چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۵۰ ق.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

بهترین مپ های فارمینگ و وار آگوست 2016

 مپ وار کلش مپ دفاعی

x31767fbdasxb

همه ی ما این موضوع رو میدونیم که این روزها پیدا کردن یک مپ خوب برای دهکدمون کار بسیار دشواری شده است. بنابر این ما هرماه جدیدترین و بهترین مپ های وار و فارمینگ رو برای شما قرار میدهیم تا کار را برای شما آسان تر کنیم. و امروز هم در این پست قصد داریم تا بهترین مپ های وار و فارمینگ آگوست 2016 را به شما معرفی کنیم.

.

 

مپ های وار و فارمینگ تان هال 8

*** مپ فارمینگ تان هال 8 ***

زمانی که ما درحال تست این مپ بودیم و بازپخش هارو تماشا میکردیم ، واقعا غافلگیر شدیم چرا این مپ واقعا برای فارمینگ عالی است و برای محافظت از منابع جواب میدهد. اکثر بازیکنان از سمت راست به بیس حمله ور میشوند چون دسترسی به آن آسان تر بنظر میرسد ولی در واقع بوسیله ی تله ها ی زیاد و تسلا ها غافلگیر شده و شکست خواهند خورد ، حتی کوچکترین آسیبی هم به تان هال  وارد نخواهد شد.

( توجه : لول و شکل تجهیزات این مپ مانند تان هال 9 میباشد ولی درواقع این مپ برای تان هال 8 طراحی گردیده است و از نظر تعداد دیوار و غیره کاملا با تان هال 8 هماهنگ میباشد.)

th8-farming-base-august

*** مپ وار تان هال 8 ***

th8-war-base-clashtutor

مپ های وار و فارمینگ تان هال 9

*** مپ فارمینگ تان هال 9 ***

قطعا این مپ فارمینگ که برای تان هال 9 طراحی گردیده است ، بازیکنان رو شگفت زده خواهد نمود چرا که ناگهان با شکست مواجه خواهند شد ، شاید به تان هال دست پیدا کنند ولی هرگز نمیتوانند دارک اکسیر شما را غارت نمایند.

th9-farming-base-august

*** مپ وار تان هال 9 ***

این مپ آنتی سه استار بسیار جالب میباشد چرا که اتکر نخواهد توانست فرم اصلی این مپ را حدس بزند و طبق آن مکان قرارگیری تله ها را متوجه شود. نکته بسیار قابل توجه در مورد این مپ ، نحوره قرارگیری کلن کستل است که به هیچ وجه به هیروهای دشمن اجازه ورود به مرکز بیس را نخواهد داد.

th9-war-base

*** مپ افزایش کاپ تان هال 9 ***

این مپ به طور کلی بر روی حفاظت از تان هال متمرکز شده است و رسیدن نیروها به مرکز آن بسیار دشوار میباشد. من اطمینان دارم که این مپ در دفاع پیروز خواهد شد.

th9-trophy-base-august

مپ های وار و فارمینگ تان هال 10

*** مپ فارمینگ تان هال 10 ***

( توجه : لول و شکل تجهیزات این مپ مانند تان هال 11 میباشد ولی درواقع این مپ برای تان هال 10 طراحی گردیده است و از نظر تعداد دیوار و غیره کاملا با تان هال 10 هماهنگ میباشد.)

th10-farming-base-august

*** مپ وار تان هال 10 ***

در این مپ وار آنتی استار ، مناطق مرده بخصوصی طراحی و قرار داده شده است که موجب گمراه شدن کامل اتکر میشود و درحالی که قصد حمله به نقطه روبه روی مناطق مرده را دارد ، با گیر افتادن در تله ها ، براحتی شکست خواهد خورد.

th10-war-base-august

*** مپ افزایش کاپ تان هال 10 ***

این مپ یکی از معروفترین و بهترین مپ هایی است که بازیکنان حرفه ای برای افزایش کاپ خود استفاده مینمایند. و به دلیل نحوه قرارگیری هوشمندانه دیوارها و تله ها ، اکثر بازینان در حمله با بولر و یا والکری به این مپ شکست میخورند.

( توجه : لول و شکل تجهیزات این مپ مانند تان هال 11 میباشد ولی درواقع این مپ برای تان هال 10 طراحی گردیده است و از نظر تعداد دیوار و غیره کاملا با تان هال 10 هماهنگ میباشد.)

th10-trophy-base-august

مپ های وار و فارمینگ تان هال 11

*** مپ فارمینگ تان هال 11 ***

این روزها با وجود والکری و بولر حفاظت از منابع بسیار دشوار شده است چرا که آنها در حمله بسیار قدرتمند عمل میکنند. ولی این مپ با چینش بسیار عالی که دارد ، خصوصا درمورد نحوه قرار قراگیری تله ها ، تسلاها اینفرنوها و توپخانه عقاب ، میتواند براحتی والکری و بولر را از رسیدن به مرکز مپ و غارت کردن منابع شما بازدارد.

th11-farming-base-august

*** مپ وار تان هال 11 ***

th11-war-base-august

*** مپ افزایش کاپ تان هال 10 ***

th11-trophy-base-august








نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی