقابله با حملات با ملکه کماندار که با استراتژی کویین واک قصد حمله و رسیدن به مخزن دارک اکسیر ما را دارند . یک ملکه کماندار با لول پایین هم می تواند استراتژی کویین واک را انجام دهد و در برابر ایکس بو های با لول پایین پیروز شوند و دارک اکسیر را از راه دور هدف قرار دهند و غارت کنند.

حال زمان آن است که تجهیزات دفاعی را ماکسیمم کنیم و در شروع کار با ایر دیفنس و ایرسویپر شروع می کنیم و سپس تسلاهای مخفی ، برج کماندار و توپخانه! سپس خمپاره انداز ، برج جادوگر ، که نحوه حمله آنها بصورت Splash است که در تاون هال ده بسیار ضروری در مقایسه با تاون هال های دیگر است.

شما باید همه چیز را تا قبل از رفتن به تاون هال یازده ماکسیمم کنید که تاون هال یازده ، سخت ترین تاون هال است !

بخش دوم :

در یک نگاه :

1.ارتقا آزمایشگاه و طلسم سازها
2.ساختن دیوار های جدید و تغییر نقشه
3.ارتقاء اردوگاه ارتش و قلعه قبیله
4.ساختن و ارتقاء و ماکسیمم کردن تمام کالکتور اکسیرها و گلد ماین ها
5.ساختن برج کماندار و توپخانه
6.ساخت برج های دوزخ جدید
7.ساخت ایکس بو جدید
8.ماکسیمم کردن برج های دوزخ و ایکس بوها
9.ماکسیمم کردن ایردیفنس و ایر سوییپر ها
10.ماکسیمم کردن تسلاهای مخفی
11.ماکسیمم کردن آرچر تاورها و توپخانه
12.ماکسیمم کردن خمپاره اندازها و ویزارد تاورها

پایان قسمت ششم

کپی از مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.




نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی