پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۳۵ ب.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

شگفتی والکری در دفاع

 آموزش کلش

شگفتی والکری در دفاع

همه ما می دانیم والکری بهترین دفاع برای دهکده ما در اکثر مپ های پایه است و همچنین آنها در حمله غیر قابل پیشبینی رفتار می کنند و والکری دارای یک تابع خاص و یک ویژگی و تخصص مخصوص به خود در حمله و دفاع است که بسیار مفید است و همانند سایر نیروها هم ویژگیش با ارتقاء قدرت بیشتری را شکل می دهد. بزرگترین مزیت و ویژگی والکری ، حمله به ساختمانهای دفاعی حریف است که بصورت چرخشی که از خود تولید می کند ، ساختمانها را بصورت دوبل مورد ضربه قرار می دهد و یا اگر در محاصره نیروهای کلن کسل قرار بگیرد ، با چرخشی سریع ، خود را از چنگ حریف خلاص می کند و آنها را از بین می برد ! به ادامه مطلب مراجعه نمایید

برای متوقف کردن والکری می توان از مپ هایی استفاده کرد که به آنتی والکری مشهور هستند و چینش این نقشه ها ، پراکندگی ساختمان های دفاعی و با فاصله قرار دادن آنها است که هر والکری برای نابودی ساختمان دفاعی باید وقت بیشتری را بگذارد و دیگر نمی تواند با یک چرخش بر روی چند ساختمان اثر مخرب کننده بگذارد و با چینش نقشه مان می توانیم حتی کاری کنیم که به مسیری که ما می خواهیم منحرف شوند !

تنها دفاع درست شما ناشناخته هست

بطور خاص کلن کسل , جیانت بمب ها , تسلاها و تله فنری ها می تواند واقعا آهنگ یه حمله کننده یا مهاجم رو زمانی که همه چی مطابق نقشه خودش و میلش قرار داده شده و داره پیش می رود را متوقف کند ، ویزاردتاور ها و ایکس باو ها هم میتوانند یک عامل مهم باشند اگر شما بتوانید از تخریب فوری این وسایل دفاعی توسط مهاجم جلوگیری کنین هنوز با اینحال و درعین حال ارتش دشمن را در محدوده نگهداشتید و معاونت کمک کننده دفاع نقطه ای هم میتونه به نابود شدن آنها کمک کند اگر کار درست انجام گرفته باشد.
اگر شما قصد متوقف کردن نیروی های خاصی را دارید در این مورد , والکری ( مپ های ترول ) دایره ای به نظر من بهترین راه برای اینکار هستند.

مپ خود ساخته یک مزیت بزرگ است

اگر شما فقط یه مپ را از یوتیوب در نظر بگیرید شاید از شانستون یکی نفر دیگر هم آنرا چیده باشد . مپ های Tailorبرای تاون هال 9 به طور خاص یک مثال بزرگ بارز هست چرا که تقریبا دهکده تاون هال 9 اون مپ را دیده اند و شگفتی کوچک زمانی هست که میخواهند به اون مپ حمله کنند در اینجا یک مثال از مپ خود ساخته که خودم اونو ساخته ام را براتون آورده ام.


از لحاظ یک حمله از لحاظ موقعیت تقریبا خالی دانستن اینکه در اون موقعیت چی هست میتونه حمله رو آسونتر کنه اما برای مهاجم یک فضای گسترده است که تو اون ناحیه میتونه تله ها تو هر طرفی باشه .شما فکر میکنید که 4 تا زلزله در ناحیه پایین همراه والکری میتونه با فوت و فن 2 ستاره بگیره اما یک نوار دراز از یک بخشی وجود داره که والکری هارو مجبور میکنه به طرف ساختمان های دوبل یا در کنار هم برای حمله هدایت بشوند . اونا قدرت عمده شون و سلامتی رو در موقعیت ناحیه بالا که برای نابود شدن فوری اونا زمانی که به شکل یک گروه هستند از دست میدهند، تلف میکنند حتی با اسپل سلامتی هم شمار بسیاری در تله میفتند ، تله و دام ما کار خودشو میکنه و قسمت عمده ارتش رو نابود میکنه ، تله فنری اونا برای رفتن به لول 2 تضمین میشه . اکثر دفاع ها همه چیز در یک ناحیه ای متمرکز هستند که هنوز به اندازه کافی برای پوشاندن کل مپ گسترش نیافته است.باورتون نمیشه ؟ سیستم دفاع من تحت این مپ در لیگ دوم چمپیون قرار گرفته است من واقعا 6 تا دفاع، دفاع کامل در لیگ چمیپیون II در طی سه هفته مدیریت کردم , در یک لیگی که تحت سلطه ی مهاجمان قدرتمندی است کلشرها که به طور متوسط تاون هال 9 هستند و بیشتر حمله هاشون را 2 یا 3 ستاره میکنند در حالی که اکثریت دفاع ها دوستاره از دست میدهند , یک مپ خودساخته و قطعا شگفت انگیز به متوقف کردن همیشگی که در اون سه ستاره گران بها است کمک خواهد کرد.

پاکسازی بیرون مپ رو آسان نگیرید

اگه شما یک نگاه دقیق تر بکنید متوجه بیشتر ساختمان هایی که بیرون مپ هستند شده باشید که با هم فاصله دوبل دارن .گاهی اوقات شما میتونید در برابر والکری برنده بشین اگر مهاجم در پاک کردن یا پاکسازی و نابودسازی ساختمان های بیرونی با فاصله 7 کاشی از هم موفق نشه و شکست بخوره حتی در یک بخش کاملا باز و بدون ساختمان دوبل هر لحظه که اونا در مپ نیستند در داخل مپ یک فرصت برای هدر دادن وقت مهاجم است . باید بگیم که همیشه تلاش کنین که کلن کسل غیر قابل دسترس ؟! و درخواست نیرو برای کلن کسل قبل از اینکه شما افلاین بشین و دهکدتون بدون محافظ بمونه، مجبور نیستین که یه مپی بسازین که مهاجم بتونه به اسانی در هر نقطه از بیرون مپ نیرو رها کنه اما اون میتونه یه کمی در ذخیره و گرفتن 3 ستاره صرفه جویی کنه 3 تا ویزارد و بقیه ارچر واقعا یک دفاع محکم در سرتاسر قلعه در برابر ترکیب والکری است.

نتیجه گیری

این سه چیز رو در طراحی یک مپ به یاد داشته باشین بخصوص در برابر والکری :
مطمئن باشین که همه نیروهاتون در برابر حمله دفاع میکنن.
سوپرایز کردن بزرگترین قدرت شماست.
ساختمان خارجی واقعا میتونه مفید باشه . نمیشه که با یه مپ با یه کلن کسل آسون فریب بدین میتونین از اون کمک بگیرین.

در زیر چند مپ ضد والکری برای نمونه آمده است برای TH9 , TH10 , TH11

TH9 Anti-Valkyrie War Base

Town Hall 10 War Base Against Valkyries

TH11 Anti Valkyrie War Base Layout




نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی