جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۵:۵۳ ق.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

خبار لحظه به لحظه اعتراضات بن شدگان اعتراضات به کاخ سفید هم رسید

 اخبار وشایعات

خبار لحظه به لحظه اعتراضات بن شدگان اعتراضات به کاخ سفید هم رسید

حدود دو هفته قبل بودسوپرسل با انتشار اطلاعیه ای دومین موج بن اکانت های متقلب رو آغاز کرد ولی با این تفاوت که اینبار بن ها همیشگی بودند. هنوز 24 ساعت از این خبر نگذشته بود که موج اعتراضات شدید کاربران نسبت به بن شدن ناحق اکانتشان در فضای مجازی به راه افتاد. اگرچه سوپرسل از همان ابتدا اعلام نمود که اینبار هیچ بخششی در کار نیست اما همچنان بسیاری از کاربران معتقد هستند که تنها راه بازپسگیری اکانت هایشان اعتراض جمعی به سیاست های سوپرسل است.

و عجیب اینجاس اعتراضات به کاخ سفید هم رسید 

سوپرسل : تنها راه بازپسگیری اکانت های به ناحق بن شده ، ارتباط با پشتیبانی بازی است

درهمان دقایق اولیه آغاز موج بن ، انوشکا ( یکی از کارمندان سوپرسل) اذعان داشت که درصورتی که فکر میکنید اکانت شما به اشتباه بن شده است ، با پشتیبانی بازی در ارتباط باشید تا به درخواست شما رسیدگی شود.

پس از اعلام این خبر ، بسیاری از کاربران نسبت به ارتباط با پشتیبانی بازی و درخواست آزادسازی اکانتشان اقدام نمودند اما نکته ای که بسیار جالب توجه است ، واکنش های مختلف سوپرسل به کاربران میباشد راکه بسیاری عزیزان اصرار داشتند که سوپرسل جوابی از پیش تعیین شده و خودکار برایشان ارسال کرده است و برخی هم از جواب منفی سوپرسل مبنی بر آزادسازی اکانت هایشان شکایت داشتند و البته کم هم نبودند کسانی که واقعا به ناحق بن شده بودند و با ارتباط با سوپرسل مدت زمان بن آنها به 14 روز کاهش یافت و سرانجام دیروز اکانتشان باز شد و ایرانکلش شخصا صحت این موضوع رو تایید میکند.

اعتراضات در شبکه های اجتماعی

سیاست های سوپرسل هرچه که بود ، منجر به شروع اعتراضات گسترده مردم در تمامی شبکه های اجتماعی کلش و سوپرسل شد و تا هم اکنون نیز ادامه دارد ؛ از فیسبوک گرفته تا اینستاگرام و تییتر و حتی خود فروم سوپرسل. بهرحال همانطور که سایت ایرانکلش همواره اعلام کرده ، باوجود اعتراضات بسیار زیاد مردم ، ولی ظاهرا فایده چندانی نداشته و سوپرسل ترجیح داده تا همچنان سکوت اختیار کند و واکنشی به اعتراضات نشان ندهد.

تگ #UNFAIR_BANS و مسخره خواندن آن توسط سوپرسل

باوجود سکوت های سوپرسل نسبت به اقدامات اعتراض آمیز ، کاربران سراسر جهان با ساخت پست هایی با تگ #UNFAIR-BANS در فروم رسمی سوپرسل ، اعتراض شدید خود را نسبت به ناحق بودن برخی بن ها به سوپرسل اعلام کردند.

بن - بن ناجوانمردانه - اعتراض به سوپرسل - اعتراض به سیاست های سوپرسل - اعتراضات به بن - اعتراضات بن شدگان - بن همیشگی - بن شدگان - اعتراض - پوشش خبری لحظه به لحظه از اعتراضات بن شدگان - اخبار بن - اخبار اعتراضات بن شدگان

اما تنها ساعاتی پس از این اقدام ، سوپرسل تمامی پست های ایجاد شده با این تگ را فروم خویش حذف نموده و از طرفی دیگر یکی از کارمندان سوپرسل با انتشار عکس زیر در فیسبوک خود ، این تگ را کاملا بی معنی و مسخره توصیف کرد.که البته اینکار سوپرسل کاملا طبیعی و قابل پیش بینی به نظر میرسید

بن - بن ناجوانمردانه - اعتراض به سوپرسل - اعتراض به سیاست های سوپرسل - اعتراضات به بن - اعتراضات بن شدگان - بن همیشگی - بن شدگان - اعتراض - پوشش خبری لحظه به لحظه از اعتراضات بن شدگان - اخبار بن - اخبار اعتراضات بن شدگان

اعتراض به سوپرسل توسط امضای طومار

ظاهرا معترضان به سیاست های سوپرسل از انجام هیچ عملی نسبت به نشان دادن اعتراضتشان نسبت به سوپرسل فروگذار نیستند و پس از بی اعتنایی سوپرسل نسبت به تگ بن ناجوانمردانه ، اینبار دست به حرکتی دیگر زدند.

وبسایت change.org یکی از وبسایت های به گفته خودش فعال در زمینه حقوق افراد و سازمان های مختلف است که وظیفه اش فراهم کردن بستری برای اعتراض همگانی به نهادها و سازمان ها و اشخاصی است که مردم فکر میکنند به آنها ظلم میکنند بنابراین بسیاری از کاربران دست به دامان این وبسایت شدند تا شاید با ایجاد کمپین و امضای طوماری علیه سوپرسل بتوانند اکانت های خویش را باز پس گیرند. گرچه از نظر ما و بسیاری دیگر اینکار کاملا بی فایده خواهد بود همانطور که تا این لحظه بی فایده بوده است!!

کمپین اعتراض کابران به سوپرسل در کاخ سفید!!

بله درست شنیدید ، کاخ سفید!! اگرچه این جمله بسیار خنده دار و دور از عقل بنظر میرسد ولی متاسفانه حقیقت دارد و بنظر میرسد که ناراحتی ناشی از دست دادن اکانت ، بسیاری را تا سرحد جنون کشیده باشد!!

صبح امروز خبردار شدیم که یکی از وبسایت های انگلیسی زبان به نام whitehouse.gov که هنوز از ماهیت دقیق این وبسایت اطلاعاتی در دست نداریم ، دست به اقدامی جالب و البته احمقانه زده است. این وبسایت ادعا کرده است که اگر تعداد امضاهای طومار اعتراضش به سوپرسل به سرحد 100هزار نفر برسد ، میتوان آن را در کاخ سفید مطرح نمود و سوپرسل را محکوم کرد!!

که البته حتی خواندن این جمله نیز بسیار خنده دار است چراکه سوپرسل شرکتی موفق در امر بازی های آنلاین است که در کشور فنلاند و درقاره اروپا قرار دارد پس قاعدتا نمیتواند ربطی به آمریکا داشته باشد!! از آن گذشته فکر نمیکنم رییس جمهور آمریکا انقدر بیکار باشد که پیگیر شود چرا یک شرکت بازی سازی در هزاران کیلومتر آن طرف تر و در اروپا ، کاربرانش را بن کرده است!!!

=======================

توجه : اطلاع رسانی سایت ایرانکلش و پوشش خبری آن از روند اعتراضات به سیاست های سوپرسل ، به منزله ی تایید اعتراضات از سوس ایرانکلش نمیباشد و سایت ایرانکلش همواره مخالفت خود و بی فایده بودن اعتراض به سوپرسل اعلام نموده است

این پست به مرور و به محض انتشار اخبار جدید از روند اعتراضات کاربران و پاسخ های سوپرسل تکمیل میگردد…

کانال تلگرامی ما جهت اطلاع از جدیدترین وضعیت اعتراضات :

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی