جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۰۷:۴۷ ب.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

4 دلیل برای استفاده بیشتر از دکمه انتقام

 آموزش کلش متفرقه

4 دلیل برای استفاده بیشتر از دکمه انتقام

دکمه ی انتقام یکی از قدیمی ترین ویژگی های بازی کلش اف کلنز است،اما هنوز هم توسط بیشتر کلش بازها و یا حتی همه ی آن ها مورد استفاده قرار نمیگیرد.در این مطلب،من میخواهم به شما 4 دلیل برای استفاده بیشتر از دکمه انتقام را بگویم.حتی اگر گاهی اوقات شما را آزار بدهد شما میتوانید لوت های بزرگی را در آن پیدا کنید.

4 دلیل برای استفاده بیشتر از دکمه انتقام

اول از همه،من کنجکاو هستم که شما از این قابلیت تا حالا چگونه استقبال کرده اید چراکه دکمه ی انتقام میتواند بهترین دوست شما باشد.

دکمه ی انتقام یک راه عالی برای این است که شما شدت خشم خود را به کسی که به شما حمله کرده است نشان بدهید و کامل یا حتی بیشتر از مقدار لوتی که از دست داده اید را پس بگیرید،البته این مورد به ندرت پیش می اید.

دلیل 1 : دیده بانی کردن رایگان و بدون هزینه

هنگامی که شما یک نگاه به لوگ دفاع خود بیندازید،شما تمام بازیکنانی که به مپ شما حمله کرده اند را میتوانید ببینید.حمله به یک مپ بطور مستقیم از طریق دکمه ی انتقام کاملا احمقانه است،شما به راحتی میتوانید مپ حریف را ببینید.به سادگی بر روی نام حریف کلیک بکنید و بعد گزینه ی “Visit” را انتخاب بکنید بدون هیچ گونه هزینه ای میتوانید این عمل را انجام دهید.

این همانطور که گفتیم بدون هزینه میباشد و شاید به احتمال زیاد در ویزیت خود با مپی پر از منابع مواجه شدید که این بسیار برای شما عالی خواهد بود و به قول معروف نون شما تو روغن میشود.

دلیل 2 : دیده بانی عمیق

در صورتی که از منابع آن اطلاع ندارید و شک دارید که بزنید یا خیر میتوانید با چک کردن اینفو اطلاعات مخازن آن هارا چک کنید و متوجه شوید چه مقدار منابع در مخازن آن ها وجود دارد و سپسس تصمیم به حمله بگیرید.فایده انتقام گرفتن این است که شما میتوانید تا عمق بیشتری مپ حریف را دیده بانی کنید ولی در اتک های معمولی همچین چیزی وجود ندارد.

دلیل 3 : این یک حمله کامل است

این یک حمله کامل و بسیار عالی است اگر شما تشخیص داید که دهکده منابع زیادی دارد پس شروع به حمله خواهید کرد و قطعا این حمله یکی از بهترین حمله ها در بین حمله های معمولی میباشد زیرا در کناره اینکه هزینه کمی برای شما داشته و دیده بانی بیشتری هم داشتید از پاداش لیگ و….. نیز برخوردار خواهید شد.

دلیل 4 : یادگیری صبر

دلیل چهارم در حقیقت نوعی دلیل نیست بلکه نوعی نصیحت و آموزش است .شما معمولا اکثر اوقات وقتی یکی از کسانی که به شما حمله کرده را برای انتقام گرفتن ویزیت میکنید شاید با مخازن پر ان ها روبه رو شوید ولی وقتی دکمه انتقام را میزنید متوجه میشود که طرف یا آنلاین است و یا سپر دفاعی یا همان شیلد دارد. در اینجا باید صبر زیادی داشته باشید و دو ال سه ساعت دیگه امتحان کنید و اینقدر امتحان کنید تا بالاخره بتوان به ان حمله کرد ولی بدانید زمان زیادی برای انتقام گرفتن است و اصلا عجله نداشته باشید.

دکمه انتقام یکی از بهترین ویژگی های سوپرسل میباشد و واقعا کارآمد میباشد.

 

*** نتیجه گیری پایانی ***

شاید خیلی از شما به دکمه انتقام و انتقام گرفتن تا حال توجه کمی کرده باشید ولی از امروز شروع کنید و استفاده کنید بنده شخصا مطمئن هستم که سود بسیار زیادی از اتک های معمولی دارد و کار راحتی نیز میباشد.

 

امیدوارم از مطلب رضایت کافی داشته باشید و مطلب آموزنده ای برای شما بوده باشد.

موفق و سربلند باشید…

برای مطلع شدن از اخرین خبر ها میتوانید در کانال تلگرام ما عضو شوید

برای عضو شدن در کانال تلگرام ما کلیک کنید



نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی