شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۲۴ ق.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

چه خبر از آپدیت ؟

 خبر های جدید کلش اف کلنز اخبار وشایعات

چه خبر از آپدیت ؟

بعد از امروز و فردا کردن های سوپرسل بالاخره اعلام شد که از هفته آینده شروع پیش نمایش ها آغاز خواهد شد! ما هم امیدواریم که اینبار دیگه بدقولی از طرف سوپرسل تکرار نشه ! و به محض آغاز معرفی پیشنمایش ها از طرف سوپرسل ، ما هم شما را در جریان آن قرار خواهیم داد.

در ادامه مطلب سوالات و جواب ها و شایعاتی که در مورد آپدیت جدید در رابطه با دفاعی جدید ، نیروی جدید ، لول جدید نیروها و سربازها شده است را برای شما شرح داده ایم و باید منتظر ماند تا مشخص شود که کدام یک از مطالب صحیح و کدام غلط می باشد.

آپدیت کلش آف کلنز 
زمان شروع پیش نمایش ها از اوایل هفته آینده می باشد و همیشه ساعت انتشار پیشنمایش ها 16:30 بوده و بنظر میرسد اینبار هم در همین ساعت پیشنمایش ها آغاز شود! آپدیت شلوغ و پرسرو صدایی که انتظار می رود در راه نیست و شاید همه شما منتظر یک آپدیت بزرگ باشید با کلی تغییرات ، ولی متاسفانه اینطور  نخواهد بود!


ابهام در تعداد پیشنمایش های سوپرسل :
پیشنمایش ها بین سه تا پنج عدد معرفی شده و البته هنوز تایید نهایی نشده است ، حتی از حذف بعضی از تغییراتی که قرار هست بیاید خبر داده شده است و علت آن هم تست بیشتر آن بیان شده، و مشکلی که در آپدیت های قبلی و اگر بخاطر داشته باشید که دِرگ کردن نیروها در باراکس و جابه جایی انها پیش آمد و در نهایت هم باعث حذف این قابلیت از بازی شد ایجاد نشود.


آپدیت هیجان !
با آمدن کلن چلنج که قبلا در مطالب قبلی سایت معرفی شد و هیجان جدیدی را به بازی اضافه خواهد کرد ولی امیدواریم استقبال آن مثل پلیر چلنج نباشد چون که پلیر چلنج در ابتدای ورود جایگاه خوبی داشت ولی کم کم هیجان زیادی در پی نداشت مخصوصا که کلشرها خوشحال بودند که برای تقلب در کلن وار می شد استفاده کرد و زمین حریف را بازسازی کرد و برای حمله به آن تمرین کرد که با تمهیداتی که سوپرسل برای کلن وار کرد دیگر کسی از پلیر چلنج استفاده نکرد.

وارهای برابر و منصفانه !
از تغییر در سیستم وار ها صحبت شده که این در این آپدیت به بازی خواهد آمد و وارها در کلن وار منصفانه تر بیفتد و این یکی از مشکلات بزرگ در بازی کلش آف کلنز بود که کلشر ها همیشه نگران این موضوع بودند.

نیروی جدید
آمدن نیروی جدید صددرصد رد و منتفی شده و قرار نیست نیروی جدیدی به بازی اضافه شود و فعلا باید با همین نیروها بسازید!


ساختمان دفاعی جدید
از ساختمان دفاعی جدید در بازی صحبت شده ولی اعلام شده این دفاع به این آپدیت نخواهد رسید و هدیه کریسمس شماست و در آپدیت کریسمس 2017 به بازی اضافه خواهد شد و در حال کار بر روی آن هستند تا بعدا مشکلی برای بازی بوجود نیاید.

لول جدید نیروها
احتمال آمدن لول جدید برای نیروها نیز کم است و اعلام شده الویت فعالیت های ما بر روی وارها یا همان کلن چلنج است ولی همیشه احتمال سورپرایز نیز هست !

لول جدید ساختمان ها
با توجه به آپدیت کوچک تابستانی احتمال لول جدید نیز همانند توضیحات لول جدید نیروهاست و احتمال آن کم است و فعلا ساختمان های دفاعی شما در همین سطح ها خواهد ماند.

نتیجه گیری :
در کل می توان گفت اصل این آپدیت حول محور وار و کلن چلنج میگردد و تغییرات اساسی و مهم در این دو زمینه انجام خواهد شد.تمام موفقیت این آپدیت به قوانین کلن چلنج بستگی دارد و اگر XP و یا جایزه طلا و اکسیری در کار نباشد و فقط برای تمرین کردن و یا کَل کَل کردن بکار رود همانند پلیر چلنج درصد استفاده از آن خیلی کم خواهد شد و اگر هم مزایایی داشته باشد میزان تقلب برای استفاده از آن نیز بالا می رود!




نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی