جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴ ق.ظ

درباره سايت

وار بازان آموزش کلش اف کلنز

واربازان مرجع کلش اف کلنز
بروزترین مرجع کلش اف کلنز
در سایت وار بازان شما از آخرین اخبار، مپ ، آموزش ، مود ، برنامه های مورد نیاز و ...

تبليغات

بایگانی

پربحث ترين ها

محبوب ترين ها

پيوندها

شبکه های اجتماعی

۰

چگونه یک لیدر باتجربه برای کلن باشیم؟!

 آموزش کلش

چگونه یک لیدر باتجربه برای کلن باشیم؟!

ما در هنگام دیدن کلن ها، در یک نگاه متوجه قدرت آن میشویم و میفهمیم یک کلن چقدر قوی هست و تا چه حد سازماندهی شده هست و یا در چندین وار پیروزی داشته است ، همه اینهارو میشه در توضیحات هر کلنی دید و متوجه شد آیا این کلن برای رفتن من به آن خوب است یا نه؟!

اعضای کلن شما هیچ وقت نمیداند چه در ذهن شما میگذرد و هدف شما از کارهایی مانند وقتی که یک عضو رو کیک میکنید یا مقام یکی از اعضا رو ارتقا میدید، یا زمان یک وار رو تعیین میکنید چیست! بقیه مطلب در ادامه مطلب پست

انتخاب کردن برای لیدر کلن بودن!

یکی از مهمترین وظایف لیدر کلن نگه داشتن یک وضعیت آرام در کلن است.هیچ چیز بدتر از 3 ، 5 یا 8 عضو ناراضی در کلن نیست، کار شما این است که این وضعیت رو کنترل کنید قبل از اینکه همچین اتفاقی بیفتد . بیاید یک مثال برای شما بزنم هنگامی که کلن شما فقط یک بار در وار باخت به خاطر اینکه یکی از اعضای کلن از اتک های خودش در وار استفاده نکرده ، قطعا شما میبینید 2 یا چند عضو از کلن شما ناراضی هستند و میپرسند چرا او اتک های خودش را نزد و باعث شد ببازیم؟ این لحظه ای کلیدی است!

war-map-clash-of-clans

در این حالت حتما شما فورا به فکر کیک کردن آن عضو میفتید و فکر میکنید بهترین کار همین است اما شما به جای کیک کردن میتوانید کاری کنید تا هم آن عضو تبیه شده و متوجه کارش بشود هم دیگر اعضا ناراضی نباشند. مثلا شما میتوانید به جای کیک کردن، مقام آن عضو را از او بگیرید یا برای یک مدت اورا از رفتن به وار محروم کنید ، این انتخاب شما باعث شد وضعیت آرام شود و عضوی هم از دست ندهید!

تشکیل دایره رهبری

ارتقا دادن مقام یک عضو کلن بهترین راه برای ماندگار کردن بازیکن ها در کلن شماست. اگر شما یک لیدر فعال هستید باید همیشه به فعالیت اعضای کلن نظارت داشته و عادلانه به آنها مقام بدهید، کولیدر های کلن بسیار مهم هستند، افرادی را به عنوان کولیدر انتخاب کنید که فعال، دلسوز و مدیریت کننده باشند . معیار های مختلفی برای دادن مقام کولیدری انتخاب کنید خیلی اوقات ممکن است یک کولیدر لول 75 بهتر از کولیدر لول 125 باشد! اینگونه دایره رهبری خود را تشکیل دهید.

رهبری برنامه ریزی شده در وار

این آخرین چیزی است که باید بدانید و مهمترین بخش اما این بخش رو خلاصه میکنیم. باختن وار ها بهترین راه برای از دست دادن اعضای کلن هست ، با باختن وار های زیاد اعضای کلن هم به مرور از کلن خواهند رفت. مسئولیت شما جلوگیری از این اتفاق هست ، این خیلی آسان هست شما میتوانید با زمان بندی دقیق وار ها و گذاشتن فاصله زمانی مناسب بین وار ها و هماهنگی ها برای زمان وار این مشکل رو تاحدی کاهش بدید، شروع یک وار 25 در برابر 25 نفر بهترین شروعه و میتونید بگید: “بله ما یک جنگ بزرگ شروع کردیم!”

clan-message-for-clan-war-attacking

ترجمه یک نمونه پیام لیدر به اعضای کلن برای وار: “لطفا همه به خاطر بسپارند که همه شما باید اولین اتک خودتون رو شروع کنید بعد یک ساعت که جنگ وار شروع شد، فقط 3 ستاره خوبه در اولین اتک، مطمئن بشید که 3 ستاره میگیرید ،کسی که برای منابع اتک بزنه مجازات میشه”

به عنوان رهبر کلن، شما نیاز دارید که اعضایی به کلن بیارید که فعال باشند و همیشه در وار شرکت کنند و اتک های خود را بزنند، انتخاب کردن افراد وار بسیار مهم است نه فقط برای اینکه در وار ببرید بلکه برای اینکه اعضای جدید امیدشون رو از دست ندن و به خاطر باختشون در وار کلن رو ترک نکنند.

 

و درآخر برای تکمیل شدن مطلب به چندین نکته درخصوص رهبری کلن به گفته محسن لیدر کلن لول 12 ایرانی در مصاحبه اختصاصی با ایران کلشتوجه کنید:

  • صبر و حوصله
  •  فرصت دادن و گذشت
  • پیدا کردن بازیکنان با مهارت و با استعداد
  •  الگو بودن
  •  وضع قوانین نه چندان سنگین
  •  ایجاد دوستی و محبت و فضای صمیمی
  •  انتخاب کولیدر فهمیده و دلسوز کلن
  •  نظم بخشیدن به کلن
  •  رعایت احترام و حقوق افراد ( چه ممبر و الدر و چه کولیدر )

 

این یک مطلب آموزشی برای شروع رهبری شما بود و برای اینکه درک کنید یک لیدر چه وظایف و مسئولیت هایی دارد امید واریم به شما کمک کرده باشد….

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی