چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۰۲ ب.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

بهترین مکان برای جاگذاری هیدن تسلا

 آموزش کلش مپ وار کلش مپ دفاعی آموزش استراتژیک اتک

بهترین مکان برای جاگذاری هیدن تسلا

خب میشه گفت که هیدن تسلاها مخصوص ترین و استراتژیک ترین نوع دفاعی در مپ شما به حساب می آیند چرا که میزان تخریب بالایی دارند ، سریع هستند و از همه مهم تر از چشم همگان مخفی میشوند. بنابراین شما باید  مکانی را برای جایگذاری آنها انتخاب کنید که از هرنظر غیرقابل پیش بینی باشد

جایگذاری هیدن تسلاها بسیار مهم است

اکثر بازیکنان مپ های خود را از روی عکس های اینترنتی میچینند و به همین خاطر ، هیدن تسلاها دقیقا درجایی قرار میدهند که عکس گفته است ، بعضی دیگر هم به کلی اهمیت هیدن تسلاها را فراموش کرده و آنها را در اولین فضای خالی مپشان قرارمیدهند که اینکار بسیار غلط و اشتباه است. درواقع به دلیل ویژگی های منحصر به فرد تسلا ، میتوان از آن هم به عنوان یک تله و هم به عنوان یک دفاعی قوی استفاده نمود بنابراین بسیار مهم است که بدانید که بهترین مکان برای جایگذاری یک تسلا در مپ کجاست!

مکان جایگذاری تسلاها به عوامل زیادی از جمله لول خود تسلا بستگی دارد و این دلیلی است که چرا شما نباید مکان تسلاهای خود را از روی نقشه های اینترنتی تنظیم نمایید ، چراکه آن نقشه ممکن است برای لول های دیگری از تسلا طراحی شده باشد.

به طور کلی 3 روش مختلف برای قراردادن تسلاها در مپ وجود دارد :

1. در مرکز بیس برای محافظت از تان هال و پشتیبانی دیگر دفاعی ها

2 . در بیرون از بیس برای جلوگیری از حمله والبریکرها

3 . ایجاد فضایی برای جایگذاری تسلا در میانه یا خارج بیس

قرارگیری هیدن تسلا در مرکز (تان هال 9 به بالا و تسلا لول 6 به بالا)

قراردادن تسلاها در مرکز زمین یک روش کلاسیک برای ایجاد یک حقله در مرکز بمنظور محافظت از تان هال و همینظور پشتیبانی دیگر دفاعی هاست. قدرت تخریب تسلاها در این لول بسیار بالاست بنابراین میتواند براحتی نیروهای با میزان سلامتی کم مثل آرچر ، بربر و حتی ویزارد را نابود سازد.

تسلا - هیدن تسلا - مکان جایگذاری هیدن تسلا - بهترین مکان برای جایگذاری هیدن تسلا

همچنین برای تاثیرگذاری بیشتر بهتر است که همیشه تسلاهای خود را درکنار دفاعی هایی مثل اینفرنو قرار دهید تا میزان قدرت تخریب آنها برای نابود سازی نیروهایی مثل گولم چندین برابر شود.

“منطقه مرگ” اصطلاحی معرف و البته پرکاربرد در میان بازیکنان است که به منطقه ای در مرکز بیس که دارای قدرت بسیار بالای دفاعی است ، اشاره دارد لازم به ذکر است که هرگونه استفاده از اسپل هیل در این محدوده بمنظور افزایش سلامتی نیروها اثری نداشته و کاملا بی فایده است. این محدوده بوسیله ی قراردادن چندین هیدن تسلا و اینفرنو در کنار یکدیگر در مرکز زمین بوجود می آید که برای سرکوب نیروهایی مثل بولر و هوگ بسیار عالی و کاربردی است.

تسلا - هیدن تسلا - مکان جایگذاری هیدن تسلا - بهترین مکان برای جایگذاری هیدن تسلا

اگر هیدن تسلاهای شما تا لول 6 یا بالاتر ارتقا پیداکرده اند ، شما باید درمورد تشکیل یک منطقه مرگ برای بیس خود فکر کنید ، این منطقه میتواند از ترکیب چند تسلا با اینفرنو تشکیل شود و یا حتی از ترکیب چند تسلا با ویزارد تاورها. این منطقه مرگ میتواند شما را در محافظت از منابعتان بسیار یاری کند چراکه قدرت تخریب آن بسیار بالاست و هرنیرویی براحتی نمیتواند به آن نزدیک شود.

قرارگیری هیدن تسلاها در بیرون از بیس( تسلا لول 3 تا لول 5)

یکی از بزرگترین برتری های تسلا نسبت به دیگر دفاعی ها ، سرعت ضربه زدن بسیار بالای آن است که میتواند مانع خوبی برای جلوگیری از رسیدن والبریکر ها به دیوارهای شما باشد. درحالت عادی ، والبریکر های لول4 به بالا ، براحتی میتوانند به هر لول دیواری آسیب جدی وارد نمایند ، این درحالی است که تسلا میتواند براحتی حملات آنها را خنثی کند.

تسلا - هیدن تسلا - مکان جایگذاری هیدن تسلا - بهترین مکان برای جایگذاری هیدن تسلا - دفاع - والبریکرها - دفاع در مقابل والبریکرها - والبریکر

قراگیری تسلا در میانه یا خارج بیس ( تسلا لول 3 به پایین)

اگر بخواهیم کاملا صادق و رو راست باشیم ، تسلا تا لول 3 قدرت چندانی برای دفاع نخواهد داشت بنابراین نمیتوانند نقش زیادی در نابودی دشمنان داشته باشند اما میتوانند یک پشتیبانی بسیار عالی برای دفاعی هایی مثل کانون های شما باشند مکمل قدرت آنها در دفاع شوند. همچنین شما میتوانید به عنوان یه سیستم تله گذاری با عملکرد بسیار عالی نیز از آنها استفاده نمایید.

تسلا - هیدن تسلا - مکان جایگذاری هیدن تسلا - بهترین مکان برای جایگذاری هیدن تسلا - دفاع - والبریکرها - دفاع در مقابل والبریکرها - والبریکر- تله - سیستم تله گذاری - تله هاتسلا - هیدن تسلا - مکان جایگذاری هیدن تسلا - بهترین مکان برای جایگذاری هیدن تسلا - دفاع - والبریکرها - دفاع در مقابل والبریکرها - والبریکر- تله - سیستم تله گذاری - تله هااین روش تله گذاری و قرارگیری تسلاها برای جاینت ها بسیار مرگبار خواهد بود چراکه ویژگی های بسیاری دارد :

1 . کاملا از چشم دشمنان مخفی است و به هیچ وجه قابل پیش بینی نیست

2 . بسیار تاثیرگذار است چراکه چندین تله و جاینت بمب و بایکدیگر ترکیب شده اند

3 . گیر افتادن جاینت ها در تله ها زمانی که تسلا بالا می آید

شما تنها با افزایش کمی در میزان قدرت دفاعی های خود با این روش میتوانید نتیجه بسیار فوق العاده ای کسب نمایید. زمانی که جاینت ها به دیواره های شما نزدیک شوند ، تسلاها بالا آمده  جاینت هارا به سمت تله ها میکشانند و نهایتا تمامی آنها نابود خواهند شد.

نتیجه گیری کلی

هدف ما از انتشار این مطلب چه بود ؟ خب درواقع میشه گفت که ارتقا هیدن تسلا زمان زیادی رو میطلبه و چیزی حدود 60 روز زمان خواهد برد تا بتوانید یکسره همه ی آنها را مکس کنید بنابر این ممکن است بسیاری از بازیکنان تسلاهای مکس نداشته باشند که بتوانند با قراردادن آنها در مرکز بیس ، قدرت دفاعی های خود را تقویت کنند.

بنابراین اگر فکر میکنید لول تسلاهای شما هنوز برای استفاده در منطقه مرگ کم است ، میتوانید از آنها به عنوان مکمل دفاعی هایی مثل کانون هایتان استفاده نمایید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی