سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۰۹:۳۲ ق.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

آپدیت بزرگ کلش رویال در راه است !! ( آپدیت اول)

 اخبار وشایعات

آپدیت بزرگ کلش رویال در راه است !! ( آپدیت اول)

خب بالاخره انتظارها به پایان رسید و خبرهای موثقی نیز درباره ی آپدیت بزرگ کلش رویال از سوی سوپرسل منتشر شد. بر طبق ویدیویی که چندی پیش از گالادون ( یکی از تسترهای معروف سوپرسل)  منتشر شد ، ظاهرا اینبار گالادون شخصا به سراغ تیم توسعه دهنده کلش رویال رفته تا از نزدیک از چند و چون این آپدیت هیجان انگیز مطلع شود.

آپدیت سپتامبر ، آپدیت هیجان

همونطور که انوشکا ( یکی از کارمندان سوپرسل) نیز پیش از این به این موضوع اشاره کرده بود ، ظاهرا سوپرسل آپدیت ماه سپتامبر خویش را هیجان می نامد و فکرهای بسیاری برای آن دارد ( هم برای کلش رویال و هم برای کلش آف کلنز). براساس سخنان گالادون ، این آپدیت چند جانبه بوده و ضمن اضافه شدن ویژگی های جدید ، سعی شده تا در تمامی قسمت های بازی نیز تغییراتی ایجاد شود. در ادامه به برسی برخی از این قسمت ها میپردازیم :

 

*** ایجاد بالانس در برخی نیروها ***

تغییرات در اسپل تنه درخت  (The Log)

ظاهرا اینطور که بنظر میرسد در آپدیت سپتامبر باید منتظر تغییراتی عمده در میزان قدرت و آسیب رسانی این اسپل محبوب باشیم تا بتوان از این اسپل برای پشتیبانی تمامی نیروها استفاده کرد.

تغییرات در نیروی بی بی دراگون

ظاهرا سوپرسل فکرهای زیادی برای ایجاد تغییرات در میزان سلامتی ، میزان آسیب رسانی و همچنین سرعت بی بی دراگون ، خصوصا در آرناهای بالاتر در سر دارد که البته بنظر خود گالادون نیز این تغییرات بسیار عالی خواهند بود.

تغییرات در نیروی آرچر

طبق گفته های گالادون میزان قدرت تمامی سطوح آرچر به جز سطوح 9 و 13 افزایش کمی خواهد داشت و قدرت آن ها با گوبلین ها برابر خواهد شد.

تغییرات در مینیون ها

میزان قدرت و آسیب رسانی مینیون ها نیز درست همانند آرچرها بصورت خیلی جزیی افزایش میابد.

 تغییرات عمده در کمپ آموزشی (Training Camp)

درحال حاضر کمپ آموزشی به یک قسمت بی ارزش در بازی تبدیل شده است که اکثر بازیکنان اصلا توجهی به آن نمیکنند و تنها قصد به اتمام رساندن آن و به دستیابی به آرنا های بالاتر را دارند ولی ظاهرا سوپرسل اینبار فکرهایی برای هیجان انگیز تر کردن و سخت تر کردن مراحل کمپ آموزشی در سر دارد که توجه بازیکن بیشتر جلب شود تا آموزش های حرفه ای تری به او داده شود.

*** تغییرات جوایز پیروزی ها ***

اینطور که از گفته های سوپرسل میتوان فهمید ، ایجاد تغییرات در جوایز پیروزی ها یکی از اولویت های بزرگ سوپرسل برای آپدیت سپتامبر است هنوز اطلاعات دقیقی درباره ی چگونگی این تغییرات دردسترس نیست ولی آنچه که روشن است ، باید منتظر افزایش جوایز در آپدیت پیش رو باشیم.

*** برنامه ریزی مجدد تورنومنت ها ***

براساس گفته های گالادون باید منتظر تغیرات بسیار بزرگی در تورنومنت ها باشیم به گونه ای که احتمالا سیستم تورنومنت ها به کلی عوض شده و متحول شود. طبق گفته های گالادون ، سوپرسل ایده های بسیار هیجان انگیز و جالبی برای تورنومنت ها در نظر دارد که البته فعلا این موضوع یک راز است و بهتراست که منتظر باشیم تا سوپرسل با آپدیت سپتامبر ، همگی ما را سوپرایز کند.

*** تغییرات اساسی در سیستم تروفی ***

ظاهرا اینبار سوپرسل قصد دارد تا به کلی پایه و اساس کلش رویال را عوض کند و بهبود هایی در آن دهد .یکی دیگر از این سیستم های اصلی بازی ، سیستم تروفی میباشد که سوپرسل قصد دارد تا آن را بیشتر بر اساس کلش اف کلنز برنامه ریزی کند ؛ به عنوان مثال  درحال حاضر زمانی که بر حریفتان پیروز شوید ، 25 کاپ از حرف کم شده و در عوض 25 کاپ به شما افزوده میشود.اما در سیستم جدید تروفی کلش رویال ، زمانی که بر حریفتان پیروز میشوید ، 25 کاپ به شما افزوده ولی در عوض تنها 12 کاپ از حریف کم میشود.

*** افزایش شانس دریافت کارت های افسانه ای ***

یکی از بزرگترین دغدغه های امروز بازیکنان کلش رویال خصوصا در مورد بازیکنان با لول های پایین تر ، عدم دریافت کارت های افسانه ای است. با توجه به اینکه دریافت کارت ها کاملا اتفاقی و بصورت شانسی انجام میشود و با افزایش لول و کاپ شما این شانس هم بیشتر میشود ، سوپرسل قول داده است تا شانس دریافت کارت های افسانه را برای لول های پایینتر نیز به میزان قابل توجهی افزایش دهد.

*** کارت های جدید ***

یکی دیگر از هیجان انگیز ترین قسمت های آپدیت که گالادون به آن اشاره کرده است کارت های جدید و بسیار فوق العاده میباشد که طبق گفته او ، همه با معرفی آن ها در سپتامبر ، سوپرایز خواهد شد. وی درحال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد این کارت ها منتشر نکرده ولی اذعان داشته که بزودی خبر های بیشتر و جالب تری در این مورد خواهد گفت.

*** تغییرات هیجان انگیز دیگر ***

بر اساس گفته های گالادون ، اینها تنها بخش بسیار کوچکی از ایده ها و افکاری است که سوپرسل برای آپدیت سپتامبر کلش رویال در نظر دارد و بزودی خبرهای بیشتر و هیجان انگیز تری درباره ی این آپدیت خواهید شنید. که مطمعنا از شنیدن آن شگفت زده خواهید شد.

========================

آپدیت اول

حال کمتر از دو هفته تا پایان شهریور فاصله داریم و چیزی تا موعد وعده های سوپرسل برای آپدیت هیجان بازی هایش باقی نمانده است ، و این درحالی است که لحظاتی قبل سوپرسل به طور رسمی از اولین تغییرات گیم پلی بازی رونمایی کرد و اطلاعیه جدیدی در اینباره در فورم و بلاگ خود منتشر نمود.

** بازنگری مجدد در عملکرد شکلک ها **

آپدیت هیجان کلش رویال - آپدیت سپتامبر کلش رویال - آپدیت بزرگ کلش رویال - آپدیت بزرگ _ آپدیت هیجان - آپدیت سپتامبر - اطلاعیه جدید سوپرسل

ترجمه اولین خبر رسمی سوپرسل در رابطه با آپدیت هیجان کلش رویال
چند ماه قبل ، ما اطلاعیه ای منتشر کردیم که در آن گفته بودیم که درحال حاضر برنامه ای برای بی صدا نمودن شکلک ها نداریم و ظاهرا در این مورد اشتباه میکردیم و بر این عقیده هستیم که به اندازه کافی احساست شما جریحه دار شده و زمان آن است که که بازنگری مجددی در عملکرد شکلک ها (ایموجی ها) شود. درحال حاضر برنامه ما این است که در آپدیت جدید ، کاربران بتوانند این امکان را داشته باشند که دریافت این شکلک ها را متوقف کرده و حواس خود را بر روی نبرد متمرکز نمایند. البته ما همچنان در این فکر هستیم که این موضوع نباید کلش رویال را به یک بازی تک نفره بدل کند ، بنابر این شما همچنان امکان ارتباط با حریف خود را خواهید داشت ولی به شکلی دیگر. و در آخر ، ما درحال کار بر روی راهکاری هستیم که بتوانیم استفاده از از شکلک ها را لذت بخش تر و زیباتر کرده و استفاده از آنها ، احساسات کسی را برانگیخته نکند و این بدان معناست که فعلا تصمیم گرفته ایم تا امکان بی صدا کردن شکلک هارا به بازی اضافه کنیم. همواره منتظر نظرات شما هستیم

خب ظاهرا این قضیه جریحه دار کردن احساست کاربران ، موضوعی است که سوپرسل این روزها بسیار روی آن مانور میدهد و اینگونه تظاهر میکند که رضایت کاربرانش اهمیت بسیاری برایش دارد.

اما موضوع بسیار مهم و البته مبهمی که سوپرسل بصورت خیلی گنک و سربسته به آن اشاره کرده است ، راه جدید ارتباطی کاربران در هنگام نبرد است که ظاهرا سوپرسل فکرهای بسیار خوبی برای آن دارد. با توجه به اطلاعیه های پیشین سوپرسل مبنی بر برنامه ریزی مجدد گیم پلی بازی ، باید منتظر  تغییرات عمده ای باشیم که بی صدا نمودن شکلک ها تنها بخش کوچکی از آن اساس کانال تلگرام ما برای با خبر شدن از اخبارکانال تلگرام-کلیک-کنید-برای-ورود



نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی