شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۵۵ ب.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

ضد تاکتیک ملکه پیاده روی و طراحی پایه

 آموزش کلش


ضد ملکه راه رفتن طرح پایه و تاکتیک

اگر شما تالار شهر 9 یا بالاتر شما خواهید دید تن از ملکه پیاده روی مقابل از پایگاه خود را انجام شده است. زمانی که به دنبال در اینترنت، تن از پایگاه های که ادعا می شود ضد ملکه راه رفتن وجود دارد. در واقع، ملکه پیاده روی بخشی از یک حمله است و کارها را انجام دهید، آن را به کمتر قدرتمند وجود دارد. در این راهنما من می خواهم به شما برخی از بینش در ملکه پیاده روی، چرا از آن بسیار قوی نشان دهد و شما برخی از راهنمایی چگونه شما می توانید آن را برای سخت تر مهاجمان برای استفاده در برابر پایگاه خود را به من بدهید

توجه: با اوت 2016 بالانس به روز رسانی، شفادهندگان هم اکنون می توانید با تله هدف قرار بنابراین من این راهنمای با این احتمال قوی جدید برای دفاع در برابر یک ملکه پیاده روی دوباره.

چگونه برای دفاع در برابر یک ملکه پیاده روی؟

من چند راهنماهای ضد-X در اینجا نوشته شده است و این یکی کمی متفاوت است. ما در حال در برابر یک استراتژی حمله خاص دفاع نیست. ملکه پیاده روی خود یک باز از یک حمله است و با بسیاری از دیگر استراتژی های حمله مانند به Valkyries، پرتاب کنندگان، GoHo، و غیره ترکیب

فقط در فضای مسکن نگاه - شفادهندگان حدود 25٪ از ارتش به طوری که ملکه پیاده روی قرار است به پایین حداقل 25٪ از پایه را،.

ملکه پیاده روی یک هدف واحد و که ایجاد یک قیف. آن را به یک بخش بزرگی از پایه را از و با هدف کمک به قیف نیروهای نظامی در، را به پایین یک قهرمان دفاع و همچنین دفاع از نیروهای قلعه انجمن.

چگونه ملکه پیاده روی کار می کند به طور کلی

من نمی خواهم به ارسال یک راهنمای کامل در انجام یک ملکه پیاده روی در اینجا، اما من فکر می کنم مهم است که یک بررسی دقیق تر در آن برای درک نقاط قوت و ضعف آن است.

ملکه پیاده روی همیشه با یک ملکه آرچر و 4 درمانگر شروع می شود. در حالی که ملکه می پردازد برخی از آسیب های مناسب، شفادهندگان او را زنده نگه دارید.

هنگامی که آسیب بیش از حد بالا می شود، مهاجم می تواند توانایی خود را یا استفاده از یک خشم املا برای زنده نگه داشتن او (خرید و فروش بیش از آسیب و می افزاید: درمان بیشتر).

بخوانش!
ملکه پیاده روی - آنچه که و چرا شما باید آن را انجام

بخش مضحک، از منظر مدافع، این است که حمله کرده است تمام زمان به تماشای ملکه انجام پیاده روی خود را و کمک به او با حملات ناخوشی تا زمانی که شروع می شود حمله اصلی. به نظر می رسد این است که تنها کمی ما می توانیم انجام وجود دارد، اما این است که کاملا درست نیست.

چگونه برای دفاع در برابر ملکه پیاده روی

اشتباه به طور کلی من فکر می کنم بسیاری ایجاد شده است در انتظار یک ملکه ضد پیاده روی پایه به کار تمام وقت و ملکه پیاده روی غیر ممکن است.

من فقط می خواهم مجموعه ای از انتظارات صحیح در این نقطه - شما قادر نخواهد بود برای مقابله با آن در همه زمان ها، اما خبر خوب این است که اکثر مهاجمان با استفاده از آن فقط باید برخی از دانش پایه از 1 یا 2 فیلم ها. آنها در برابر دفاع از مکانیسم های که ملکه پیاده روی کمتر قدرتمند و این چیزی است که ما قصد داریم در اینجا نشان آسیب پذیر هستند.

برای ایجاد یک ملکه پیاده روی کمتر قدرتمند ما باید برای رسیدن به شرح زیر است:

  • جلوگیری از آرچر ملکه از ورود به پایگاه
  • جلوگیری از او را از برگشتاندن سربازان قلعه انجمن
  • او را از بین بردن سازه کمتر (برای صرفه جویی درصد)

هنگامی که شما این را رسیدن به شما از هر گونه حمله ملکه پیاده روی در پایگاه خود را متوقف کند، اما شما خواهید دید برخی از آنها را شکست - یک پنی را نجات داد یک سکه به دست آورده است.

اینجا چیزی است که ما می توانیم انجام دهیم.

دفاع نقطه

یکی از بخش های ضعیف یک ملکه پیاده روی آسیب بیش از حد بر روی آرچر ملکه است. البته، او می تواند با یک طلسم خشم حمایت کردن، اما این گران است. من یک مهاجم با استفاده از بیش از 2 حملات ناخوشی خشم در ملکه پیاده روی، تنها به دلیل پس از آن که بسیاری از جادوها سمت چپ برای حمله اصلی وجود ندارد را نمی بینم.

دفاع نقطه مناسب هستند زیرا آنها باعث می شود که آرچر ملکه از دست دادن سلامت - حتی اگر او اشباع و دارای 4 شفادهندگان اشباع در او. شما همیشه باید هدف به 3 دفاع نقطه را هدف قرار او.

بهترین عمل است که با داشتن برج کماندار خود را در خارج و همچنین هر طرف از پایگاه خود را تحت پوشش X-BOW دارند. ایکس کمان باید محدوده خارج ترین بدون اینکه در طیف وسیعی از آرچر ملکه را پوشش میدهد.

point defenses against queen walk point defenses against queen walk

این است چگونه حلقه خارج خود را باید مرتب - من فکر می کنم شما می توانید مدیریت به مبادله برخی از دفاع در اطراف.

من می دانم که بسیاری از خواهم به X-بوس در هسته، اما اگر کسی در Valkyries را خروشان می فرستد آنها را در ثانیه رفته و واقعا به شما کمک کند وجود دارد - بهتر از آنها استفاده در حلقه دوم به طوری که آنها می توانید آرچر ملکه هدف قرار دادن .

دفاع هوایی کامل دفاع ضد ملکه پیاده روی

دفاع هوایی هستند بهترین چیزی که شما می توانید در برابر ملکه پیاده روی استفاده کنید - آنها می توانند درمانگر پایین در یک زمان کوتاه شلیک (و شفادهندگان می تواند خود را بهبود نمی یابد). بدون شفادهندگان ملکه پیاده روی به پایان رسیده است در عرض چند ثانیه.

من اغلب مردم در ذهن نگه داشتن دفاع هوایی با ملکه پیاده روی و سپس ملکه پیاده روی با شکست مواجه است.در اینجا یک مثال چگونه من استفاده از آن در طراحی پایه فعلی من است.

در اینجا شروع ملکه راه رفتن است

queen walk against air defense queen walk against air defense

و پس از آن او از دفاع هوایی را هدف قرار نمی دلیل آن را بیش از حد در داخل

anti queen walk base design queen walk healer taken down by air defense

شفادهندگان تیرباران کرد و ملکه پیاده روی به پایان می رسد خیلی زود.

شما می توانید این با یک قانون ساده از آرایش دست یابد.در اینجا بخشی جالب است:

  • وسیعی کماندار ملکه 5 کاشی است
  • دفاع هوایی یک طیف وسیعی از 10 کاشی

بنابراین خیلی ساده صحبت شما نیاز به یک دیوار و 4 کاشی فضای bewteen دفاع هوایی - فقط می خواهم که:

queen walk range range queen walk

که یکی از قوانین شما نیاز به بررسی در حال حاضر است - بلکه اختصاص مهم است. هنگامی که ملکه می شکند دیوار در خارج خود را در حالی انجام او را ملکه پیاده روی، او می تواند به پایین می برد دفاع هوایی قبل از دسترسی به درمانگر طیف وسیعی از دفاع هوایی.

را ملکه برو در اطراف

جلوگیری از ملکه رفتن به پایگاه خود را یک بخش بسیار ضروری - دلیل مهم:

  1. شما می توانید از شفادهندگان با دفاع هوایی گرفته شده از
  2. او را به یک قیف خوبی برای حمله اصلی ایجاد کنید (پاکسازی خارج ساختمان همچنین می توانید با برخی از جادوگران انجام شود)
  3. او به حمله اصلی بعد با شما باشم. اگر این اتفاق بیفتد شما انجام می شود زیرا در این صورت شما یک حمله اصلی به علاوه یک کماندار ملکه و شاید حتی برخی از شفادهندگان در داخل پایگاه خود را.

البته مهاجم هر چیزی به قیف ملکه در داخل سعی خواهد کرد (اگر آن را یک مهاجم خوب است، در غیر این صورت او را تماشا خواهد کرد خود را شکست).

داشتن خارج ساختمان به اندازه کافی به او اطراف ممکن است به اندازه کافی برای یک مهاجم بد است، اما یک مهاجم خوب می دانم که بهتر - که به معنی استفاده از دیوار شکن یا املا پرش در او.

اگر او با استفاده از پرش حملات ناخوشی شما خیلی درمانده هستید چرا که هیچ چیز شما می توانید در مورد آن انجام وجود دارد، اما در اینجا چیزی است که شما می توانید انجام دهید به آن سخت تر:

  1. امن دیوار برای Wallbreakers
  2. آیا انبار قبل از دفاع هوایی - این ملکه پایین کند و ممکن است در نظر گرفتن 1 یا 2 شفادهندگان در عین حال کمک

تامین امنیت برای دیوار شکن با بمب های پنهان در خارج، تسلا پنهان در پشت دیوار و یا حتی دام بهار انجام می شود.

تماشای تکرار خود را به دیدن نقاط مشترک آن این است که استفاده می شود!

th11 attacking funnel war base th11 trophy base attacking wall breaker

شما فقط باید 4 دفاع هوایی بنابراین شما فقط نیاز به امن 4 نقاط در کل.

تله ...

با تغییرات از اوت 2016 به روز رسانی حفظ تعادل، تله اکنون یک راه بسیار قوی برای مبارزه با ملکه پیاده روی. با این حال، تنها یک نوع از تله قادر به تبدیل شدن خطرناک است و که معدن هوایی به دنبال است آن را به عنوان یک شفا دهنده بدون شک را از.

ساخت یک بسته از 5 بمب های هوا کمک خواهد کرد به عنوان تنها طول می کشد یک شفا دهنده برای 70٪ اگر آنها اشباع شده و حالت هوا اسکلت تله خواهد شد که توسط آرچر ملکه بیش از حد سریع گرفته را به هر گونه تفاوت.

نازک چه اکنون می بینم این است که مردم را بیش از 4 شفا دهنده، چرا که آنها حاصل کنید که حداقل یکی از آنها خواهد توسط یک معدن هوایی به دنبال کشته است. با خود را به 4 به دنبال هوا معادن همچنین امکان محدود است.

anti queen walk traps anti queen walk traps

آنچه من انجام داد رفتن را از طریق سیاهههای مربوط از من دفاع بود و متوجه شد که تقریبا 90٪ از تمام ملکه پیاده روی در برابر اساس من را اعدام کرده اند از همان 2 لکه بوده است - بنابراین من قرار داده دو به دنبال معادن هوا وجود دارد.

اگر مهاجم به ارمغان می آورد 6 شفادهندگان، پس من بهتر از قبل نیست اما من هنوز هم به اندازه کافی حمله با تنها 4 شفا دهنده را ببینید.

نوک من: اگر سیاهههای مربوط دفاع از خود را نشان می دهد که ملکه پیاده روی مقابل از پایگاه خود را عمدتا از یک نقطه واحد (منظورم> 50٪ از کل حملات)، سپس شما همچنین می توانید قرار دادن بیش از 1 دنبال معدن هوا وجود دارد.

سربازان قلعه انجمن

اجازه دهید در مورد دفاع از سربازان قلعه انجمن صحبت کنید. به طور کلی، بهترین ترکیب شما می توانید در قلعه کلن خود را داشته است 1 بچه اژدها به علاوه به Valkyries - این خواهد بود بیش از حد قوی برای آرچر ملکه به مراقبت از او فقط با استفاده از توانایی.

همچنین، مطمئن شوید که به قلعه قبیله خود در مرکز از پایگاه خود را، به طوری که برگشتاندن آن را نمی خواهد آسان است.

بخوانش!
را خود قلعه انجمن Unlurable

در حال حاضر، اگر شما را مدیریت برای جلوگیری از ملکه پیاده روی به این معنا نیست که شما برنده دفاع. شما هنوز هم نیاز به مراقبت از آن حمله اصلی، که هنوز هم 75٪ از ارتش در کل.اغلب از آن شامل استفاده از Valkyries را:

بخوانش!
طراحی پایه ضد افسانه شمال اروپا و تاکتیک

ضد ملکه پیاده روی طراحی

به صداقت، من فقط یکی TH11 پیاده روی پایه ضد ملکه است که من برای یک زمان کوتاه در حال حاضر استفاده می شود و هنوز هم بهبود - تا کنون آن را به خوبی کار می کند در برابر بسیاری از ملکه راه می رود.

th11 anti queen walk base layout th11 anti queen walk base

من بهترین طراح نیست، اما اگر شما در حال ایجاد راهنمایی من از این راهنمای به یک طرح پایه جامد خوشحال می شوم که به آن ویژگی در اینجا باشد

نتیجه

بخش مهمی از این پست فهم آنچه یک ملکه پیاده روی می کند و چگونه آن را به شکست است. در اینجا برخی از ابزار شما می توانید در پایگاه خود را دارید استفاده کنید، عبارتند از:

  • قرار دادن ساختمان در خارج
  • قرار دادن دفاع نقطه و X-بوس بیشتر در خارج
  • حرکت دفاع هوایی به مکان های که از بیرون قابل دسترس نیست
  • تنظیم مجدد تله به اختصاص سخت تر

شما لازم نیست برای ایجاد یک طراحی پایه کاملا جدید زمانی که شما موفق به ساخت که به پایگاه خود را. همیشه به خاطر داشته باشید که ملکه پیاده روی تنها از شروع حمله است و شما هنوز هم نیاز به یک پایگاه محافظت در برابر حمله اصلی.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی