پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۵:۱۳ ب.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

کوتاه کردن دست دشمنان از منابع!!

 آموزش کلش



شاید در بیشتر اوقات محافظت از منابع و جلوگیری از به غارت رفتن آنها کار دشوار و سختی بظر بیاد ، خصوصا زمانی که شما به تازگی تان هال خود را آپدیت کرده اید و شدیدا نیاز به منابع دارید. به همین علت در این پست قصد داریم تا نکاتی را به شما آموزش دهیم که میتواند کمک  به سزایی در محافظت از منابع شما داشته باشد

میزان لوت در هر اتک چگونه محاسبه میشود؟

همه ی آن چیزی که در بازی برای ما اهمیت دارد ، لوت و منابعی است که مخازن خود ذخیره میکنیم و اغلب چندین بار به آنها سر میزنیم تا کسی آنها را غارت نکرده باشد. اما اینکه در هر اتک چه مقدار از منابع شما کم میشود ، موضوع کاملا مشخصی نیست و تنها میتوان گفت که میزان لوت غارت شده از شما بستگی سطح تان هال خودتان و اتکر دارد.

طبق تغییراتی که در دسامبر 2015 در بازی رخ داد ، نحوه گرفتن شلید به کلی تغییر کرد  با افزایش زمان استراحت شخصی بازیکنان ، این موضوع بسیار مهم است که دست دشمنان را از منابع خود کوتاه کنید!

موقعیت ، موقعیت ، موقعیت

تصور کنید که شما یک سنجاب هستید و باید برای زمستان خود آذوقه جمع آوری کنید و آن را مخفی کنید. شما میتوانید همه ی آنها را در یک نقطه جمع کرده و بشدت از آنها محافظت کنید و یا اینکه آنها را پخش کرده و در نقاط گوناگونی مخفی کنید که در آن صورت میزان محافظت از آنها کاهش میابد. در نگاه اول ، گزینه اول خوب نظر میرسد ولی اگر کسی موفق شود تا تمامی دفاعی های شما را نابود کند ، آنگاه شما تمامی آذوقه ی خود را از دست خواهید داد؛ ولی در مورد گزینه ی دوم کمی اوضاع متفاوت است. اگر چه در این روش میزان محافظت شما از منابع کاهش خواهد یافت ولی به این دلیل که منابع شما در نقاط بسیاری تقسیم شده اند ، حریف شما به سختی میتواند به تمامی آنها دست پیدا کند. فکر میکنم حالا دلیل این را فهمیده باشید که چرا اکثر بازیکنان حرفه ای مپ های خود را به گونه زیر نمی چینند :

Clash-of-clans-farm-proof-baseمخازن گلد بنظر محافظت شده و غیر قابل دسترس می آیند ولی اگر اتکری ماهر و حرفه ای به پست شما بخورد ، میتواند براحتی دفاعی ها را از سرراه خود برداشته و تمامی منابع شما را غارت کند. نکته بعدی در چینش مخازن ، مخلوط کردن آنها با یکدیگر است ، بدین صورت که همیشه سعی کنید که یک مخزن گلد را با یک مخزن اکسیر در کنار هم قرار دهید و نه ایکنه دو مخزن گلد را کنار هم بگذارید ، چراکه اگر به هردو مخزن شما حمله شود ، در اینصورت دو مخزن از یک منابع شما به غارت رفته است.

دشمن را گمراه کنید!!

طبق گفته های پیشین ما ، قرار دادن گلدماین ها و اکسیر کالکتورها در داخل دیوارهایتان لازمو ضروری نیست و به عقیده ی خود من اینکار تنها موجب اشغال فضا در داخل بیس شما میشود و سودی برای شما در پی نخواهد داشت چراکه شما روزانه چندین بار به مپ خود سر میزنید. گلد ماین ها و اکسیر کالکنور ها ، ساختمان های بسیار مناسبی برای گمراه کردن کسانی هستند که به دنبال لوت به دهکده شما حمله میکنند. بسیاری از اتکرها فقط به دنبال منابع در بیس شما هستند و اکثرا هم فقط قصد حمله به گلدماین هایا اکسیرکالکتورها را دارند پس اگر در دسترس باشند ، قاعدتا یک اتکر پس از نابودی آنها دیگر به دنبال منابع در درون بیس شما نخواهد بود. به عنوان مثال به تصاویر زیر توجه کنید :

Clash-of-clans-spreading-mines-and-collectors

Clash-of-clans-correct-mix-of-spreading-mines-and-collectors

*** نتیجه گیری کلی ***

با راعایت کردن تمامی موارد ذکر شده در بالا، شما یک بیس آماده برای ارائه دادن به اتکر های فارمینگ خواهید داشت که نه تنها منابع اصلی شما را غارت نمیکنید ، بلکه میتوانید براحتی از حمله آنان کاپ نیز کسب کنید. امیدوارم که از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی